Pavasaris Žydrajame krante

Komentarai:
Komentuoti
2017-04-23 20:41 linosa
Perskaičius jūsų pasakojimą, manau, kad jei būtumėt kruopščiau padarius namų darbus ir vaikas blogai nesijautęs, tai Žydrasis krantas būtų labiau patikęs. Keista, kad prieš kelionę neperskaitėte nė paskutinių mytripso pasakojimų, nes tada bent jau dėl Eze būtumėt žinoję:) Apie Kanus tikriausiai nėra nė vieno gero keliautojų atsiliepimo, o Antibai turi žavų senamiestį. Beje, dažnai labiau apsimoka užsisakyti brangesnius apartamentus, bet patogesneje vietoje, nes kartais tas važinėjimas kur pigiau brangiai kainuoja, o ir kiek laiko užima. Tikiuosi kažkada atrasite tą knygose aprašytą Provanso grožį, bet tam, kad pamatyti tai, apie ką svajojote, reiks labai pasistengti, nes žmonių ten visur daugybė:)
Beje, knygą ,,Metai provanse" aš tik ką skaičiau, kaip pasigardžiavimą po kelionės į Žydrąjį krantą.
2017-04-24 09:03 Aruna
Man " Metai Provanse" irgi smagiai susiskaitė)). O šiaip jau manau tikrai nebuvo gerai namų darbai paruošti. Pas rusus nemažai informacijos kaip naudotis visuomeniniu, net su nuotraukom
2017-04-24 17:04 Tomazo
Kaip visada- puikus pasakojimas:)
Jei kam įdomi mano nuomonė- man taip pat ten nepatiko. Bet Sen tropezas- norisi vis gryžti ir gryžti...
2017-04-25 09:56 Suvalkiete
savo nelaimei, esu be galo pareiginga, todėl tik pamačius žodžius "nepadaryti namų darbai",- jau buvau pasišovusi pulti taisyti klaidas:). Tik po to susivokiau - fuuu, atsipalaiduok. Visai šį kartą neruošiau tų namų darbų, ir tingėjau, ir laiko nelabai buvo, ir nelabai mane traukė tos vietos. Skridome, nes jau važiavo stogai nuo darbų visiems, o kitko - kur šilta, užtenka kelių dienų ir tinka kaina, - nesuradau.
ir šiaip prieš keliones labai retai skaitau kitų pasakojimus, atsiliepimus, nieko neklausinėju ten buvusių savo kolegų; žiūriu tik oficialias svetaines, susirenku darbo laikus, adresus, kainas. Labai bijau susidaryti išankstinę nuomonę, aplipti svetima informacija. O ir baisiausiai smagu viską atrasti, arba neatrasti, pačiai. O skaitau jau grįžusi. Na, turiu tokį trūkumą:)
Liepos mėnesį važiuosime į Angliją, pagaliau atsikabinsime nuo tų pietų kraštų, palinkėkite glėbio įspūdžių:)
2017-04-25 18:08 linosa
Na, žinoma, visi turime savo trūkumus, stilių, įsitikinimus, norus bei tikslus... Aš vienintelį kartą važiavau į kelionę nepasiruošus ir tai buvo paskutinis kartas. Skaičiau po to kitų keliautojų pasakojimus ir nors vėl apsisukus atgal važiuok - pusė įdomiausių vietų tiesiog šalia pravažiavom, nes nežinojom. Bet kelionės kokybę, kaip ir kitų dalykų renkamės patys - juk jei daryti tuos namų darbus yra kančia, tai kam tokios atostogos, kai man ruoštis ir kažką įdomaus atrasti yra ne mažesnis malonumas, nei pati kelionė, tai kam atsisakyti smagių dalykų?
O įspūdžių palinkėti tai galim, jų tikrai bus - jau vien važiavimas kita puse paliks įspūdį, ypač vairuotojui :)
2017-05-02 17:05 Vikki33
Ėch, kaip viskas individualu, tiesiog beprotiškai skiriasi žmonių požiūriai, poreikiai ir išgyvenimai. Iš tiesų daug kas priklauso ir nuo tuo metu buvusios nuotaikos, oro, techninių nesklandumų, ir tai gali dramatiškai nulemti santykį su kelionės vieta. Man Antibai yra rojus vos ne tikrąja žodžio prasme. Kasmet ten keliaujame atsipūsti po savaitės pažintinių važinėjimų šen bei ten. Šis miestelis yra toks netipinis Cote D'azur, toks kitoks, toks mielas, šiltas ir mažiausiai komercinis iš visų žydrosios pakrantės turistinių vietų. Kaip bebūtų, kiekvienas skirtingas požiūris yra be galo įdomus ir esu dėkinga kiekvienam, rašančiam kelionių įspūdžius. Tik kiekviename aprašyme visuomet norisi pajausti tą įspūdį, kažkiek pamatyti pasakojančiojo akimis ir atrasti tai, ką atrado keliautojas.
Taigi tie, kurie skaitys šį aprašymą, galiu pasakyti tik tiek - jei planavote ar planuojate pamatyti žydrąją pakrantę, neatsisakykit šios minties. Ir toje kelionėje kartu būtinai pavažiuokit aukštyn į provansą - į Verdono kanjoną, Eze, Aix-en-provence, Arles, Avignon ir kt. Tuomet ir žydroji pakrantė įgaus visai kitokį atspalvį, nei vien Nicos promenados grindinys.