A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 2
Lankytojų: 25403
World
Aplankytos šalys: Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Malta, Nyderlandai, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Turkija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Pasaulis yra knyga, ir tie, kurie nekeliauja, skaito tik pirmą puslapį.

“Mes gyvename nuostabiame pasaulyje, pilname grožio, žavesio ir nuotykių. Nuotykiai, kuriuos galime patirti, niekada nesibaigia, jei mes jų ieškome su plačiai atmerktomis akimis” Jawaharial Nehru.

Laimės nusipirkti negali, bet gali keliauti, o tai yra beveik tas pats.

Keliautojas Tigrera. Naujausios istorijos

Pavasaris Rodo saloje (3) Balandžio viduryje mano gimtadienis, ir jau kaip tradicija mūsų šeimoje- gimtadienius švęsti kur nors keliaujant, tai pati geriausia dovana, kuri praturtina tiek kūną, tiek sielą. Ir šį kartą gimtadienio dovana buvo kelionė į vieną gražiausių pasaulio salų, tai Rodo salą....
Konstantinopolis - Stambulas (14)
  • 2015-11-21 (nuotraukų 24)
  • Turkija
Vieną žvarbią, lietingą ir šaltą lapkričio dieną susikrovėme lagaminus ir išskridom į lietuvaičių pamėgtą Turkiją. Daugumai Turkija asocijuojasi su „all inclusive“: baseinas, saulė, daug maisto, animatoriai, palmė prie baseino, gulėjimas ant gulto visą dieną su kokteiliu rankoje, selfi kojų nuotraukos...
Lūkesčius pranokusi Kroatija (9) Kelionės į Kroatiją laukėme kaip kokio išganymo, nes jau buvome pavargę nuo lietingo, drėgno, neįšylančio oro, nuo rutinos, darbų ir t.t. Buvome išsiilgę saulės, nuotykių, kempingavimo, maudynių, naujų potyrių, naujų neatrastų vietų. Ir štai pagaliau ATOSTOGOS !!!! Daiktai sukrauti, namų...