JAV

SostinėVašingtonas
PlotasIš viso - 9,826,630 km2 Vandens - 6.76%
Populiacija306,134,000
ValiutaJungtinių Valstijų doleris ($) (USD)
Laiko juosta(UTC-5 iki -10) (UTC-4 iki -10) - Vasaros laikas
Tel. kodas1

JAV. Naujausi pasakojimai

Havajai - Aloha Sala (3) Aloha sala - Havajai Apie ką pagalvojame išgirdus žodį Hawajai? Turbut: paplūdymiai, muzika, gėlių karoliai ir palmės. Taip, šito ten pilna, bet man rupėjo pamatyti kitą šios salos gyvenimo pusę. Ilgai ieškojau, kur norėčiau sąvanoriauti už Europos ribų. Po daugiau nei 6...
Kelione automobiliu - Vakarine JAV - Horseshoe Bend, Braiso ir Sion Kanjonai (4) Ketvirtoji diena – sios dienos tikslas Braiso (Bryce) ir Sion (Zion) Kanjonai. Kadangi Page miestas zymus ne tik Antelope Kanjonu, bet ir Horseshoe Bend, nusprendeme nepraleisti galimybes aplankyti ir sia unikalia vieta. Horseshoe Bend yra zymus del savo arklio kanopos...
Kelione automobiliu - Vakarine JAV - Route 66, Grand Canyon, Monument Valley, Antelope Kanjonas (2) Antroji diena – tesiame kelione route 66 [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/12/13/img/Route-66-73033436.jpg[/img] [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/12/13/img/Route-66-99933437.jpg[/img] [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/12/13/img/Route-66-84333438.jpg[/img] Oatman ir Saligman is visu mazu miesteliu / kaimeliu paliko didziausia ispudi. Tokie pilni visko, senoviniu automobiliu, mazu muzieju, pardotuvyciu ir t.t. Kelyje prasilenkeme su daugybe senoviniu masinu, pasijutau kaip...
daugiau pasakojimų

JAV. Įdomybės

Huverio užtvanka
  • 2015-02-25
Tūkstančius metų teka Kolorado upė nuo ištakų Uoliniuose kalnuose iki Kalifornijos įlankos. Visa, kas gyva pakrantėse, priklauso nuo jos vandens; tačiau upė atsiima savo dalį. Kiekvieną pavasarį ir ankstyvą vasarą tirpstant sniegui, pagrindiniam Kolorado šaltiniui, aplinkinėse žemumose nuolatos kildavo niokojantys potvyniai, naikindavę pačios upės maitintus gyvus padarus, brandintus javus ir turtą. Paskui, praėjus vasarai ir prasidėjus rudeniui, upė išdžiūdavo, likdavo tik menka srovelė. Norint gyvenimą Kolorado baseine padaryti geresnį ir pastovesnį, reikėjo upę sutramdyti. ...
Bruklino tiltas
  • 2014-11-17
Bruklino tilto atidarymo juosta buvo perkirpta 1883 metų gegužės 24 dieną. Tada tiltu perėjo daugiau negu 150 000 žmonių ir pervažiavo 1500 transporto priemonių. Tai buvo didelis įvykis, dėl kurio vienai dienai užsidarė įmonės ir mokyklos....
Disnėjaus pramogų parkas
  • 2013-03-24
Didesnių užmojų projektas turėjo būti ne vien išplėstas Anaheimo Stebuklų karalystės variantas su pasakų pilimi, XIX amžiaus pabaigos miestelio pagrindine gatve, Nuotykių šalimi, Rytdienos šalimi ir Pasienio kraštu, - jis turėjo apimti ir kurortinius viešbučius, visuomeninio transporto sistemą bei Valto įsivaizduotą eksperimentinę ateities bendruomenę EPCOT, kur nėra lūšnų, atsikratyta vargo, o šiuolaikine technologija naudojamasi kasdieniniame gyvenime....