Šį rudenį nusprendėme pasidaryti trumpą išvyką į kalnus. Pirmas kelionės planas buvo išvyka į Zakopanę, tačiau planus sujaukė, jog keliauti nusprendėme su šuniu. Plačiau pasidomėjus sužinojau, jog lenkai ne itin palankiai žiūri į šunis nacionaliniuose parkuose. Tiksliau jų iš vis ten neįleidžia. Tokiu atveju nusprendėme savo kelionę pakreipti į Slovakijos pusę. Savo pasirinkimu nenusivylėme ir net likome labai maloniai nustebinti. Slovakijos Aukštieji Tatrai iš ties nuostabaus grožio vieta. Taip pat ir nakvynės vietų su šunimi tikrai yra daug. Tik rekomenduoju prieš tai susitarti dėl to su šeimininku, nes mūsų  atveju kai keliavome su didelės veislės šunimi, kai kurie šeimininkai mus atsisakė priimti.

3 dienas kopinėjome įvairiausiais pažintiniais takais. Vaizdai tiesiog pasakiški. Tokiu metų laiku, žmonių sutikome itin ne daug. Per dieną prasilenkdavome su viena kita porele. Lankytinose vietose jų buvo truputį daugiau.

Jei planuojate išvyka su augintiniu, turėkite omenyje, jog daug kur jį būtina vedžioti su pavadėliu, nesvarbu, kad esate visiškai vieni miške. Daug kur yra iškabinti net informaciniai ženklai dėl to. Bet mes kelis kartus buvome ir paleidę. Bėdų tikrai neprisidarėme.

Aukštieji tatrai gali pasiūlyti labai daug gražių ir vaizdingų maršrutų, tik rekomenduoju pasirūpinti atitinkamais darbužiais ir avalynę. Hikinimo batų mums neužteko, nes kalnuose jau daug kur buvo prisnigę. Jei planuosite kopinėti aukščiau, pasirūpinkite batų apkaustais, nes daug kur jie mums tikrai būtų pravertę.

Labiausiai įspūdį man palikusi vieta – Popradske pleso. Tai nedidelis ežeras apsuptas kalnų. Žmonių čia buvo daugiau, bet tikrai ne masiškai. Prie pat yra įsikūręs ir viešbutis, vieta čia apsistoti tikrai stulbinama.

Apibendrinant, nė karto nebūčiau pagalvojus kad Slovakijos Aukštieji Tatrai gali pasiūlyti tiek daug. Tikrai čia sugrįšim!

▶️Trumpą kelionės video galite rasti čia->