Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Kelionė į Veneciją, Venecijos karnavalas (2) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/05/22/img/Nuostabioji-Venecija-96626058.jpg[/img] Sveiki, tai pirmas mano pasakojimas pas mytrips.lt :) Mano tikslas - informacija Jums, todėl bus daugiau faktų, nei lyrinių tekstų :) Venecija mano kelionių svajonėse buvo jau gana ilgai. Kadangi labai norėsi atostogų ir turėjome tik laisvas kelias savaitės dienas, o...
Pavasarinis pasiblaškymas po Varmiją-Mozūriją (9) Pavasariui švelnia žaluma ir baltais žiedais dabinant medžius nors šiek tiek numalšinom kelionių troškulį. Pasivažinėjimai po Lietuvą irgi neblogai, tačiau taip nenuramina, kaip nors trumpas pabėgimas į svečią šalį. Tuo labiau, kad važinėjant Lietuvos provincijoje po kaimus ir mažus...
Pasivaikščiojimai Rygoje. Ir lietuje... (4) Ankstus balandžio pirmosios rytas. Nuskambėjus žadintuvui girdžiu, kaip už lango pliaupia lietus ir kaip ūžauja vėjas. Į galvą užklysta mintis: „Niekur aš šiandien nevažiuosiu! Nesvarbu, kad už bilietus jau sumokėta ir už viešbučio rezervavimą taip pat bus nuskaičiuota.“ Bet čia...
Šri Lanka (2) (1) Penkios valandos ryto. Mes jau sėdime džipe, pusryčiai supakuoti dėžutėje, mus išlydinti viešbučio savininko duktė, palinki sėkmingo safario. Šešiaviečiame atvirame džipe mes tik dviese. Vairuotojas spaudžia kiek gali, mat iš visų pakampių, kaip tarakonai į kelią į Yala įsukinėja džipai...
Pavasaris po Toskanos saule. II dalis (6) Nors keliamės anksti, nes vyksime į Florenciją, tačiau padangą vėl randame tuščią, todėl studijuojame draudimo polisą, nes šį kartą kažkas su juo ne taip, o jei draudimo ratams nėra, tai kainuos mums 200 eurų. Niekam neskambiname, o važiuojame į artimiausią...
Šri Lanka (1) (2) Taigi, burtas mestas - šiemet mūsų laukia kelionė į Šri Lanką. Kaip ir visas, taip ir šią kelionę bandome sudėlioti remdamiesi žmonių, jau pabuvojusių šioje šalyje, patarimais ir pasiūlymais. Šiandien, jau sugrįžus iš kelionės, galiu drąsiai teigti, kad dalis internete...
Automobiliu į Ukrainą (1) Tikiuosi, kad mano patirtis bus kažkam naudinga. Pati kelionė buvo principo reikalas , o ne būtinumas, todėl aplinkinių reakcija buvo vienareikšmiška - kvailys. Likus savaitei iki išvykimo nuotaika buvo gera : jautiesi , kaip erelis , besiruošiantis skrydžiui , o...
Olandija. Be sentimentų. Su meile. (13) Kas man tikrai labai šioje šalyje nepatiko – tai oras. Buvome nusiteikę ir pasiruošę lietui, bet lietaus kaip tik beveik ir negavome. Tik atvažiuojant, per visą Vokietiją lijo taip, kad važiuoti buvo vos įmanoma. Bet mes vis tiek sugebėjome „nusifotografuoti“,...
Pavasaris po Toskanos saule. I dalis (7) Žinau, žinau, labai nuvalkiotas pavadinimas, tačiau kitoks tiesiog ,,nelipo", nes mums iš tikrųjų visos kelionės metu švietė saulė, o ir filmą ,,Po Toskanos saule" žiūrėjau ne kartą, todėl, kad nepaprastai žavėjo jame šio Italijos regiono gamta, kur kiparisų alėjomis nusėti...
Malaizija: Lietuva rojuje (1) Šis apsakymas yra vienas iš penkių, kuriuos sudėliojau pagal 2010 m. sausio-vasario mėn. vykusios kelionės įspūdžius. Nuorodas į likusius galite susirasti kur nors tekste, kai jas ten sudėsiu. Taigi – kryptis – Malaizija. Šiaip, turėdamas pakankamai pinigų ir galimybę rinktis bet...
Marokas: Europos ateitis (išlaikant dabartinę imigracijos politiką) (1) Marokas – šiaurės vakarų Afrikoje esanti šalis, ko gero viena iš labiausiai „user-friendly“ juodojo žemyno valstybių. Draugiškumas pasižymi tiek vizų politika (vizų nėra, kaip ir išvykimo mokesčių, tiesa garbieji pasieniečiai antspaudus į pasą deda taip, kad viename puslapyje po to...
Daugiau pasakojimų

Pasakojimų komentarai

Kelionė į Veneciją, Venecijos karnavalas
Aha, aš Linosai pritarsiu, man visada kiekviename kelionės aprašyme įdomiausi būna subjektyv...
  • 2015-05-23 11:15
  • xvim
Neturistinės Alpės. Panoramastraße. Gollinger krioklys
Kaip gerai tokie pasakojimai ! Maršrutą pasižymėjau, pavadinimus taip pat, belieka sulaukti s...
Kelionė į Veneciją, Venecijos karnavalas
Iš tikrųjų labai gerai pateikta informacija, bet visgi norėtųsi išgirsti ir jūsų nuomonę...