Latvija

Tel. kodas371

Latvija. Naujausi pasakojimai

Prie Gaujos (6)
  • 2017-08-21 (nuotraukų 56)
  • Loreta
Sekmadienis prieš Žolines. Pora dienų iki atostogų pabaigos. Sėdime su vaiku namuose be fantazijos ir nesugalvojame, ką čia įdomaus nuveikus. Prieš kelias dienas buvome pakalbėję, kad nebenorime jokių piliakalnių, pažintinių takų ir pan. Norime kažko, bet nežinome ko. Vakarop man šauna...
Kurzeme aktyviai (4)
  • 2015-09-04 (nuotraukų 90)
  • Samis
Kodėl Kurzeme? Mes čia jau ne pirmą kartą. Per praėjusius kelis metus berods 4 kartus lankytas kraštas, visi pirmieji kartai buvo vienos dienos trukmės ekspedicijos. Jau lankyta Liepoja, lipta į šv.Trejybės katedrą, klausytąsi vienų didžiausių Europoje vargonų koncerto. Pasivaikščiota po Karosta kalėjimą....
Latvija ir Estija (2)
  • 2015-06-21 (nuotraukų 1)
  • Petras
Trumpos atostogos pas broliukus, Sugalvojom pamatyt broliukus, Latvija ir Estija.Tarybiniais laikais buvau abejose respublikose,bet , tai vaikyste.......Nusprendem su draugais pamatyt kaip dabar gyvena „ broliai baltai“.... Pirmyn i kelione...... Marsrutas : Vilnius-Jonava-Rundale- Kuressare- Talinas-Jonava....... Kelias iki sienos su LAT puikus...“VIA BALTIKA“:...o...
daugiau pasakojimų

Latvija. Įdomybės

Veczemių klintis Apie 90 km nuo Rygos, link Estijos yra labai vaizdinga pajūrio atkarpa - Veczemių klintis. Tai iki 6 metrų aukščio, raudono smiltainio skardis, su neįprastų formų ir spalvų olomis. Labai graži ir neįprasta Baltijos pajūriui krantinė....
Lazdų parkas (1)
  • 2012-04-23
Kad būtų lengviau vaikščioti po "Vidžemės Šveicarijos" kalvas ir takus apsukrūs Siguldos amatininkai ėmė prekiauti kelioninėmis lazdomis, kurios net ir šiandien išliko charakteringiausiu Siguldos suvenyru....
Gūtmanio ola ir legenda apie Turaidos Rožę (1)
Gūtmanio olos pavadinimas susijęs su mistiniais kulto ritualais ir tikėjimu, kad joje esančio šaltinio vanduo turi gydomųjų galių. Gūtmanio ola – išvertus iš vokiečių kalbos reiškia gero vyro olą....