2010-01-28 01:08

Rašykite pasakojimus, pastabas, komentuokite, dalinkitės įspūdžiais ir kelionių patirtimi, užduokite forume Jums rūpimus klausimus, padėkite rasti atsakymus kitiems ir po mėnesio galbūt Jūs ir 4 Jūsų draugai keliausite į dviejų valandų indiškos arbatos gaminimo kursus „Make Tea Not War“!

Prizą įsteigė kelionių organizatoriai po Aziją – voyage-voyage.

Konkursas tęsiasi iki 2010m. vasario 28d.

2010-01-28 16:41

Indiskos arbatos receptas

Reikes:
Pieno (geriausiai kaimisko, kuo riebesnio)
žaliojo kardamono 2,3
Indisku arbadzoliu (granuluotu)
Cukraus

Gaminimas:

I inda ipilti pieno 1,2 puodukus. Priklauso nuo to kiek puodeliu noresite.
Taciau piena rekes ilgiau pavirinti todel kazkiek isgaruoja.Todel galite ipilti daugiau. Taigi piena dedame ant virykles ir viriname, idedame zaliojo kardamono pries dedant ji suspauskite pirstais kad seklytes isbiretu i arbata, pora sauksteliu arbatos ( tik neperdaug, nes gausis labai stipri arbata). Pradedant virti arbatai dedamas cukrus pagal skoni. Ir virinama tol kol pienas ima lipti i virsu. Siektiek nukeliame (porai sekundziu) ir vel viriname kol nepradeda lipti i virsu. Tuomet nukeliame pasiruosemia puodeli ir ant jo sieteli nukosti arbatzolems.( be ju skaniau gerti)
Skanaus :)

2010-01-30 18:51

Mano kelionė buvo į Velykų salą. Ji priklauso Čilei. Palei pakrantę puikuojasi nuostabios statulos. Saloje rengiamos šventės, ypač nepanašios į civilizuoto pasaulio rengiamas šventes, taip yra dėl to, jog ši sala yra labiausiai nutolusi nuo artimiausios gyvenamos salos. Mano įspūdžiai iš šios kelionės neapsakomi, teko skristi su persėdimais lėktuvu kelias dienas, bet nuvykus pasirodė, tarsi būčiau iš kito pasaulio, visi žmonės ten kitokie. Jie nejaučia nei krizės nei nepritekliaus, šioje saloje vyksta mainai maistu kaip senovėje, ten viskas natūralu.

2010-02-07 22:19

na ką, komentarų tikrai padaugėjo :) bet komentuoja tie patys nuolatiniai...

2010-03-01 09:07

Sveiki, konkursas baigėsi. Jį laimėjo Loreta. Sveikiname!

Netrukus susisieksime su nugalėtoja el.paštu.

Pagarbiai
MyTrips.lt komanda

2010-03-31 11:19

Ačiū MyTrips.lt ir kelionių po Aziją organizatoriui http://www.voyage-voyage.lt/keliones_indija_voyage/ už prizą - indiškos arbatos gaminimo kursus. Buvome labai šiltai sutiktos, pavaišintos arbata, pačios ją gaminome ir, žinoma, dalinomės kelionių įspūdžiais. Vakaras prabėgo turiningai, įdomiai ir linksmai.
Įkeliu kelias akimirkas:

Ingridientai:

Arbata jau beveik paruošta:

http://www.voyage-voyage.lt/keliones_indija_voyage/ komanda:

Skanaus!

2010-03-31 15:46

Loreta, tai ačiū jums visoms, be tokių šarmingų arbatos gerėjų vakaras nebūtų buvęs toks malonus. Linkėjimai šilčiausi. Beje, mūsų žadėtas chai masalos receptukas: spausti čia