Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Kurzeme aktyviai (1) Kodėl Kurzeme? Mes čia jau ne pirmą kartą. Per praėjusius kelis metus berods 4 kartus lankytas kraštas, visi pirmieji kartai buvo vienos dienos trukmės ekspedicijos. Jau lankyta Liepoja, lipta į šv.Trejybės katedrą, klausytąsi vienų didžiausių Europoje vargonų koncerto. Pasivaikščiota po Karosta kalėjimą....
Penkių dienų kelionė: Viena - Čekija (7) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/09/03/img/Imperatoriene-63127704.jpg[/img] Pirma diena. Kelionė išties buvo ilga, virš 920 km: išvažiavom 5.30 iš namų ir tame Lutine buvom 20.30 jų laiku. Kelionė truko 16 val. su trumpais sustojimais: šiltos sriubos, pritūpimų, 15 min nusnaust, nusičiurkšt. O valgyti galima ir vairuojant. Kita šneka,...
Ratu aplink Islandiją (6) Jau labai senai norėjau aplankyti šią salą, bet rimtesniu kelionės planavimu taip ir neteko užsiimti. Galbūt dėl brangumo, o galbūt ir dėl bendrakeleivių stokos, idėja išvykti ten kaskart nuguldavo kažkur giliose svajonėse. Todėl metų pradžioje sužinojęs apie renkamą...
Kalternas. Lašas Pietų Tirolio ramybės. (3) Taip. Taip. Mes vėl Kalterne... Labai jau jo pasiilgome... ir vėl čia grįžtame. Tiesa, trumpam – vos 4 dienom. O juk cielus du metus čia nebuvom, o ir beveik dar neplanavom... Kažkaip spontaniškai viskas išėjo. Taip spontaniškai, kad aš net...
Paskutinę minutę į Madeirą (10) Į Araratą kopti nepavyks, tai galutinai paaiškėjo likus gal trims ar keturioms dienoms iki kelionės į Turkiją. Turkai atnaujino karinį konfliktą su kurdais, vaizduodami, kad su IS kariauja - kažką tokio skaičiau "Economist" žurnale pakeliui į Madeirą. Turėjau perskaityti, nes...
KUR TU VEINA – mona meila (3) Užgavėnių kaukėmis pasidabinusiu monai Kurtuvėnuose, kaimo klojimo teatrų pasirodymai, ugnies sąšauka minint Baltų vienybės dieną, barsuko paieškos aplankant 10 ežeru, užburiančios Kalėdos Juodlėje, kupoliavimas ir saulės sutiktuvės ant Lubinų kalno... magiškas viliotinis kviečiantis pažinti Kurtuvos kraštą ir puoselėjamas tradicijas. [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/08/23/img/Kurtuvenu-baznycios-bokstai-71327357.jpg[/img] Kai gyveno...
Kopenhaga už 1 eurą (6) Štai kaip kartais atsitinka - grįžtu iš Provanso ir sužinau, kad sūnus pasinaudojo Ryanair paskelbta, naujo reiso paleidimo į Kopenhagą akcija ir nupirko 9 bilietus po 1 eurą. Sako - norit skriskit, nenorit neskriskit, nupirkau visiems kiek davė norimai datai...
Kelionė į Didyjį obuolį arba sekant serialų takais. Part III (3) Pirmą dieną Niujorke aš vaikščiojau užversta galva ir nuo žiūrėjimo į viršų net kaklo nejaučiau :) Tuomet supratau, kad dangoraižius reikia pažinti nuo žemės, dangaus ir vandens. Nes jie tokie įdomus ir didingi, kad kitu rakursu kitaip ir atrodo...Nuo...
Trumpa kelionė per Prahą į Bavariją. I dalis (2) Daug buvau girdėjęs apie Prahos grožį ir naktinį gyvenimą, o ir Vokietijos perlas, Bavarija seniai viliojo. Taigi į kelionę išsiruošėm trise. Pasiruošimui skyriau 2 savaites. Per jas buvo atliktas automobilio patikrinimas ir paruošimas kelionei, bei patogių ir...
Bavariškų Alpių vilionės (Berchstesgadeno žemės) ( III dalis) (9) 10 diena Rytas saulėtas ir šiltas. Šiandien laukia Kneifelspitze kalno šturmas. Iki sutarto miestelio 10 min automobiliu. Atvykstame kiek anksčiau ir bulkutinėje nusiperkame desertui šviežių pyragėlių. Suniamniojame čia pat prie lauko staliuko. Su draugais susitinkame prie TIC. Iki kalno...
Kelionė į Didyjį obuolį arba sekant serialų takais. Part II (2) [img]http://www.mytrips.lt/files/2015/08/12/img/Cia-daznai-ziurimi-filmai--71427223.jpg[/img][img] Turiu prisipažinti, kad nemėgstu muziejų. Kai buvau paauglė ir sesuo siuntė nuotraukas iš Madame Tussauds muziejaus Londone, man tai atrodė nepasiekiama svajonė. Dabar manęs ten nė už ką nenutemptų. Žiūrėti į vaškines figūras? Ar ne geriau gatvėj į nepažįstamus, gyvus...
Daugiau pasakojimų

Pasakojimų komentarai

Penkių dienų kelionė: Viena - Čekija
Ačiū Cesiau. Iš tikrųjų nuskambėjo viena tikra teisybė: kelionės - jėga. Ir visai nesvar...
Sveikinu su pavykusia kelione ir geru aprašymu. Specialiai nereikia gerinti,- jei keliausi ir ra...
Ačiū Zakai. Tai mano pirmas publikuotas viešas tekstas. Gera skaityti Jūsų įvertinimą, kad...