Trečia diena.
Trečios dienos maršrutas: Kavoliai-Griškiškis-Čedasai-Čedasai-Trumpiškis-Maineivos-Teklinė-Naujasodė-Bryzgiai-Juodupė-Lukštai-Vaboliai-Mikonys-Barkiškis-Šileliai-Obeliai-Pakriauniai-Ažukriaunis-Navikai-Svobiškis-Ažušiliai-Barauka-Lipnikai-Ulytėlė-Kamariškiai-Ažubaliai-Juodeniai-Suvėnai-Milgedžiai-Kastancinava-Maironiai.
Šios dienos maršrutas dar įdomesnis. Reljefas jau neduoda nuobodžiauti, į nuokalnę lekiam su vėjeliu į kalnelius, stumiamės bolidus pailsindami nelaimingus užpakaliukus ir visą kūną. Nuo kalvų, kartas nuo karto, atsiveria nuostabios laukų, miškų, kaimų ir miestelių panoramos. Nuo Pakriaunių iki Baraukos važiavome lyg ilgo ozo viršūne ir grožėjomės dešinėje kelio pusėje Kriaunos upės ir Kriaunėnų upelės pelkėtomis vietovėmis. Kliuvo gana daug kaimo, lauko, miško keliukų, kas etapą darė dar įdomesnį, dinamiškesnį. Kliuvo ir truputį asfalto. Vėjas, vėl draugu nebuvo . Nuo pusę devynių ryto iki aštuonių vakaro, prisukome 80 km. Jei pirmas dienas be mano „kosminio vaizdo legendos“ galima buvo išsiversti, tai šią dieną be jos būtume atsidūrę, kur nors pas braliukus latviukus ar dar kur ;).
Čedasuose apžiūrim neogotikinio stiliaus, akmenų-mūro, Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčią, pastatytą 1913 metais. Šv. apaštalo evangelisto Jono bažnyčią, pastatytą 1925 metais, privažiuojame Lukštuose. Obelių bažnyčioje, kuri po gaisro buvo atstatyta 1900 metais, kurį laiką vargonavo, garsaus dainininko Kipro Petrausko brolis Mikas. Kamariškių kaime, tik dar nesužaliavusių medžių dėka, pastebėjome didžiulio dvaro likučius. Tai Kamariškių dvaras, kuris priklausė vokiečiui Richteriui. Dabar buvusę rūmų didybę ir grožį teprimena du mūriniai fligeliai. Palapines, nakvynei, statėme Maironių miške. Trumpa vakarienė ir labanakt.