Jungtinė Karalystė

Laiko juosta(UTC+0) (UTC+1) - Vasaros laikas
Tel. kodas44

Jungtinė Karalystė. Naujausi pasakojimai

Trumpa Škotijos degustacija (9)
  • 2017-06-29 (nuotraukų 41)
  • linosa
Jeigu jums ,,nėra blogo oro, o tik bloga apranga" ir ,,visur gražu, bet Lietuvoj gražiausia" - tai čia jūsų kryptis. Nes Škotijos gamta - tai tokia graži Lietuva tik su kalnais, dėl to - dar gražesnė.[img]http://www.mytrips.lt/files/2017/06/29/img/Skotija-74235871.jpg[/img] O aš esu iš tų,...
Trumpa išvyka į Londoną (9)
  • 2017-05-11 (nuotraukų 33)
  • xvim
Vilniaus meras R. Šimašius neseniai ėmėsi iniciatyvos, skirtos, kaip jis pats išsireiškė, sutvarkyti Vilniaus oro uosto prieigas bei pažaboti ten karaliaujančius Vladzikus ir Seriogas bei kitus dušmanus. Taip, iš tiesų, jei esi užsienietis, kurį vos atvykusį į Lietuvą oro uoste...
Mieste prie Forto užutėkio (7)
  • 2015-06-25 (nuotraukų 100)
  • Loreta
Šis miestas niekada nebuvo tarp mano favoritų. Tiesą sakant, jis nebuvo ir tarp ne favoritų. Tiesiog aš jam buvau abejinga. Bet vieną žiemos dieną beveik netikėtai, nelauktai nusiperku Ryanair bilietus, o birželio pradžioje kartu su vaiku skrendame į jį –...
daugiau pasakojimų

Jungtinė Karalystė. Įdomybės

Koulbrukdeino geležinis tiltas - pirmasis pasaulyje ketaus tiltas
  • 2014-01-08
Pagal šiuolaikinius standartus Geležinis tiltas, nutįsęs per Severno upę Šropšyro grafystėje, yra mažytis – vos 30,6 metrų ilgio ir tik ~ 16 metrus iškilęs virš upės vandens paviršiaus. Tačiau šis vienišas statinys daugiau negu kuris nors kitas iliustruoja konstrukcijos metodų perversmą, kurį padarė įmanomą geležies dirbinių gamybos plėtra, traukusi anais laikais lankytojus iš įvairių šalių...
Voriko pilis
  • 2013-10-14
Jau vienuolika šimtmečių Britanijos istorinėje širdyje stūkso didinga Voriko pilis, kuri yra laikoma puikiausia šalies viduramžių pilimi. Iš pradžių sukonstruota taip, kad į vidų negalėtų patekti pašaliniai, dabar ji yra lankoma daugiau nei bet kuri kita Anglijos tvirtovė, esanti privačiose rankose, ir yra antra lankomiausia pilis po Vindzoro pilies. ...
Lidso pilis
  • 2012-07-05
Ežero saloje stovinti Lidso pilis neretai apibūdinama kaip dailiausia pilis visoje Anglijoje. Lidso pilis su sodais yra žymiausia Lidso vieta. Tamsiai geltoni pilies akmens mūrai ir dantyti bokštai pasirodo lyg miražas virš raibuliuojančio ežero vandens. ...