A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Maršrutai. Puslapis 6 - mytrips.lt
Puslapis 6 iš 19 Atgal2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lylavos hidrografinio draustinio pažintinis takas Pažintinis pėsčiųjų takas „Lylavos hidrografinis draustinis“ įrengtas 2004 m. siekiant supažindinti lankytojus su hidrografinio draustinio vertybėmis. ...
Žirona. Lankytinos vietos Žirona – senovinis Katalonijos miestas, Ispanijoje, su gilia, tūkstantmete istorija. Šiuolaikinė Žirona yra gausiai lankoma turistų. Miesto pašonėje yra įsikūręs Žironos-Barselonos oro uostas, kuriame leidžiasi pigių avialinijų lėktuvai, įskaitant ir tiesioginius Ryanair reisus iš Kauno oro uosto....
Vainagių miško takas
  • 2011-01-14
  • Lietuva (Kurtuvėnai)
Visa 4,3 km ilgio trasa, dar nėra galutinai įrengta, tačiau per sudėtingiausią jos dalį - pelkę - jau nutiestas medinis takas. Keliaujant galima pasigrožėti Vainagių draustinio kraštovaizdžiu, Vainagių piliakalniu. Prie tako pastatytas apžvalgos bokštelis, iš kurio matoma bebrų gyvenvietė ir jų suręsta užtvanka....
Ekologinis pažintinis takas “Litorina” Prie Olando kepurės kalno įrengtas ekologinis gamtos pažinimo takas Litorina. Šis takas yra įrengtas unikaliame miške, kurį pasodino XX a pr. Klaipėdos miesto pirklių gildija. Čia auga mūsų kraštu visai nebūdingi medžiai – Bukai, Kėniai, maumedžiai, platanalapiai klevai. ...
Mokomasis botanikos takas Aukštaitijos nacionalinis parkas floristiniu požiūriu yra viena turtingiausių saugomų gamtos teritorijų Lietuvoje. Norinčius geriau pažinti įvairiarūšę parko augaliją, kviečia mokomasis botanikos takas. ...
Kriauna - Sartų ežeras - Dusetos Šio vandens maršruto pradžia Antanašės kaime nuo Rokiškio - Obelių - Zarasų plento tilto. Antanašė - buvęs dvaras, išsidėstęs abipus šio plento. Jos buvusi teritorija priartėjo prie Obelių ir tapo jų ¸¸priemiesčiu”. Pietvakariniame kaimo pakraštyje tyvuliuoja Našio ežero vandenys. ...
Vandens maršrutas po Sartų ežerą Nepraleiskite progos susipažinti su vienu didžiausių Lietuvos ežerų, juk tokie gražūs tie Sartai! Gilūs upokšnių slėniai, priaugę lazdynų, aviečių krūmų, su gausiomis baravykų šeimynomis. Sartų ežeras, ypač pietuose, pratakus. ...
Baidarėmis Zarasų miesto ežerais ir Nikajos upe Nuostabūs tie Zarasai! Jiems nepagailėta išraiškingo kraštovaizdžio, išdailinto miškais ir vandens platybėmis. Miesto svečiams siūlo pažinti gamtinę Zarasų miesto aplinką ir kviečia įveikti 3-4 val. baidarių vandens maršrutą. ...
Mokomasis gamtos takas Šniukštuose Mokomąjį Šniukštų gamtos taką sudaro 14 stotelių, kuriomis siūlome keliauti liepos – spalio mėnesiais: tuomet, pasak kolekcijos puoselėtojų, prie buvusios Šniukštų mokyklos augantys augalai tikrai sužavės čia atkeliavusius…...
Zarasai - Stelmužė - Kvintiškės Zarasų rajonas – Lietuvos šiaurės rytai, o jo centras Zarasai – miestas virš septynių ežerų prie Sankt Peterburgo – Varšuvos kelio. ...
Dusetų kryptis Maršrutas: Zarasai - Antazavė - Rokėnai - Pažiegė - Kalbutiškis - Dusetos - Padustėlis - Dusetų vienkiemis - Jaskoniškės - Gipėnai - Velikuškės - Bradesiai - Šniukštai - Kukliai - Kvintiškės - Stelmužė - Zarasai...
Turmanto kryptis MARŠRUTAS: Zarasai - Lupenka - Smalvos - Turmantas - Tilžė - Padrūkštė arba Raipolė - Liaudėnai - Visaginas - Švento ežeras - Zarasai...