Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Akmens ir vandens simfonija - Malta ( II dalis) 5 diena Vėl ryte skubame į Cirkewa. Tik šį kartą kelsimės keltu į Gozo salą. Lankysimės džiaugsmingoje vietoje (išvertus iš kastilų kalbos Gozo reiškia džiaugsmą). Bilietai parduodami tik plaukiant atgal. Sėdame atvirame denyje. Šalia įsitaiso pora pagyvenusių anglų. Paklausus...
Akmens ir vandens simfonija - Malta ( I dalis) (11) Periodas be saulytės, užsitesęs vos ne nuo spalio mėnesio, tiesiog masina pabėgti ten kur šilta ir saulėta. Retkarčiais išlindusi saulutė nelabai pradžiugina, nes tokiu metu paprastai sėdi ofise ir tik pro langą gali pasigėrėti gražia diena. O ir...
Sugrįžimas į Kiprą (5) Ketvirta kelionė į Kiprą. Stebuklų negali būti. Grįžau kaip namo. Žinau, kur gražu. Kur skanu. Ką pamatyti. Kipre jaučiuosi geriau nei namie. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/04/08/img/Kipro-gele-kova-13629464.jpg[/img] Šilumos kai kam trūksta. Jūra +18, oras +17 +18 iki +20 +22. Ryte būna saulė, vėliau apsiniaukia, pavakare dažnai...
Šalis "apie nieką", bet savotiškai žavi (1) Manau, nesuklysiu teigdamas, kad daugumai mūsų tautiečių Paragvajus geriausiu atveju tėra vietovė „kažkur Pietų Amerikoje“, nekalbant jau apie gebėjimą pasakyti ką nors daugiau. Aš taip pat priklausiau šiai daugumai, kol kelionės po Braziliją metu nusprendžiau užpildyti šią išsilavinimo spragą. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/03/29/img/Veliava-31029441.jpg[/img] Ir taip...
Paskubėkite į Birmą (2) Paskubėkite į Birmą, kol jos neužplūdo turistų ordos ir ji netapo dar vienu Tailandu – tokia mintis sistemingai susiklostė kelionės po šią, Lietuvos vėliavą 1943-1945 m. (su karališkuoju povu) ir 2010 m. (su balta žvaigžde) „pasiskolinusią“ šalį. Puikus klimatas, turininga...
Krymas - kol Rusijos nebuvo :) (4) Sveiki, nesenai su draugais apšnekėjome situaciją Krymo regione ir tuo pačiu pasidžiaugiau, bent jau tuom , kad suspėjome į nuvažiuojantį traukinį ir teko ten paatostogauti. Taigi nusprendžiau papasakoti ir kitiems savo kelionės įspūdžius. Kelionė prasidėjo 2011.09.15 dieną, įšvykti nusprendėme...
Stambulas - fotoreportažas (4) Paryžius – kaip pavasaris sužadina romantiškus jausmus širdyje... Roma – dūzgianti kaip avilys užburia nesibaigiančia rutina... Stambulas – kaip pasaka, išnyksta ribos tarp svajonių ir realybės... Stambulas vartai tarp jūrų, tarp žemynų, tarp religijų, tarp kultūrų. O kur tiek daug vartų,...
Paryžius, P.S. Myliu tave Paryžius - meilės miestas, ar ne? Šią, rodos, neginčijamą tiesą žinojome nuo vaikystės. Bet pastaruoju metu žmogus, išgirdęs šio miesto pavadinimą, tik abejingai trūkteli pečiais. Maždaug, na ir ko gi aš ten nemačiau. O aš manau, kad nematei, ir labai...
Šiaurinė Skandinavija 2 dalis (7) 08.23 Naktį netikėtai pakilo vėjas. Palapinė buvo pastatyta gražioje, bet atviroje vietoje, tai vėjas tiesiog draskė, gerai kad ji štorminė. Ryte oras vėl geras. Šiandien sekmadienis, nedirba visos, net ir maisto, parduotuvės. Turime tikslą- užlipti į ausčiausią...
Šiaurinė Skandinavija (4) Pasidalinsiu įspūdžiais iš vasaros kelionės po šiaurinę Skandinaviją. Dabartinėse realijose toks maršrutas tautiečiams gali tapti visai priimtinas. Gal mano pasakojimas įtikins, kad kelionei nebūtinas tik naujas automobilis :) Pradėsiu nuo to, kad mūsų ištikimai kelionių bendražygei Lagūnai prireikė pakeisti sankabą....
Automobiliu iki Austrijos žiemą (11) Šiais metais buvo ypač ilgos Kalėdų atostogos. Pirmas planas buvo pamatyti Šiaurę. Beveik mėnesį sekiau Gismeteo orų ir šiaurės pašvaisčių prognozes. Artėjant išvykimo dienai sąlyginai nešaltas ir giedras dienas Suomijos Rovaniemyje pakeitė debesys ir minus 30....
Daugiau pasakojimų

Naujausios diskusijų žinutės

Iranas
ISPANIJA SKUBIAI :)
Saugumas kelionėse

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Akmens ir vandens simfonija - Malta ( I dalis)
Xvim, trūksta šilumos ir saulės. O baisiausia buvo grįžti į apsnigtą Lietuvą ))) Danmi,...
Ir vaizdai nuostabūs ir tekstas puikus! "Užburianti vieta, kur akys klajoja mėlynašoniais lai...
Kai oras toks, kaip dabar - vidurys "pavasario", tai smagu bent tekste ir fotkėse kažkur į mal...