Ispanija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Ispanijos bedlendas Tik pusvalandis kelio nuo Viduržemio pajūrio miesto Almerijos naktinių klubų ir paplūdimių - ir tu jau negyvenamų plikų nykių kalvų, išraižytų didžiuliais plyšiais ir griovomis, krašte. Tai Ispanijos bedlendas - taip pavadintos dėl panašumo į Šiaurės Amerikos Vakarų bedlendą....
Batalla del Vino – vyno mūšis (1) Tai Vyno mūšis, ispaniškai vadinama La Batalla del Vino, vyksta kiekvienais metais birželio 29 dieną, nedideliame Haro miestelyje, įsikūrusiame šiauriniame Ispanijos La Riochos regione, kuris nuo senų laikų garsėja giliomis vyndarystės tradicijomis....
Timanfaya naconalinis parkas Timanfaya nacionalinis parkas (ispaniškai Parque Nacional de Timanfaya) yra Ispanijos nacionalinis parkas, apimantis pietinę Tinajo ir šiaurinę Yaiza savivaldybių dalis Lanzarotėje. Šio nacionalinio parko kraštovaizdį geriausiai apibūdina faktas, jog 1985 metais filmuojant sci-fi filmą „Enemy Mine“, Timanfaya atliko kitos planetos rolę. ...
Eskorialio rūmai ir vienuolynas Eskorialis visų pirma buvo statomas kaip mauzoliejus ir vienuolynas, tačiau milžiniškam pastatui taip pat buvo numatyta dar daug kitų funkcijų. Apie ketvirtadalį jo ploto užėmė Karališkieji rūmai. Kitą nemenką dalį ploto sudarė švietimo ir medicinos įstaigos....
Elčės palmių giraitė Elčės palmių giraitė laikoma didžiausiu palmių mišku ne tik Ispanijoje, bet ir visoje Europoje. Tvirtinama, jog dydžiu ją pranoksta vos keletas panašių palmių miškų Arabijoje. O joje augančių medžių amžius siekia daugiau nei 300 metų. ...
Gulpiyuri paplūdimys Gulpiyuri paplūdimys turbūt yra vienas nuostabiausių mūsų Žemėje. Pasislėpęs uolėtame dubury, tiesiog vidury žaliuojančios pievos jis pranoksta net ir daug mačiusių keliautojų fantazijas....
Mirusiųjų miestas - Puig des Molins nekropolis Ibisos “Mirusiųjų miesto” požeminiuose labirintuose aptikta daugiau kaip 3500 kapaviečių ir šiandien Puig des Molins nekropolio muziejus gali pasigirti viena didžiausių pūnų artefaktų kolekcija pasaulyje. ...
Artigaso sodai Niekada nelinkęs į minimalizmą, Gaudi sukūrė Font de la Magnesia valdoje turtingus, į natūralią aplinką integruotus sodus, atspindėdamas ryškų savo stilių: vingiuoti lyg susiraizgiusių gyvačių takai veda lankytojus per tiltus, aplink fontanus, dirbtines grotas ir kitus sudėtingus akmens darbus. Sode, įvairiose vietose stovinčiose statulose, atsispindi keturių evangelijų krikščioniški simboliai, sukurdami kryžiaus formą....
Mirties bučinys Skulptūra vaizduoja sparnuotą skeletą, kuris dovanoja bučinį grakščiam jaunuoliui. Pastarojo veide atsispindi nežinia kas: ar ekstazė ar pasibaisėjimas. Visai nenuostabu, kad ši pritrenkianti ir neįprasta skulptūra priverčia kiekvieną, žvelgiantį į ją, patirti kartais stiprius ir labai prieštaringus jausmus. Skulptūra vienu metu yra romantiška ir baisi; kartu savotiškai traukia žvilgsnį ir atstumia....
Lanzarotės vynuogynai (1) Vynuogynai pagrinde išsidėstę didelėje centrinės Lanzarotės dalyje, vadinamoje La Gería. Žvelgiant į juos iš tolo atrodo, lyg visą regioną būtų išvarpę tūkstančiai iš dangaus pažirusių meteoritų. ...
Jūros muziejus Barselonoje Šalia Kulumbo paminklo įsikūręs Barselonos jūros muziejus yra vienas turtingiausių, įdomiausių, didžiausių mieste ir, žinoma, - labai populiarus tarp turistų. ...
Chinchon Chinchonas - bene įspūdingiausias Madrido provincijos miestelis. Nors nutolęs nuo Sostinės apie 50 km., tačiau tai yra mėgiama madridiečių savaitgalio išvykų vieta. ...