Puslapis 4 iš 69 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Disnėjaus pramogų parkas
  • 2013-03-24
  • JAV
Didesnių užmojų projektas turėjo būti ne vien išplėstas Anaheimo Stebuklų karalystės variantas su pasakų pilimi, XIX amžiaus pabaigos miestelio pagrindine gatve, Nuotykių šalimi, Rytdienos šalimi ir Pasienio kraštu, - jis turėjo apimti ir kurortinius viešbučius, visuomeninio transporto sistemą bei Valto įsivaizduotą eksperimentinę ateities bendruomenę EPCOT, kur nėra lūšnų, atsikratyta vargo, o šiuolaikine technologija naudojamasi kasdieniniame gyvenime....
Beaidis kambarys – tyliausia vieta Žemėje (1)
  • 2013-03-22
  • JAV
Jungtinėse Amerikos Valstijose, Minesotoje įsikūrusioje Orfieldo laboratorijoje egzistuoja „Beaidis" kambarys arba kitaip perfrazavus “kambarys be aido”. Jis sulaiko net 99,99% viso mus supančio triukšmo, todėl yra užregistruotas Gineso rekordų knygoje, kaip tyliausia vieta mūsų Žemėje....
Kvadratinis Koliziejus Sunku patikėti, bet Romos mieste vis dar yra turistams mažai žinomų ar lankomų vietų. Ir viena iš jų – didelis ir modernus E.U.R kvartalas. Kone įdomiausias ir žymiausias šio rajono pastatas – Civilizacijos ir darbo rūmai, dažniau vadinami tiesiog Kvadratiniu Koliziejumi....
Australiečių gėjų ir lesbiečių šventė (Sydney Mardi Gras 2013) Vasario 15 dieną Sidnėjuje startavo 31- asis Užgavėnių festivalis, kurį organizavo australiečių gėjų ir lesbiečių bei biseksualų ir transseksualų asociacija....
Čingischano statula Pats didingiausias Čingischano įamžinimas stovi maždaug už 54 kilometrų kelio į pietryčius nuo Mongolijos sostinės Ulan Batoro, kur bekraščių stepių apsuptyje iškyla milžiniška, ant žirgo sėdinčio Čingischano statula....
Vartų arka
  • 2013-03-15
  • JAV
Tarsi išreikšdama vieno plataus mosto didybę, arka suprojektuota kaip kreivė, iškylanti iki 192 metrų aukščio ir turinti tapti aukščiausiu paminklu Amerikoje. Paminklo konstrukcija susideda iš atskirai stovinčio lenkto vamzdžio, sukonstruoto iš vienos medžiagos ir galais įtvirtinto į gilius pamatus...
Ponte Tibetane – kabantis tiltas Italijos Alpėse Mylite kalnus? Trokštate patirti šiek tiek adrenalino? Tuomet jums tikrai patiktų pasivaikščioti šiaurės Italijos Alpėse ir įveikti ilgą kabantį medinį tiltą, italų vadinamą Ponte Tibetane....
Batalla del Vino – vyno mūšis (1) Tai Vyno mūšis, ispaniškai vadinama La Batalla del Vino, vyksta kiekvienais metais birželio 29 dieną, nedideliame Haro miestelyje, įsikūrusiame šiauriniame Ispanijos La Riochos regione, kuris nuo senų laikų garsėja giliomis vyndarystės tradicijomis....
Šv. Sofijos soboras Virš triukšmingo Stambulo miesto iškilęs didžiulis Šv. Sofijos soboro kupolas, jau daugiau nei tūkstantį metų laikomas pačiu įspūdingiausiu Azijos horizonte. Šv. Sofijos soboras arba Hagia Sophia yra vienas didžiausių kupolu dengtų pastatų pasaulyje. Vien iš išorinio jo silueto galima spėti apie milžinišką soboro vidinę erdvę....
Thrihnukagigur – ugnikalnis į kurį galite nusileisti Nuotykių ir aštresnių pojūčių ištroškusius turistus šiemet Islandja vilioja nauja atrakcija – nusileidimu į Thrihnukagigur ugnikalnio kraterį. Tai naujas turistų traukos objektas šalyje, pritraukiantis vis daugiau dėmesio. ...
Didžioji aikštė ir gėlių kilimas Briuselyje Tikrai ne daug didžiųjų miesto aikščių palieka tokį įspūdį, kokį galite pajusti, aplankę Didžiąją aikštę Briuselyje. Ypatingai įdomu ją aplankyti lyginiais metais, trečiąją rugpjūčio savaitę, kuomet Didžiojoje aikštėje yra sukomponuojamas įspūdingas Gėlių kilimas, belgų vadinamas Tapis de Fleurs....
Meilės siena Paryžiuje Nuo neatmenamų laikų sienos dažniausiai simbolizuoja priešpriešą tarp žmonių, jų pasidalinimą ar atsiskyrimą. Tačiau Paryžiuje, romantiškame Monmartro rajone, neseniai iškilusi „Meilės siena“ atspindi visai ką kitą....