Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Lietuva - Gruzija Automobiliu. 2010 (3) Izanga. Mintis nukeliauti i Gruzija kirbejo jau labai seniai, bet del ivairiu priezasciu nebuvo igyvendinta. Siais metais jau apsisprendziau, kad po 1,5m nepertraukiamo darbo reikia pasidaryti geras atostogas. Man - geros atostogos - reiskia toli grazu ne gulejima prie baseino...
Žybt žybt Dubai (6) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/12/07/img/Burj-Khalifa-55024999.jpg[/img] Geresnio pavadinimo šitam Emyratui po ištisos savaitės buvimo čia taip ir nesugalvojau. Kiek tik pagalvoju apie tą šalį, akyse sumirga tie aukštaūgiai stikliniais paviršiais besipuikuojantys ir saulę atspindintys dangoraižiai. Visur: palei jūrą ir pakeliui į dykumą, abiejose penkiajuosčių gatvių pusėse,...
Per Balkanus iki Graikijos (3) Avantiūra – kitaip šitos kelionės nepavadinsi. Grįžusi iš mūsų paklajojimų po Kroatiją-Slovėniją, negalėjau nurimti, taip man reikėjo dar kur nors išvažiuoti, bet kur, svarbu, kad būtų toli ir ilgai. Graikijos niekada nebuvo mano svajonių sąraše - ne tik kad pirmose...
Kelionė Slovėnijoje, Kroatijoje, Juodkalnijoje Nenuostabu, jog daugelis savo kelionės aprašymus pradeda sau artima citata, kurios prasmė įgyvendina kelionės metu patirtus potyrius, jausmus ir emocijas. Šios kelionės įspūdžius geriausiai atskleidžia ši Cesare Pavese citata, jog „keliavimas yra brutalus dalykas. Jis priverčia tave pasikliauti nepažįstamaisiais ir...
Graikijos mitų studijos Larnakos viešbučio kambaryje (9) Kipras, 2014 lapkritis Su kelionių įspūdžiais yra kaip su sutiktais žmonėmis, kai mane su kuo nors pažindina, ar susipažįstu aš pats, tai visada žiūrėdamas į tą žmogų, aš stengiuosi perprasti jo esmę, pajusti kas slepiasi už kiauto, o jo...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. III dalis Kipras (8) Kaip ir šiemet aplankyta Norvegija, Kipras taip pat nebuvo svajonių šalis - man ji asocijavosi su rusų atostogų rojumi, o ne paslaptis, kad būtent šių triukšmingų piliečių draugijos, atostogaujant, visi ir vengia. Tačiau, jei jau reikėjo grįžtant iš Kretos kažkur...
Tenerifė aktyviai. 2 dalis (5) Šiek tiek prabrėškus pradėjome pirmosios mūsų šeimos kalnų viršūnės Teide šturmą. Namelį palikome apie 6 valandą ryto Tenerifės laiku. Dangus pamažu šviesyn, takas matosi, mes pirmyn :). Jau minėjau vakar dienos kalno šešėlio spektaklį. Matyt buvome užsiėmę geras vietas, bekopdami į viršų kokioms...
Tenerifė aktyviai. 1 dalis (4) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/11/20/img/Teide-6824598.jpg[/img] Atėjus tamsiam ir šaltam metų laikui noriu pasidalinti mūsų šeimos kol kas geriausia gyvenimo kelione į Tenerifės salą, Kanarų salyne. Gal kiek nuvalkiota atostogų vieta jau buvusiems, bet man ši sala pasirodė nepaprasto grožio vieta. Sala skirta tiek pasyvaus tiek aktyvaus poilsio...
Į Europos pakraštį.2 dalis. Iš Potugalijos namų link (3) Palikus Portugaliją kelias driekėsi link JK priklausančios teritorijos – Gibraltaro. Gana keistas jausmas apėmė kai , įvažinėjant į Gibraltaro teritoriją , teko pasieniečiams duoti pasus. Senokai tai buvome patyrę. Pati šalis - miestas kažkiek priminė Monaką. Dėl vietos...
Juodkalnija ir pakeliui (5) Mūsų šeimos kelionė automobiliu į Juodkalniją ir atgal truko dvi savaites, t. y, birželio 21 – liepos 5 dienomis. Tai buvo pažintinė-poilsinė kelionė po Balkanų šalis, savaitę skiriant Juodkalnijai, bet šį tą aplankant ir pakeliui. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/11/21/img/Juodk-61624692.jpg[/img] Nesame keliautojai-naujokai, maršrutą planavome gana...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. II dalis Kreta (5) Dar besiruošdama kelionei supratau, kad gražiausia Kretoje tai paplūdimiai, tarpekliai ir vienuolynai. Šito gėrio ten tiek daug, kad užtektų ne vienai savaitei. Todėl aš iš karto atmečiau dvi labiausiai lankytinas vietas – Knoso rūmus ir Samarijos tarpeklį ir paaiškinsiu...
Daugiau pasakojimų

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Lietuva - Gruzija Automobiliu. 2010
Draugai - tai tie bachuriuka, su kuriais vietoj susipazinom. 2 is ju buvo 17os, tad ju neileido :)
Na, viskas labai gerai, skaityt faina, tik kažkodėl niekaip nesupratau, kodėl neįleido į kl...
Jau skaityta kelionė banga.lt forume. Pirmą sykį skaitydamas buvau apturėjęs didelį malonum...