Indonezija

Vandens - 4.85%
Populiacija237,512,352
ValiutaRupija (IDR)
Laiko juosta(UTC+7 iki +9)
Tel. kodas62

Indonezija. Naujausi pasakojimai

Kuprota Javos sala (1)
  • 2017-01-05 (nuotraukų 2)
  • Ingidas
Nesiliaujant lietui, neliko nieko kito, kaip bėgti nuo jo. Gavę ne vieną rekomendaciją liūčių sezono metu keliauti į šalies rytus, pirkome su Juozapu bilietus į Džogjakartą ir atsisveikinę su Bandungu sėdome į traukinio vagoną. Kelionė truko visą dieną ir Džogjakartą pasiekėme...
Kelionė pas orangutanus, Indonezija Kas buvo Indonezijoje, bet nebuvo Borneo – taip ir negali užsidėti pliuso, kad tikrai pamatė šalį. Trečia pagal dydį pasaulyje, Borneo sala priklauso trims šalims – Indonezijai, Malaizijai ir Brunėjaus sultonatui. Indonezijos dalis vadinama Kalimantanu. Laukinė gamta visada kelionėse palieka...
Keliaujant po centrinį Balį. (2)
  • 2012-11-15 (nuotraukų 18)
  • Blick
Pirmą rytą pabudusi Lietuvoje, lėtai pramerkdama akis bei klausydama į palangę barbenančio lietaus galvojau, kad pabudau iš labai ilgo ir gražaus sapno… Labai nenoriai įsileidau į save mintį, kad ta saulė ir šiluma, lydėjusi mane 70 dienų, liko kažkur...
daugiau pasakojimų

Indonezija. Įdomybės

Žaliasis kanjonas
  • 2011-11-14
Sakoma, jog Žaliasis kanjonas – tai viena nuostabiausių ir unikaliausių lankytinų vietų Azijoje. Jį supa nepaprasto grožio gamta ir svaiginanti atmosfera. Tad nė neverta dvejoti, ar verta jį aplankyti....
Kelimutu ežerai
  • 2011-09-13
Visi trys magiški Kelimutu ežerai telkšo daugiau kaip 1600 m aukštyje, vieno užgesusio Rytų Nusa Tengaros provincijos ugnikalnio krateryje. Visai neseniai ežerų vanduo buvo juodos, kaštoninės ir mėlynos spalvos, o dar seniau, t.y. apie 1960 metus - balintos kavos, raudonai rudos ir mėlynos. Dar seniau - buvo panaši į dabartinę....
Korovajų namai medžiuose (1)
  • 2010-07-18
Vienoje Indonezijos saloje, pietinėje Papua gyvenanti Korovai gentis ypatinga ne tik tuo, kad yra žinoma kaip paskutinė pasaulio gentis, turinti polinkį į kanibalizmą, bet ir savo namais, suręstais medžių viršūnėse, net 30 – 40 metrų aukštyje. Toks unikalus yra šios genties kultūrinis bruožas – be kanibalizmo protrūkių, jie ir puikūs architektai....