Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Žemaitijos expressas dviračiu Šiauliai - Šventoji Idomios būtybės vyrai... senstant atsiranda nauji poreikiai – sodybos, motociklai, jaunos sekretorės... arba įvairūs iššūkiai siekiant įrodyti sau ir kitiems, kad dar yra parako kažkur gyliai viduje... Ko gero ir aš priėjau slenksti kai atsiranda poreikis įgyvendinti seną jaunystės svajonę,...
Dievų gimtinė Kreta (3) Prologas - Bet Kretoje esam jau buvę! - Žinau, - atsakau. - Reikia važiuoti į naujas vietas! - Žinau, bet Kreta man sapnuojasi jau 8 metus. - Nu gerai, aš tada daug ko nemačiau. Ir iš tikrųjų, Ieva tada, prieš aštuonis metus, praleido tikrai daug, mat...
Automobiliu į Italiją (ir ne tik) neskubant 2 dalis (5) Prieš išvykstant pabaigsiu paskojimą apie 2014 metų vasaros kelionę į Italiją. Prasideda vasaros kelionių metas, gal kam bus idomu. Taigi jau aplankyta: Gdynia, Berlynas, Sansiusi, Zalcburgas, Gerlos 2014 metų liepos 10 diena. Jau vakarop A22 keliu kertame...
Bulgarija - pakartoti! (4) Prieš pora metų mes, keturiese, kartu su penktuoju neakivaizdininku, pūpsančiu pilvelyje, sukorėme apie 6500 km: skersai išilgai išvingiavome didesnę dalį Bulgarijos. Karštą vasarą lietėm sniegą, išnaršėm senovinius kaimukus, kopėm į kalniukus ir leidomės į urvus. Šios kelionės įspūdžiai – čia:...
Trise Tanzanijoje-nelauktai pati geriausia kelionė (11) 1 diena, 2016 m. sausio 26 ( kelionės trukmė–16 dienų) Skridome Ryanairu į Milaną, po to į Briuselį, čia nakvojome, vien dėl to, kad apsidraustume nuo pavėlavimo į svarbiausiąjį rytojaus skrydį Briuselis–Stambulas–Dar es Salamas. Kadangi į Briuselį atvykome prieš vidurnaktį, mūsų užsakytas kambarys...
Kelios dienos aplink Alikantę (4) Kadangi pernai gavosi išvykti net į penkias keliones, kažkaip nejaučiau kelionių alkio ir ramiai sau leidau žiemos vakarus, kol neatėjo pavasaris ir merginos pradėjo nerimauti dėl tokios mano tylos, bei ,,baksnoti " į mano sąžinę :) Tada pagalvojau, jog be...
VAKARINĖ RUSIJA - ORIOLAS (7) Rusija 2016 m. Gegužė – birželis Kai gavome kvietimą dalyvauti Rusijos Oriolo mieste vyksiančiame teatrų festivalyje - apsidžiaugiau. Kartais tenka išgirsti apie Lietuvos meno kolektyvų atsisakymus vykti į Rusiją. Nenorėčiau painioti savo darbo su politika. Juk atvykdavo pas...
Trys tingios dienos Kipre (8) Apie Kiprą aš niekada neturėjau aiškios ir tvirtos nuomonės. Na taip, žinojau, kad tokia šalis yra. Žinojau, kad turi gana smarkiai netradicinę vėliavą. Žinojau, kad yra „kažkur ten šalia Graikijos ir Turkijos“. Žinojau ir tai, kad jau daug metų šalis...
Pavasaris Rodo saloje (3) Balandžio viduryje mano gimtadienis, ir jau kaip tradicija mūsų šeimoje- gimtadienius švęsti kur nors keliaujant, tai pati geriausia dovana, kuri praturtina tiek kūną, tiek sielą. Ir šį kartą gimtadienio dovana buvo kelionė į vieną gražiausių pasaulio salų, tai Rodo salą....
IRANAS LAISVAI (I dalis) (7) Visų pirma, geroji žinia – skrendant į Iraną, jau nebereikia išankstinių vizų. Tarptautiniuose Irano oro uostuose vizos 30-iai dienų įklijuojamos be problemų. Kaina - 50 eurų. Nežinau kaip antžeminiuose pasienio punktuose, dar neturiu informacijos. Skristi palankiausia Turkijos avialinijomis (su persėdimu...
Daugiau pasakojimų

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Bulgarija - pakartoti!
Po Bulgariją keliavom 2009 m panašiu maršrutu, bet nežinojom apie tokius įspūdingus gamtos ...
Automobiliu į Italiją (ir ne tik) neskubant 2 dalis
Viskas taip, bet ten nėra kalnų...
Tai jums labai tiktų šiaurės Prancūzija - ten ir palapines gali statyt, daug gražios gamtos,...