Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Pavasaris po Toskanos saule. II dalis (6) Nors keliamės anksti, nes vyksime į Florenciją, tačiau padangą vėl randame tuščią, todėl studijuojame draudimo polisą, nes šį kartą kažkas su juo ne taip, o jei draudimo ratams nėra, tai kainuos mums 200 eurų. Niekam neskambiname, o važiuojame į artimiausią...
Šri Lanka (1) (2) Taigi, burtas mestas - šiemet mūsų laukia kelionė į Šri Lanką. Kaip ir visas, taip ir šią kelionę bandome sudėlioti remdamiesi žmonių, jau pabuvojusių šioje šalyje, patarimais ir pasiūlymais. Šiandien, jau sugrįžus iš kelionės, galiu drąsiai teigti, kad dalis internete...
Automobiliu į Ukrainą Tikiuosi, kad mano patirtis bus kažkam naudinga. Pati kelionė buvo principo reikalas , o ne būtinumas, todėl aplinkinių reakcija buvo vienareikšmiška - kvailys. Likus savaitei iki išvykimo nuotaika buvo gera : jautiesi , kaip erelis , besiruošiantis skrydžiui , o...
Olandija. Be sentimentų. Su meile. (13) Kas man tikrai labai šioje šalyje nepatiko – tai oras. Buvome nusiteikę ir pasiruošę lietui, bet lietaus kaip tik beveik ir negavome. Tik atvažiuojant, per visą Vokietiją lijo taip, kad važiuoti buvo vos įmanoma. Bet mes vis tiek sugebėjome „nusifotografuoti“,...
Pavasaris po Toskanos saule. I dalis (7) Žinau, žinau, labai nuvalkiotas pavadinimas, tačiau kitoks tiesiog ,,nelipo", nes mums iš tikrųjų visos kelionės metu švietė saulė, o ir filmą ,,Po Toskanos saule" žiūrėjau ne kartą, todėl, kad nepaprastai žavėjo jame šio Italijos regiono gamta, kur kiparisų alėjomis nusėti...
Malaizija: Lietuva rojuje (1) Šis apsakymas yra vienas iš penkių, kuriuos sudėliojau pagal 2010 m. sausio-vasario mėn. vykusios kelionės įspūdžius. Nuorodas į likusius galite susirasti kur nors tekste, kai jas ten sudėsiu. Taigi – kryptis – Malaizija. Šiaip, turėdamas pakankamai pinigų ir galimybę rinktis bet...
Marokas: Europos ateitis (išlaikant dabartinę imigracijos politiką) (1) Marokas – šiaurės vakarų Afrikoje esanti šalis, ko gero viena iš labiausiai „user-friendly“ juodojo žemyno valstybių. Draugiškumas pasižymi tiek vizų politika (vizų nėra, kaip ir išvykimo mokesčių, tiesa garbieji pasieniečiai antspaudus į pasą deda taip, kad viename puslapyje po to...
Sirija: keletas pastabų keliaujantiems (1) Sirija yra labai įdomi šalis, ypač besimokantiems arabų kalbą (jie kalba viena švariausių arabų kalbos versijų be visokių libanietiškų ar marokietiškų prancūzizmų ar egiptietiškų subtilybių) ar tiesiog norintiems suvokti kaip mes Lietuvoje gerai ir patogiai gyvename. Kadangi mano pasivažinėjimas po...
Indija ne sezono metu arba kaip sustiprinti meilę Lietuvai (1) Mintis liepos pabaigoje keliauti į didžiausią pasaulyje demokratinę valstybę subrendo per sekundės dalį, išvydus, jog iki tol gana žemas akcijines kainas siūliusi Suomijos nacionalinė aviakompanija jas sumažino dar trečdaliu. Dvejų telefono skambučių pagalba surinkus 4 asmenų grupę (optimalus skaičius, paremtas...
Klaipėda – Mogiliovas - Minskas (16) 2015 m. kovas ...„Saulės užtemimą yra įprasta laikyti įdomiu astronomijos reiškiniu, kai per tamsų stiklą galima stebėti Mėnulio dengiamą Saulę. Daug mažiau žinoma kita šio reiškinio pusė, kai dėl sumažėjusio apšviestumo staiga pakinta įprasti radijo bangų sklidimo dėsningumai. 2015 m. kovo 20...
Ilgasis savaitgalis Gdanske Ilgasis savaitgalis Gdanske Pamatyt Gdanską ir šiaurinę Lenkiją planavom seniai. Mes mėgstam keliaut ne turistinio sezono metu. Mažiau žmonių lankytinuose objektuose , pigesni viešbučiai , daugiau dėmesio . Kovo mėnesio švenčių proga ištaikėm keturias dienas kelionei. Maršrutą sudėliojau paprasta : Vilnius-Gdanskas-Malborkas-Sopotas-Gdanskas-Vilnius. Gdanskui...
Daugiau pasakojimų

Pasakojimų komentarai

Pavasaris po Toskanos saule. II dalis
Man daug metų gražiausias miestas iš matytų buvo Florencija. Gal dėl to, kad joje atsiradau ...
o beje gal kas į Milaną ruošiatės ir ten vykstančią pasaulinę Expo parodą?
  • 2015-04-24 17:39
  • Ra
Pavasaris po Toskanos saule. II dalis
pratęsiant komentarus prie straipsnio apie Olandiją, tai turėčiau pasakyt, kad visgi Italija ...