Booking.com

Į Budapeštą... Į Estergomą...

2017-10-22 06:40

Pastebėjau, kad Vengrija nėra populiari tarp keliautojų. O be reikalo ;). Buvau seniai, gal 1997 m., todėl šis pasakojimas sukėlė šiltus prisiminimus.

2017-10-22 20:09

šiemet vasaros gale eilinės kelionės link Kroatijos metu teko irgi prasukti pro Budapeštą. Užvažiavau po 12 metu pertraukos, dar sykį pasitvirtino tiesa, kad šis miestas graziausias plaukiant vakare laivu , kai isižiebia sviesos, o šiaip Budapeštas pasirodė visiškai nepasikeitęs, tiesa, Cesiaus pasakojime radau ir keletą nelankytų/praleistų vietų. nors aplamai mano skoniui labiau ne didmiesčiai, o anksčiau matyti mažesni vengriški miesteliai, kaip Tihany, Eger

2017-10-22 20:36

Ačiū. Eger esu atostogavęs prieš keliolika metų, tai nuostabus miestas pažinimui- tvirtovė, camera obscura kažkokio Egerio pastato bokšte. Poilsiui- karšti baseinai, gražiųjų panelių slėnis ( kavinės, restoranai), keli kilometraiuž miesto balti druskų kalnai su šiltomis versmėmis (Turkijoje juos žino, prie Egerio- ne).
Budapeštas vertas dėmesio dėl grožio, kainos ir kokybės santykio, klimato. Pas mus per mažai informacijos. Na dėl kalbos gal mažiau problemų. Vengrų kaip kokios nežinomos tautelės kalba. Bet angliškai daug kas susikalba. Budapešte vengrai, kurie susiduria su turistais siūlydavo: "english".

2017-10-22 21:36

mano apartamentų šeimininkas puikiai šnekėjo rusiškai, aišku , vyresnės kartos atstovas, sakė pagrinde vokiškai+ rusiškai juos mokykloj mokydavo,o jaunesni visi angliškai bent kažkaip kalba. labiau nei vengriška kalba erzino forintų nuliai (šiemet išsiaiškinau kaip teisingai reikia tarti , pvz s- reiskia "š", sz- "s", ir šiaip žodžių prasmę kartais pavyksta nuspėti), nors kai susiskaičiuoji pagaliau- iš tikro nėra ten brangu, ir supermarkete apsipirkti panašiai turbūt kaip Lenkijoj gaunasi.

2017-10-22 21:54

Taip. Buvo pora vyresnių pardavėjų, su kuriomis Vaci gatvėje kalbėjau rusiškai, jos buvo emigravę iš Ukrainos. Prisiėmiau iš jų nepelnytus laurus, nes sakė, jog mes suardėme "blogio imperiją" (omenyje turėta Lietuva). Dėl kainų galiu patvirtinti,- pigiau nei Lietuvoje, panašiai kaip Lenkijoje (pastarojoje šiandien keliavau). Vokiškai buvo suprantančių iš vyresnių.

2017-10-22 22:32

Man Budapeštas labai patinka, buvau ten gal 5 kartus ir mielai apsilankyčiau dar. Naktinis plaukimas laivu patiko labiau negu Paryžiuje, Amsterdame ar Briugėje. Vaziuodami į Kroatiją užsukam prie Balatono papietaut ar nakvynei, o vengrišką guliašova dažnai gaminu pietums ir Tokajaus neatsisakau :)

2017-10-22 22:58

Linosa, guliašo sriubą valgiau už 4 eurus pėsčiųjų gatvėje Budapešte šalia centro. Taip sotu ir skanu, kad po to vaikštai po miestą ir gėriesi.

2017-10-23 08:16

Matosi, kad miestas patiko. Radau nelankytų vietų ir tuose pačiuose baseinuose maudėmės ))).Budapešte buvau tris kartus, bet neprisijaukinau jo. Žymiai malonesni ir daug kartų įdomesni man Vengrijos mažieji miesteliai. ) Estergome irgi buvom, tik prisimenu buvo be galo karšta)))

2017-10-23 10:56

Buvo įdomu paskaityti. Mano žemėlapy ten taip pat balta dėmė. Nors tų baltų dėmių dar labai daug...