A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 0
Lankytojų: 644
World
Aplankytos šalys: Baltarusija, Filipinai, Honkongas, Indonezija, Ispanija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Kambodža, Kinija, Laosas, Latvija, Lenkija, Lietuva, Malaizija, Mianmaras, Prancūzija, Singapūras, Šri Lanka, Tailandas, Taivanas, Turkija, Ukraina, Vietnamas
Apie:

Keliaujame su vaiku nuo 2015

www.GoLaniGo.com

intagram GoLaniGo

facebook GoLaniGo

Keliautojas GoLaniGo. Naujausios istorijos

Šiek tiek informacijos apie mobilų internetą Filipinuose (1) Kaip gauti 2 GB interneto duomenų Filipinuose 6 dienoms tik už 50php arba 1$ Taigi, kai kai atvyksite į Filipinus, po imigracijos patikrinimo, pamatysite 2 stendus mobiliųjų paslaugų teikėjų – Smart ir Globe. Ši instrukcija taikoma Smart Sim kortelėms. Jie parduoda...
LIŪTO UOLA SIGIRIJOJE- verta užlipti ir pamatyti tvirtovės griuvėsius ant uolos viršūnės Kai nuskrendi tūkstančius kilometrų, kad pamatytum naują šalį, tai atvykus, būtinai norisi aplankyti įžymias vietas, pasidėti pliusiuką savo kelionių žemėlapyje. Garsioji “ Liūto uola“ (angl. “ Lion Rock“) Sigirijoje- įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Tai gigantiška monolitinė uola, ant...
NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos… NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/01/03/img/NUWARA-ELIYA-kalnuotos-apylinkes-ir-zaliuojancios--88733638.jpg[/img] Dar keletas nepasidalintų pasakojimų iš Šri Lankos. Kaip jau rašėme anksčiau, centrinė Šri Lankos dalis mus apžavėjo kalnais, kriokliais ir nesibaigiančiomis arbatų plantacijomis. [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/01/03/img/NUWARA-ELIYA-kalnuotos-apylinkes-ir-zaliuojancios--30533636.jpg[/img] Nuostabias keturias dienas praleidome Nuwara Eliya mieste. Sakytume, tai vienas gražiausių...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas GoLaniGo. Naujausios nuotraukos

Mobilus internetas Filipinuose Filipinai NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos… Šri Lanka NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos… Šri Lanka NUWARA ELIYA kalnuotos apylinkės ir žaliuojančios arbatos plantacijos… Šri Lanka