Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Peru (2) Peru aplankyti reikia bent jau poros savaičių. Kitaip gausis daug lėkimo arba liks daug neapžiūrėto. Nenorint švaistyti pinigų kelionių agentūrų paslaugoms, kelionę po Peru galima planuotis pačiam. O galima ir pasinaudoti po didesnę pakrantės dalį - nuo Limos iki ...
Bavariškas gimtadienis (11) Artėjantis vyro jubiliejus padėjo pamatyti tai, ką atrodo jau visi matę bei įgyvendinti seniai planuotas idėjas: vėl po 9 metų pertraukos paslidinėti, aplankyti Svarovskio, BMW muziejus, dar kartą pasidžiaugti Kalėdinės Vokietijos nuotaikomis, pasigrožėti tapytais Bavarijos miestelių namais. Kadangi žinojau, jog...
Link Rumunijos. Tiesiai per aplinkui (3) 2015 rugpjūčio pradžia. Tik spėjo praeiti savaitėlė po grįžimo iš Islandijos - ir vėl išsiruošiau į kelią. Šįkart su žmona automobiliu važiavome į Rumuniją. Nors ne visai taip. Rumunija tik planavimo pradžioje buvo kaip pagrindinė šalis, kurią norėjome aplankyti. Bet...
Turkija – 1001 nakties pasaka… (6) Turkija – didžiulė šalis, kurioje persipina daugelių civilizacijų istorijos – čia Tigro ir Eufrato slėnyje civilizacijos pamatus kūrė Mesopotamijos tautos, čia klestėjo, o vėliau ir žlugo asiru, hetitu, frigu kultūros, Egėjo pakrantėse klestėjo helenistinė kultūra, vėliau Romos imperija paliko pėdsakus...
Mano dokumentinis filmas. "Žygis rojuje" (2) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/12/22/img/Ties-riba-11528931.jpg[/img]Jau nuo pat vaikystės aš buvau artimas gamtai. Jeigu gerai pamenu man buvo septyni o gal net mažiau metų, kai statydavau "palapines" ir ten miegodavau, nors ištikrųjų aš tada net nežinojau kas ta palapinė, aš tiesiog rasdavau tėvo garaže metalinius...
Ispanija. Oi, ne, Tenerifė. (6) Prologas - Davai nusiperkame sekančią kelionę, - sako ryte mylimoji. Gal kokį pavasarį, ką…. - Mhm... - Sulaukėm, taigi dabar nėra ko laukt, - bando mane įtikint. Atkalbu. Laukti reikia mokėti. Iš pradžių laukti kelionės, o sulaukus pradėti kurti planus sekančiai. Pirkti iš karto...
Kopenhaga 2015 (2) Kaip gi nepasinaudojus Ryanair paskelbta akcija ir į Kopenhagą už 4,99 eurus nenuskristi ?!? Mūsų grupė šia akcija pasinaudojo ir mes aštuoniese nuskridome į Kopenhaga teoriškai trims dienoms, faktiškai dviems. Po bilietų įsigijimo pradėjome ieškoti kurgi apsistoti. Pasinaudojus booking.com paieška...
Kitokia ir neiprasta kelionė į Tenerifę (5) Nebepirmą kartą Tenerifėje ,bet dabar nusprendžiau keliauti kitaip ir tai padaryti su minimaliomis išlaidomis. Kelionei pradėjau ruoštis prieš tris mėnesius. Kad mano kelionė su visomis išlaidomis nekainuotų daugiau nei 200 eurų turėjau mažiausiomis kainomis įsigyti bilietus. Kai viskas buvo pasiruošta...
Bolivija: aukščiau debesų ir geriau nei įsivaizduota (4) Bolivija buvo savotiškai nedidelis, tik kelioms dienoms planuotas mano kelionės į Peru priedas. Tačiau, nusipirkęs bilietus ir pradėjęs planuotis maršrutą po šią, žemėlapyje ne itin įspūdingai atrodančią šalį, supratau, kad su tokiu požiūriu padariau didžiulę klaidą. Daugiatautė Bolivijos valstybė (toks...
Po angelų sparnais. Liudvigsburgas-Štutgartas-Ulmas (5) ...kieme nė kruopelytės sniego, rožės moja žiedais, tiesa – jau gerokai apšąlusiais, bet – moja. O juk tuoj Kalėdos! Tai ir nutariam ieškoti tos prieškalėdinės nuotaikos! Keletas dienų knaisiojimosi po interneto platybes ir išsirenkamas Liudvigsburgas. Barokas. Man visa tai gražu......
Korfu: žydinti paplūdimių sala (4) Tikiuosi nesupyks aprašę Korfu temoje anksčiau, tačiau nuspendžiau aprašyti savają Corfu. Tiesiog žiūrint Cesiaus pasakojimą apėme jausmas lyg ne apie tą pačią salą rašyta, o gal tai tik įrodo, kad Korfu sala būdama tokia maža yra tokia įvariapusė. Taigi, o...
Daugiau pasakojimų

Naujausios diskusijų žinutės

kelione i meksika
Fotoknygos
Autonuoma

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Peru
Jau pakeliui, patikrinsim ;) linkejimai is Ekvadoro ;)
Gera kelionė, viskas gniaužia kvapą ir, neslėpsiu, kelia šiokį tokį pavydą. Kelis kartus ...
Bavariškas gimtadienis
Smagi kelionėlė :-) Dabar kaip tik kalnuose slidinėju, tai labai patiko ši jūsų veikla po 9...