A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Etiopija. Įdomybės - mytrips.lt

Etiopija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Etiopija. Lalibelos bažnyčios Lalibelos miestas, įsikūręs Etiopijos šiaurėje iki XIII a. buvo žinomas Roha pavadinimu. Dabar tai garsus Etiopijos krikščionių ortodoksų centras ir piligrimų vieta – vienas švenčiausių Pasaulio miestų. Lalibela dar krikštijama naująja Afrikos Jeruzale. Daugelis pastatų čia turi tokius pat pavadinimus, sutinkamus ir šventajame Jeruzalės mieste. Per Lalibelos miestą teka Jordano upė....
Rūkstantis kalnas Erta Ale yra aktyvus vulkanas Šiaurės Rytų Etiopijos Afar Regione. Išvertus, vulkano pavadinimas reiškia „rūkstantį kalną“. Jis yra aktyviausias Etiopijoje. ...