Miestas, kuriame gyvenu ir kurį siūlau aplankyti kiekvienam, įsikūręs pačiame Lietuvos viduryje ant Nevėžio upės krantų. Nors dauguma jį žino kaip Lietuvos agurkų sostinę, čia gali pamatyti kur kas daugiau! Todėl artėjant vasarai, prasidedant kelionių laikui susipažink su mano miestu – Kėdainiais.

Atvykus į Kėdainius būtina pasivaikščioti po senamiestį, kuris 1969 m. buvo paskelbtas urbanistiniu paminklu. Jame yra 29 istorinės gatvės ir 4 turgaus aikštės. Jo saviti vaizdai išlikę nuo XVII-XVIII a. Čia atrasi Didžiosios Rinkos aikštę prie Nevėžio upės, Senąją rinkos aikštę, kurioje yra sinagogų kompleksas, keletą bažnyčių. Jei išalkai, užsuk į Didžiąją gatvę, kurioje yra kavinių ir restoranų. Vaikštinėdamas po Kėdainių senamiestį nepamiršk apsilankyti evangelikų reformatų bažnyčioje, kurios rūsyje įkurtas kunigaikščių Radvilų šeimos mauzoliejus. Šešiuose puošniuose XVII a. sarkofaguose ilsisi garsios giminės palaikai.

Krašto muziejuje saugomi unikalūs medžioklės kambario baldai išpuošti įvairiausių gyvūnų ragais. Nepraleisk progos prisiliesti prie Kėdainių istorijos… Verta aplankyti ir Kėdainių apylinkes – jose pamatysi senuosius dvarus, bažnyčias, gražius parkus. Vienas iš jų – Kėdainių rajone esantis Skinderiškio dendrologinis parkas. Ar žinojai, kad jame auga apie 1300 įvairiausių rūšių, formų, veislių krūmų ir medžių iš viso pasaulio? 125 ha plotą užimančiame parke yra ir ledynmečio pėdsakų – įspūdingų riedulių. Šį parką 1971 metais pradėjo sodinti miškininkas Kęstutis Kaltenis. Geriausias laikas čia apsilankyti – vasara – kai augalai pražysta ir sužaliuoja. Nepavėlavai, jei atvykai rudenį, nes parke auganti gausi klevų kolekcija nusidažo įvairiomis spalvomis. Parko aikštelėje yra galimybė surengti pikniką: mediniai stalai, suolai ir laužavietė jūsų patogumui.

Nuvykęs į Ruoščių kaimą galėsi įsiamžinti prie Lietuvos geografinio vidurio žymeklio. Džiaugiuosi, kad gyvenu mieste, kuriame yra tiek daug įdomybių. Todėl raginu ir Tave pamatyti Kėdainius bei pasidalinti savo įspūdžiais!