JAV, tarp Floridos pelkynų ir mangrovių kemsynų įsteigtas Kenedžio mokslo centro (angl.k. Kennedy Space Center) savo didybe pribloškia net ir daug mačiusius lankytojus. Nuo 1950 metų , šiame centre yra įsikūręs Amerikos kosminių laivų ir erdvės tyrimų centras.

Tai lyg gyvas paminklas nesutramdomam Amerikos technikos progresui. Čia užgimė trijų etapų programos projektai – Merkurijaus, Gemini ir Apollo programos. Šiame centre 1961 metais išsilaipino Alenas Šepardas – pirmasis į kosmosą pakilęs amerikietis, iš čia 1969 m. pirmieji žmonės išskrido į mėnulį erdvėlaiviu „Apolonas 11“, čia 1986 metais įvyko Challenger katastrofa, kurioje žuvo 7 astronautai, vėliau, 2002 m. sausį iš šio centro Žemę paliko taip pat nesėkmingo erdvėlaivio „Kolumbija“ ekipažas. Po Rugsėjo 11-osios įvykių centro saugumas itin sustiprintas. Į kai kurias zonas lankytojai iki šiol nebeįleidžiami, tačiau viešint Floridoje aplankyti Kenedžio kosmoso centrą vis vien bus kiekvienam įdomu.

Ekskursija prasideda lankytojų komplekse, kur pasitelkiant šiuolaikines informacines priemones „Raketų sode“ lankytojai supažindinami su Amerikos kosmoso programos istorija. Čia demonstruojami aštuoni tikri kosminiai laivai, o kitoje aikštės pusėje stovi „IMAX 3D“ kino teatrai. Visai šalia pakilimo kontrolės centro galite apžiūrėti dar vieno erdvėlaivio maketą.

Tada iš lankytojų komplekso autobusas nugabena turistus iki „Apolono / Saturno V“ centro, kur jums sužinosite viską apie „Apolonas 8“ pakilimą ir galėsite pasigrožėti 112 metrų aukščio Mėnulyje pabuvojusio galingiausiu pasaulyje erdvėlaiviu „Saturnas V“.

Kone didžiausią įspūdį lanktojams palieka garsioji Astronautų salė, kur norintys gali išbandyti  traukos jėgą ar kosmoso stotį imituojančius įrenginius. O gal net patirti pasivažinėjimo po mėnulį jaudulį. Kenedžio kosminiame centre galėsite išbandyti daugybę praktinių eksperimentų. Čia taip pat dažnai rengiami susitikimai su astronautais.

Beje, jei neturite galimybės nuvykti į Kenedžio kosmoso tyrimų centrą ir viską apžiūrėti gyvai, dabar jį galite aplankyti virtualiai per „Google Maps Street View“. Kenedžio kosmoso tyrimų centras šią partnerystę su „Google“ sudarė 50 metų sukakties proga.