Gruzija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Ushguli kaimas - muziejus Kaukazo glūdumoje Netoli Gruzijos-Rusijos pasienio, Kaukazo kalnų glūdumoje, greta aukščiausios Gruzijos viršukalnės Shkhara yra įsikūręs įstabus Ushguli kaimas. Nepaisant mažo gyventojų skaičiaus, kaime yra mokykla bei Svanetijos Istorijos muziejus, kuriame saugomos kelios bene 8-9 amžių siekiančios ikonos, meno kūriniai ir, be abejo, tradiciniai gruziniški kinžalai, kaipgi be jų. ...
Katskhio bokštas Centrinėje Gruzijos dalyje įsikūrusiame Imeretijos regione, visai netoli Čiaturos miesto, galite išvysti impozantišką, maždaug 40 metrų aukščio uolą. Masyvus akmeninis bokštas čia kyla aukštai į dangų ir primena vienišą milžiną. Tai Katskhio bokštas....
Davit Gareji - urvinis vienuolynas pusdykumėje Vos pažvelgę į nuostabą keliantį ir žadą atimantį, mėnulio paviršių primenantį Gareji pusdykumės landšaftą, iškart suprasite, kodėl ši vieta jau nuo senovės buvo piligrimystės ir atsiskyrėlių traukos centras. Davit Gareji buvo vienas iš trylikos vadinamųjų „Sirijos tėvų“ – vienuolių iš Mesopotamijos, kurie skleidė monoteizmo idėjas Gruzijoje. Per kelis metus Davit‘as, kuris buvo žinomas tiek dėl savo asketiško būdo, tiek dėl gebėjimo daryti stebuklus, paskui save pritraukė gausybę vienuolių, kurių dauguma aplink įkūrė naujus vienuolynus. ...
Stalino muziejus Muziejus šlovinantis Stalino gyvenimą, vis dar stovi jo gimtajame mieste - Goryje. Tai puiki laiko kapsulė, kurios rodos nepalietė prabėgusių dviejų dešimtmečių įvykiai. Apsilankius šiame muziejuje galima pagalvoti, kad ir Šaltasis karas dar nesibaigė. ...
Vardzia - požeminis miestas Požeminės "kalnų karalienės" salės, išskaptuotos aukšto kalno kietoje uoloje, atrodo lyg būtų perkeltos į mūsų Pasaulį, tiesiai iš pasakiškų „Žiedų valdovo“ puslapių. ...