Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Itališka mozaika, II dalis Na, o kandagi savo kompanijoje turime didžiąją gamtos ir gyvūnų mylėtoją - kaipgi be safario ir zoosodo. Informacinis tinklapis: http://www.parconaturaviva.it/en Važiuoti netoli, parką radome nesunkiai, kelyje yra nuorodos. Safaris , tiesą sakant - nuvylė, gal todėl, kad tai - nebe pirmas lankytas...
ANTALIJOS REGIONE (3) Turkija 2016, liepa Bilietus į Turkijos Gazipašą nusipirkom kaip tik tą rytmetį, kai Vilniuje studentai sugulė ant grindinio priešais vyriausybės langus. Į mūsų ministrą pirmininką poną Butkevičių visada žiūrėjau ramiai pasitikėdamas, galvojau apie jį kaip apie taikų, romų ir nuosaikų. Tačiau studentų...
Itališka mozaika (2) ..arba, kaip idėja tingiai pagulėti prie Adrijos jūros baigėsi bandymu išnaršyti Gardos ežero apylinkes.. :) Viskas prasidėjo nuo perskaityto vienos poilsinės kelionės aprašymo . Šiltas, smagus pasakojimas su trupučiu nostalgiškos "egzotikos" - gyvenimu palapinėje ant jūros kranto užkabino, sudomino....
Šalis už miško - Transilvanija, IV dalis (3) Bulgarijoje ilsėjomės apie 20 km už Varnos į pietus, Kamchia vietovėje. : http://oasis-beach-kamchia.com/ Dviejų kambarių numeris (svetainė kartu su virtuve ir miegamasis), viskas naujai įrengta, nauja statyba, liftas, keli baseinai teritorijoije mums atsiėjo 32 eurai/para už numerį visiems penkiems. Pakankamai ramu,...
Šalis už miško - Transilvanija III dalis (1) Nakvynę dviems naktims užsisakėme čia, neįtikėtinai pigu (naktis keturviečiame kambaryje su savais patogumais ir erdviu balkonu - 25 eurai). Puikus variantas ! Bendra virtuve naudojomės praktiškai vieni, erdvus kiemas su veikla vaikams, tipiškai rumuniškai paslaugus beigi šiltas šeimininkas. Beje,...
Šalis už miško - Transilvanija, II dalis Atsidžiaugę Sigišoara, judame link turbūt žinomiausio turistinio "objekto" Rumunijoje, kone jų turizmo vizitinės kortelės - liežuvį laužančiu pavadinimu Transfagarašan karo kelio. Pavojingiausia jo dalis būna uždaryta iki vasaros sezono, taigi važiuoti juo geriausia šiltuoju metu. Kadangi kelias,...
CCCP (9) Žemiau surinkau keturis trumpus, čia nepublikuotus, pasakojimus apie mano keliones po dabar jau nebeegzistuojančią šalį. Neegzistavo ji ir kelionių metu, tačiau jausmas keliaujant toks pat, kaip Gorbačiovo karjeros pradžioj. Gero skaitymo :) 2012 birželio 29 Kaip aš keliavau po Rusiją Įdomus ekspyriensas, skrydis...
Šalis už miško - Transilvanija "Tik dviejų dalykų gailėsimės gyvenimo pabaigoje - kad mažai mylėjom ir mažai keliavom" (M.Tvenas) Malšinant kelionių ilgesį ir nenorint dėl nieko apgailestauti - šįsyk RUMUNIJA, o konkrečiau - istorinis jos regionas TRANSILVANIJA, kas reiškia "šalis už miško". Kelionės laikas: 2016 m....
Filipinai (Antra dalis) Aštuonios ryto, skubam paskui vietinį painiais takučiais, atsiprašau, painiomis gatvėmis, į kitą salos krantą. Čia jis mus „priduoda“ kitam vietiniam, su juo ir plauksime aplink salą. Pirmas sustojimas prie iš vandenyno išlindusių uolų. Viskas gerai, tik bangos čia didelės, arti...
Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis) (6) 2 diena Keliamės anksti ir skubame pusryčiauti. Pusryčiams gauname visokių patiekalų- švediškas stalas. Labai skani paprasta avižinė košė, nors visai neišvaizdi. Net pakartoju dubenėlį. Tik su kava tai problemos - tirpi. Galima įsipilti pieno, bet...
KIPRO VILIONĖS (4) Šį pavasarį mano žvilgsnis nukrypo į trečią pagal dydį (po Sicilijos ir Sardinijos) Viduržemio jūros salą – Kiprą. Nors geografiškai šalis priklauso Azijai, tačiau kultūriniu ir politiniu atžvilgiu – Europai. Salos pavadinimas kilęs iš lotynų kalbos žodžio cyprum „varis“: šalis...
Daugiau pasakojimų

Lenkija-Pajuris

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Baltarusija- pasiblaškymai po pilis ir provinciją ( II dalis)
Žinok yra)))) Ir toj pačioj Baltarusijoj buvo visokių momentų- bet kažkaip pakreipi viską j...
Arūna, o tau yra negražių miestų, be mielų vietelių? :)))) Tau juk visur gražu, nes tu to...
Itališka mozaika
Česky Krumlovas tikrai gražus- su malonumu ten sugržčiau ))