Norite nustebinti save viešėdami Estijoje? Tuomet apsilankykite naujame Estijos turizmo objekte – Tartu įsikūrusiame mokslo centre – AHHAA, kuriame mokslas žaismingai susilieja su nuotykiais, įspūdžiais, jauduliu ir įgytomis žiniomis, bei žada daug staigmenų ir naujų patirčių lankytojams.

AHHA – tai patrauklus, inovatyvus multifunkcionalus mokslo centras, kuriame sužinosite ir išmoksite daug naujo. Didžioji dalis eksponatų yra interaktyvūs ir lankytojai gali viską išbandyti patys. Gali apžiūrėti ir sužinoti įvairių įrenginių veikimo principus, patirti ekstremalių įspūdžių: minti dviratį ištemptu lynu arba specialiuose krėsluose kilti lynais į 30 metrų aukštį ir kristi laisvuoju kritimu, taip pat paklaidžioti veidrodiniame labirinte. Ahha moksliniame centre  galima suorganizuoti gimtadienį arba aplankyti 4D kino teatrą.

Tai vienintelis toks mokslinis centras trijose Baltijos šalyse. Čia smagiai galima praleisti laiką su visa šeima.

Ahha mokslo centras buvo įkurtas 1998 metais, Estijos sostinėje – Taline ir jau sulaukė milijono lankytojų. Prieš kelias savaites, buvo atidarytas naujas ir turtingas jo filialas Tartu miestelyje – kosminio stiliaus pastatas su šiuolaikišku planetariumu ir žvaigždžių teatru. Aplankykite šį mokslo centrą, viešėdami Taline arba Tartu – tikrai nepasigailėsite!

Bilieto kaina: suaugusiam – 5€, šeimai – 12€, studentams ir pensininkams – 4.50€.