Booking.com

Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis)

2016-07-23 22:00

Na, tikrai daug pamatėte, o jau Kaložos cerkvė tai tikra gražuolė. Bet dauguma tų sovietinių vaizdų man tiesiog atgrasūs - visos tos vėliavėlės, paminklai, statiniai...
Jų avižinė košė bei ledai mums taip pat labai patiko, o ir blynų, žiūriu, atsivalgėt visokių iki soties :)

2016-07-25 08:34

Tai jau tikrai- objektų begalė. O dėl vaizdų- tai man kažkaip visai vienodai))) . Tiesiog yra kaip yra. Ir tiesa sakant, jei kaimynas vėl suorganizuos kokį maršrutą, tikrai neatsisakyčiau vėl nuvažiuoti ))

2016-07-28 13:21

Nežinau, nesusigaudžiau, kuri čia ta pilis yra kuri? Jei ta raudonoji, iš abiejų pusių yra Myro, tai toje "kampinėje"nuotraukoje labai gražiai atrodo. Kažkuo panaši turėtų būti ir atstatyta Klaipėdos pilis, tačiau aš į tuos atstatymus taip pat ne visada su pagarba žiūriu. Nors Klaipėdai velniškai reikėtų įdomios, super įdomios architektūros pastato, gi šiandien statome tiktai dėžes. Mūsų miestas galėtų patraukt turistus ir kultūros renginiais, tik kad valdžia iki šiol to nesupranta...

2016-07-28 15:47

O man Klaipėda graži - aš ten randu daug mielų vietelių. Nors kita vertus, mūsų miestams bet kokiu atveju reikia pasitempti. Kurią dieną važiavau per Užupį ir sakau- juk jei Vilnių padabinti gėlėmis, kaip pvz yra Vokietijoj, Prancūzijoj, Austrijoj, tai nebūtų lygių šiam miestui. Klaipėdai manau irgi tas dalykas tiktų )))

2016-07-28 16:56

Arūna, o tau yra negražių miestų, be mielų vietelių? :)))) Tau juk visur gražu, nes tu toks žmogus, o be to - ko ieškai, tą ir randi - kas šiukšles, o kas gėles :)
Klaipėdą aš labai myliu, nes ten prabėgo visos mano vaikystės vasaros pas močiutę, bet jei turėčiau svečių, kuriems reikėtų parodyt Lietuvą, tai kažin ar ten važiuočiau, nes tų gražių vietelių, kaip tokiam dideliam miestui, tikrai per mažai.
O kas dėl atstatytų pilių, tai geriau tokios, negu nieko - kaip ir dėl Valdovų rūmų - gal ir nereikėjo, gal ir nėra ten ką eksponuoti, bet jūs apžiūrėkite juos su gidu(būtinai!) - ten toks šaunus jaunimas dirba, kad sudomins net ir didžiausią skeptiką. Ne taip, kaip Kauno Zoologijos muziejuj prieš kelis metus tokios piktos tetos dėl smulkmenų barasi - kažkokia stagnacija - reiktų jas pačias nuvežt į muziejų kokioj Švedijoj kelti kvalifikacijos :)

2016-07-28 17:08

Žinok yra)))) Ir toj pačioj Baltarusijoj buvo visokių momentų- bet kažkaip pakreipi viską juokų forma ir tiek))) Valdovų rūmuose buvau ir net su archeologu, kuris ten kasinėjo, bet, man tie rūmaū be gyvybės. O jei pažiūrėti plačiau- tai va tokiam abejotino autentiškumo objektui įkišti milijonai, kai tuo tarpu griūva tikrai be galo gražūs tikri dvarai pas mus. Buvau prieš šią kelionė Rokiškio krašte - radom ir labai gražiai sutvarkytų vietų, bet daugumoje, tai apverktinos būklės dvarai su didžiausia lenta- Valstybės saugomas objektas.