Prancūzija

(UTC+2) - Vasaros laikas
Tel. kodas+33

Prancūzija. Naujausi pasakojimai

Pigiausia Pietų Prancūzijos dalis [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/07/06/img/Palavas-les-flots-14535899.jpg[/img]https://saldifaze.wordpress.com/2017/06/28/pigiausia-pietu-prancuzijos-dalis/ Nica, Kanai, Žydroji pakrantė ir prabanga – kertiniai žodžiai apibūdinantys Pietų Prancūziją, retas kuris pagalvoja, kad pasibaigus Žydrajai pakrantei, smėlis ir Viduržemio jūra niekur nedingsta, ji tęsiasi! Siūlo ne ką prastesnius paplūdimius ir miestelius tik jie jau yra...
Pavasaris Žydrajame krante (6) Mano išsvajotoji Andalūzija kol kas taip ir lieka svajone. Neišvažiavome ten, nes nutarėme, kad per mažai dienų, sūnaus po atostogų iš karto laukia visokie standartizuoti testai, todėl nė dienos negalime suvėlinti grįžimo. O skubant prabėgti tą kraštą – na jau...
Paskui prancūzišką vėją... (6)
  • 2017-04-01 (nuotraukų 68)
  • Vikki33
Kaip ir kiekvienais metais svarstant apie vasaros kelionės būdą ir kryptį, visuomet vienbalsiai sutariam, jog tai bus automobilis, ir kad dalis atostogų bus skirta pažinimui, kita dalis – poilsiui. Ir dar – kad tai bus Europa. Tik vis pasvarstom apie...
daugiau pasakojimų

Prancūzija. Įdomybės

Giverny 1883 m. prancūzų tapytojas, peizažistas, impresionizmo atstovas Klodas Monė, (Oscar-Claude Monet 1840 - 1926) persikėlė gyventi į namą Giverny, kur praleido daugiau kaip 40 savo gyvenimo metų. Menininkas pasodino didelį sodą, kurį jis kūrė ir tapė per visus tuos dešimtmečius....
Benediktinų rūmai Fekampe Benediktinų rūmai yra ekstravagancijos ir tradicijų mišinys, pastatyti IX a. pab., derinant neo-gotikos ir neo-renesanso stilių, kuriuos suprojektavo architektas Albert Camille. Jie pastatyti pagal Aleksandro Didžiojo(Alexandre-Prosper Le Grand) užsakymą. Jis buvo didelis meno entuziastas ir rūmuose norėjo sukurti hibridinę erdvę , kurioje derėtų menas ir pramonė , taip pat įtvirtinti savo alkoholinius gėrimus į vietos vienuolių tradiciją. ...
Meilės siena Paryžiuje
  • 2013-02-27
Nuo neatmenamų laikų sienos dažniausiai simbolizuoja priešpriešą tarp žmonių, jų pasidalinimą ar atsiskyrimą. Tačiau Paryžiuje, romantiškame Monmartro rajone, neseniai iškilusi „Meilės siena“ atspindi visai ką kitą....