Estija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puhtitsos vienuolynas Kuremae kaimelis garsėja rusų stačiatikių Puhtitsos vienuolynu,viena įdomiausių Estijos įžymybių. Puhtitsa vienuolynas yra vienintelis Estijoje ortodoksų vienuolynas, kuriame gali apsilankyti ir turistai, ir maldininkai. ...
AHHAA mokslo centro įdomybės AHHAA centras Tartu mieste buvo įkurtas dar 1997 metais viename iš prekybos centrų.Tada tai buvo labai mažose patalpose, palyginus su šiuo nauju galingu dideliu kosminio stiliaus pastatu su keletu kupolų. Šio pastato įrengimas kainavo apie 47 mln. kronų. ...
AHHA mokslo centras Norite nustebinti save viešėdami Estijoje? Tuomet apsilankykite naujame Estijos turizmo objekte - Tartu įsikūrusiame mokslo centre - AHHAA, kuriame mokslas žaismingai susilieja su nuotykiais, įspūdžiais, jauduliu ir įgytomis žiniomis, bei žada daug staigmenų ir naujų patirčių lankytojams. ...
Kepu švyturys Kepu švyturys yra kone žymiausia Estijos įdomybė ir Hiuma salos simbolis. 36 metrų aukščio Kepu švyturys buvo pastatytas 1531 metais. Istoriniai šaltiniai teigia, kad tais metais buvo įžiebta pirmoji ugnis jo bokšte ir švyturys iki šiol veikia....
Saremos sala Aplankius garsiausias Saremos vietas - Kuresarės vyskupų pilį, Pangos skardį, Kalio meteoritinį kraterį ir Viduramžių bažnyčias, galima rinktis aktyvesnį poilsio būdą - pažaisti golfą ar tenisą, pajodinėti arba paiškylauti gamtoje. Palei jūrą besidriekianti Sarema netektų viso savo žavesio, jei čia nebūtų organizuoja¬mi žygiai baidarėmis, medžioklė ar plaukiojimo valtimis pramo¬gos. Povandeninio pasaulio aistruoliai čia gali panardyti. Puikūs paplūdimiai laukia ir burlentininkų bei bangientininkų su ait¬varais. Sarema jiems atstos Havajus - Harilaido pusiasalyje visada pučia palankūs vėjai....
Senasis Tomas – Talino globėjas Po daugelio metų kažkas pastebėjo, kad Rotušės bokšto figūra panaši į senąjį karį, ir jo garbei bokšto figūrą pavadino Senuoju Tomu. Pavadinimas prigijo. „Senasis Tomas“ yra vienas mėgiamiausių Talino globėjų ir dažnas suvenyrų simbolis....
Raganų šulinys - Estijos keistenybė (1) Iš pirmos žvilgsnio, tai niekuo neišsiskiriantis 2,5 metrų gylio šulinys. Lygiai toks pats kaip ir daugelis kitų. Bet po praūžusių didesnių liūčių Estijoje „Raganų šulinys“ pradeda kunkuliuoti ir tada jame esantis vanduo liejasi per kraštus, užtvindydamas visą teritoriją....