Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Atostogos namie. Žemutinė Bavarija (3) Oi tos kelionės kelionės... pagalvoji apie jas ir širdis apsąla... užmerki akis ir jau žinai, kur „esi“ (arba, kur norėtum būti)... Bent aš tai tikrai žinau – visur :-). Tačiau šį kartą mes atostogaujam namie – Žemutinėje Bavarijoje vis įkeldami...
Lūkesčius pranokusi Kroatija (4) Kelionės į Kroatiją laukėme kaip kokio išganymo, nes jau buvome pavargę nuo lietingo, drėgno, neįšylančio oro, nuo rutinos, darbų ir t.t. Buvome išsiilgę saulės, nuotykių, kempingavimo, maudynių, naujų potyrių, naujų neatrastų vietų. Ir štai pagaliau ATOSTOGOS !!!! Daiktai sukrauti, namų...
Bavariškų Alpių vilionės (Berchstesgadeno žemės) ( I dalis) (3) Prieš kelis metus sužavėjo mus Konigssee ežeras ir debesyse paskendęs Watsmano kalnas. Dar tada garsiai pagalvojau, kad būtų smagu čia sugrįžti ir pašniukštinėti apylinkes, o antroji pusė apgailestavo, kad nematė Watsmano visame gražume. Todėl prieš naujuosius planuojant atostogas kažkaip...
Automobiliu per Ameriką - 27 dienos - nuo NY iki LA / 2015 (5) Pervažiuoti JAV buvo viena mano svajonių, kurią vos prieš kelias savaites išpildžiau. Dalinuosi savo kelionių dienoraščiu ir naudinga info, paremta mano asmenine patirtimi ir nuomone. [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/07/25/img/Nuvaziuoto-kelio-zemelapis-60826788.jpg[/img] ...
Kemperiu į Provansą arba ,,Provanso pyragas" II dalis (6) Po tokio nuostabaus ir ramaus vakaro taip atsipalaiduojam, kad miegame plačiai atvertomis durimis, taip gera, kai vakaro vėsa skverbiasi į vidų, juk ryt ir visas likusias dienas vėl laukia karščiai. Prieš išvažiuojant žinojome, kad visą savaitę bus 33C, todėl nelabai...
North Korea from Lithuanian Perspective (8) After a 10 hours train ride from Beijing we reached Dandong - a city on the bigest Chinese - North Korean border crossing, checked out an old bridge which used to connect two countries, but was destroyed by Americans during...
Kemperiu į Provansą arba ,,Provanso pyragas" I dalis (6) Ingridientai: Saulė, mėlynas dangus, viduramžių architektūra, vynuogynai, cikadų choras, prancūziška virtuvė, rožinis vynas, jūra, kalnai, levandų laukai, trešnių ir abrikosų sodai, prancūziška akordeono muzika... plius 6000 km per 9 paras; kelionei iki Provanso ir atgal kemperyje be kondicionieriaus praleistos beprasmės 4 dienos, važiuojant tik 100km/h...
Citrinomis nusagstyta Algarvė. III dalis (7) Dangumi ridinėja saulė. Karšta ir geltona, kaip ir tos akį traukiančios citrinos, nusagstę sodus, laukus ir pakėles. Kažkodėl prisimenu anglišką patarlę ‘When life gives you lemons, make lemonade’- turbūt čia kaltas tas geltonas rūgštumas... Viliojančiai svyra ir gretimai vešinčių apelsinmedžių...
Citrinomis nusagstyta Algarvė. II dalis Vaiskiai mėlynas Altlanto vandenynas taip ir kviečia maudynėms. Vanduo kyla ir leidžiasi, priartėja ir nutolsta. Lyg valiūkiškai žaistų gaudynes... Tarsi bandydamas įrodyti savo galybę, pasimėgaudamas raižo bangų ir laiko nuskalautas, raudoniu žėrinčias uolas ir gelsvoje, puraus smėlio pakrantėje žaismingai griauna...
Citrinomis nusagstyta Algarvė. I dalis (7) Žavingiausioji Portugalijos dalis.. Kerinti įspūdingais uolėtais paplūdymiais ir žaliuojančiais figmedžiais. Klegianti kirais ir žiemoti suskrendančiais gandrais. Nuklota languotomis staltiesėmis ir vaišinanti svečią gardžiomis alyvuogėmis bei sardinių užtepėlėmis. Nusėta kamščiamedžio ir įvairiaspalvės keramikos dirbinių parduotuvėlėmis. Besišypsanti žydinčiais pakelės medžiais. Apelsinais...
Pavasarinis Bremeno atodūsis (11) Pavasariui prasidėjus, vis labiau traukia lėkti laukais, plevėsuojant plaukais, nežiūrint kuria kryptimi. O jei ta kryptis nusikreipia į tolimesnes vietas nei mūsų gimtasis kraštas, tai dar įdomiau. Gerai ir tai, kad yra visokie pigūs skrydžiai, kur netyčia panaršius, gali į...
Daugiau pasakojimų

Pasakojimų komentarai

Automobiliu per Ameriką - 27 dienos - nuo NY iki LA / 2015
Dėkui už įvertinimus :) Tikiuosi, jog ateityje kažkam pravers šis pasakojimas, kaip kad man ...
Ačiū už tokį informatyvų, išsamų pasakojimą. Svajonių šalis! Labai norėčiau pasinaudo...