Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Pavasaris Rodo saloje (3) Balandžio viduryje mano gimtadienis, ir jau kaip tradicija mūsų šeimoje- gimtadienius švęsti kur nors keliaujant, tai pati geriausia dovana, kuri praturtina tiek kūną, tiek sielą. Ir šį kartą gimtadienio dovana buvo kelionė į vieną gražiausių pasaulio salų, tai Rodo salą....
IRANAS LAISVAI (I dalis) (6) Visų pirma, geroji žinia – skrendant į Iraną, jau nebereikia išankstinių vizų. Tarptautiniuose Irano oro uostuose vizos 30-iai dienų įklijuojamos be problemų. Kaina - 50 eurų. Nežinau kaip antžeminiuose pasienio punktuose, dar neturiu informacijos. Skristi palankiausia Turkijos avialinijomis (su persėdimu...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 2 dalis (2) 1 diena (Sestadienis) Mūsų pirmas rytas prasidėjo ~15val. Turint omeny laiko juostų skirtumą, Airijoje tuo laiku būtų buvę 7 ryto, tai atsikėlėm kaip ir mums įprastu laiku :) Būtent dėl laiko juostų skirtumo ėmėm kambarį be įskaičiuotų pusryčių,nes vis tiek viską...
Nuo Alikantes iki Malagos (2) Mintis pravaziuoti pakrante nuo Alikates iki Malagos kilo jau senokai,todel po ilgos airiskos ziemos planuojant nulekt kazkur kur silta ir nelabai toli sita mintis igavo pagreiti... Visu pirma kelione galima planuot nuo Alikates ar atvirsciai nuo Malagos. Mes ziurejome pigesnius skrydzius...
Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta... 1 dalis (8) [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/05/02/img/Kai-lijo-Airijoj-lietus-ir-buvo-baisiai-salta...-1-71129774.jpg[/img] Planuoti atostogas, bent jau man, visada buvo, yra ir, ko gero, bus, pats idomiausias uzsiemimas. Juk pasirinkimas toks didelis, tiek visko norisi pamatyti, ka nors naujo isbandyti! Ziemos atostogas, kaip ir kasmet, sumastem praleisti slidinejant kuriame nors Austrijos kurorte,...
Akmens ir vandens simfonija - Malta ( II dalis) (5) 5 diena Vėl ryte skubame į Cirkewa. Tik šį kartą kelsimės keltu į Gozo salą. Lankysimės džiaugsmingoje vietoje (išvertus iš kastilų kalbos Gozo reiškia džiaugsmą). Bilietai parduodami tik plaukiant atgal. Sėdame atvirame denyje. Šalia įsitaiso pora pagyvenusių anglų. Paklausus...
Akmens ir vandens simfonija - Malta ( I dalis) (11) Periodas be saulytės, užsitesęs vos ne nuo spalio mėnesio, tiesiog masina pabėgti ten kur šilta ir saulėta. Retkarčiais išlindusi saulutė nelabai pradžiugina, nes tokiu metu paprastai sėdi ofise ir tik pro langą gali pasigėrėti gražia diena. O ir...
Sugrįžimas į Kiprą (5) Ketvirta kelionė į Kiprą. Stebuklų negali būti. Grįžau kaip namo. Žinau, kur gražu. Kur skanu. Ką pamatyti. Kipre jaučiuosi geriau nei namie. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/04/08/img/Kipro-gele-kova-13629464.jpg[/img] Šilumos kai kam trūksta. Jūra +18, oras +17 +18 iki +20 +22. Ryte būna saulė, vėliau apsiniaukia, pavakare dažnai...
Šalis "apie nieką", bet savotiškai žavi (1) Manau, nesuklysiu teigdamas, kad daugumai mūsų tautiečių Paragvajus geriausiu atveju tėra vietovė „kažkur Pietų Amerikoje“, nekalbant jau apie gebėjimą pasakyti ką nors daugiau. Aš taip pat priklausiau šiai daugumai, kol kelionės po Braziliją metu nusprendžiau užpildyti šią išsilavinimo spragą. [img]http://www.mytrips.lt/files/2016/03/29/img/Veliava-31029441.jpg[/img] Ir taip...
Paskubėkite į Birmą (2) Paskubėkite į Birmą, kol jos neužplūdo turistų ordos ir ji netapo dar vienu Tailandu – tokia mintis sistemingai susiklostė kelionės po šią, Lietuvos vėliavą 1943-1945 m. (su karališkuoju povu) ir 2010 m. (su balta žvaigžde) „pasiskolinusią“ šalį. Puikus klimatas, turininga...
Daugiau pasakojimų

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Pavasaris Rodo saloje
Smagu, kai pas mus dar paspaudžia šaltukas, atsidurti šiltame krašte. O dar ir graikiškas ma...
Ačiū Tigrera. Žavingai parašyta. Tiesiog mūsų kelionė prieš kelis metus į Rodą atgimė ...
Smagu buvo perskaityt. Iš visų jūsų lankytų vietų nebuvau tik Symi saloje, čia man buvo ka...