Pasirinkome vieną iš Turkijos kurortų Marmarį, kuklų viešbutuką Kivilcim (2 su puse žvaigždutės). Kelionės organizatorius- Novaturas. Tiek kelionės organizavimas, tiek pats viešbutis nenuvylė. Kadangi mūsų kelionės tikslas nebuvo tik valgyti ir degintis prie baseino, tai šis variantas buvo kaip tik- gavome pusryčius ir vakarienę. Maistas šiek tiek atsibodo, tačiau buvo proga paragauti turkiško kebabo mieste (jis labai panašus į Lietuvoje gaminamus).

Marmarį vakare (naktį) užplūsta turistai. Dieną dažniausiai miestas apytuštis. To priežastis- itin aukšta oro temperatūra. Karščiausiu paros metu geriau pasirinkti gulėjimą prie jūros ar baseino po skečiu:) O vakare oro temperatūra pakenčiama. Suvenyrų, supermarket’ų prekiautojai, “barų berniukai” (prie kiekvieno baro, kavinės, restorano stovi vyrukai ir aktyviai “gaudo klientus”) ir vietiniai kelionių organizatoriai įkyriai siūlo savo paslaugas ir prekes. Iš pradžių norisi su visais pasisveikinti, atsakyti į draugiškas replikas ir t.t., bet po kurio laiko perpranti ir eini savo tikslu neatsisukdamas- kitaip gali įsigyti daiktą ar paslaugą, kurios tau net nereikia.

Turkų sugebėjimas parduoti žavi. Lietuvos vadybininkams iki to taip toli…

Šis miestas- tai viešbučių miestas. Tačiau jo senamiestis, uostas ir apylinkės vertos dėmesio.

Mano fotoreportažai:
Turkija 1. Naktinis Marmaris.
Turkija 2. Marmaris- kačių ir turistų rojus.

One thought on “Pirmoji pažintis su Turkija. Marmaris.”