Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Tenerifė aktyviai. 2 dalis (5) Šiek tiek prabrėškus pradėjome pirmosios mūsų šeimos kalnų viršūnės Teide šturmą. Namelį palikome apie 6 valandą ryto Tenerifės laiku. Dangus pamažu šviesyn, takas matosi, mes pirmyn :). Jau minėjau vakar dienos kalno šešėlio spektaklį. Matyt buvome užsiėmę geras vietas, bekopdami į viršų kokioms...
Tenerifė aktyviai. 1 dalis (4) [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/11/20/img/Teide-6824598.jpg[/img] Atėjus tamsiam ir šaltam metų laikui noriu pasidalinti mūsų šeimos kol kas geriausia gyvenimo kelione į Tenerifės salą, Kanarų salyne. Gal kiek nuvalkiota atostogų vieta jau buvusiems, bet man ši sala pasirodė nepaprasto grožio vieta. Sala skirta tiek pasyvaus tiek aktyvaus poilsio...
Į Europos pakraštį.2 dalis. Iš Potugalijos namų link (3) Palikus Portugaliją kelias driekėsi link JK priklausančios teritorijos – Gibraltaro. Gana keistas jausmas apėmė kai , įvažinėjant į Gibraltaro teritoriją , teko pasieniečiams duoti pasus. Senokai tai buvome patyrę. Pati šalis - miestas kažkiek priminė Monaką. Dėl vietos...
Juodkalnija ir pakeliui (4) Mūsų šeimos kelionė automobiliu į Juodkalniją ir atgal truko dvi savaites, t. y, birželio 21 – liepos 5 dienomis. Tai buvo pažintinė-poilsinė kelionė po Balkanų šalis, savaitę skiriant Juodkalnijai, bet šį tą aplankant ir pakeliui. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/11/21/img/Juodk-61624692.jpg[/img] Nesame keliautojai-naujokai, maršrutą planavome gana...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. II dalis Kreta (5) Dar besiruošdama kelionei supratau, kad gražiausia Kretoje tai paplūdimiai, tarpekliai ir vienuolynai. Šito gėrio ten tiek daug, kad užtektų ne vienai savaitei. Todėl aš iš karto atmečiau dvi labiausiai lankytinas vietas – Knoso rūmus ir Samarijos tarpeklį ir paaiškinsiu...
Į Europos pakraštį.1 dalis.Portugalija (8) Sveiki. Nesiseka man su Norvegija. Eilę metų (gal kokis penkis) vis bandau į ją patekti. Ne išimtis buvo ir 2014-ieji. Taip susiklostė, kad artėjant vasarai reikėjo rinktis tarp Norvegijos ir Portugalijos. Jau kelis metus stalčiuje gulėjo paruoštas maršrutas po Lofotenų...
Dzeuso ir Afroditės salų skonis. I dalis Kreta (6) Iš tikrųjų tai kelionė turėjo būti į pietvakarinę Prancūziją - maršrutas jau buvo sudėliotas, vila surasta, beliko tik bilietus nusipirkti, tačiau mano bendrakeleiviai šį pasiūlymą priėmė be jokio entuziazmo - jūra nenusimato, vietos negirdėtos, orai neaiškūs...Be jų palaikymo pradėjau ir...
Pažintinė kelionė automobiliu (6) Taigi... sunkiausia pasirinkti kelionės tikslą. Kaip pasirinkti kelionę, kad galėtum mėgautis kalnų didybe, pamatytum architektūros, gamtos stebūklus, patirtum nuotykių... bet ne pro šalį ir kojas įmerkti į šiltą svetimos jūros vandenį :) Taigi, pasirinkimas krito Italijos šiaurės regionui. Maršrutas: Lietuva...
Hintersee (Bavarija) (4) Kada čia pirmą kartą buvom – nebepamenu, žinau tik, kad rudeniop. Patinka man tokios vietos rudenį, kai medžiai žarsto savo spalvotus lapus, patinka ir žiemą, kai po storom pusnim slepiasi tyla, patinka vasarą... Ką čia man... Hintersee savo paveiksluose vaizdavo...
Lemtingas išbandymas - Londonas (13) Nuo ko įprastai kiekvienas pradedame pakliuvę į vieną ar kitą svetimą šalį? Tikriausiai apsižvalgome aplink išpūstomis akimis, godžiai įsiklausydami į mums svetimą kalbą įtemptomis ausimis, o tada nuskubame įsilieti į gatvės gyvenimą, it kempinė į save siurbdami visus įvykius ir...
Automobiliu į Italiją neskubant (2) Liepos 3. 10:00 h. Kur nuves kelias, dar nežinom. Atostogos. Plančeteje įrašyti bent penkiolikos šalių elektroniniai kelionių gidai. Pradžiai sukame Baltijos link.Čia dar Lietuvos pieva. [img]http://www.mytrips.lt/files/2014/10/29/img/Lietuva-46024098.jpg[/img]Važiuojame pro Elk Gdansko kryptimi. Kadangi niekur neskubam važiuojame nemokamais keliais,bet čia...
Daugiau pasakojimų

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Juodkalnija ir pakeliui
Mes tryse savaite buvom Juodkalnijoj kelionė po dvi paras pirmyn ir atgal, bet išleidom 6000, g...
Tenerifė aktyviai. 2 dalis
yra 2 pesciuju kelio is Chamorga i Faro Anaga variantai. Vienas ilgesnis, kitas trumpesnis. Ilges...
Ačiū už pasakojimą. Išsklaidėte abejones dėl maršruto Chamorga - Faro Anaga. :-) Sunflow...