Filipinai

Laiko juosta(UTC+8)
Tel. kodas63

Filipinai. Naujausi pasakojimai

Šiek tiek informacijos apie mobilų internetą Filipinuose (1) Kaip gauti 2 GB interneto duomenų Filipinuose 6 dienoms tik už 50php arba 1$ Taigi, kai kai atvyksite į Filipinus, po imigracijos patikrinimo, pamatysite 2 stendus mobiliųjų paslaugų teikėjų – Smart ir Globe. Ši instrukcija taikoma Smart Sim kortelėms. Jie parduoda...
Malapascua Sala, Filipinai (2) Filipinuose niekur nenuskubėsi… www.GoLaniGo.com Kam yra tekę keliauti Filipinuose, mums pritars, kad nusigauti iš vienos vietos į kitą, užtrunka nemažai laiko, o kartais net prireikia dviejų dienų! ( Aišku, jeigu neskrendi lėktuvu, o keliauji viešuoju transportu). Taip mums nutiko šį kartą. Įdomumo...
Filipinai (Antra dalis) Aštuonios ryto, skubam paskui vietinį painiais takučiais, atsiprašau, painiomis gatvėmis, į kitą salos krantą. Čia jis mus „priduoda“ kitam vietiniam, su juo ir plauksime aplink salą. Pirmas sustojimas prie iš vandenyno išlindusių uolų. Viskas gerai, tik bangos čia didelės, arti...
daugiau pasakojimų

Filipinai. Įdomybės

Vaivorykštinis eukaliptas
  • 2010-10-13
Vaivorykštinis eukaliptas dažniausiai sutinkamas Naujojoje Gvinėjoje, Naujojoje Britanijoje ir Sulavesy, o Filipinuose - tai populiariausias, popieriaus gamyboje naudojamas medis. ...
Šokoladinės kalvos
  • 2010-09-13
Smaližiai galbūt gali nusivilti, atvykę į Šokoladines kalvas arba dar kitaip vadinamą Čoklit Hilzą, supratę, kad čia jokio šokolado nėra - tai tik literatūrinis Filipinų Boholio salos kalvų pavadinimas. Bet visiems kitiems, kelionė į neįprastų kūgio formų Šokoladines kalvas viduryje džiunglių, suteiks nepakartojamą malonumą ir paliks neužmirštamus įspūdžius....
Kabantys karstai
  • 2010-03-25
Sagatos miesto gyventojai tęsia keistas laidojimo tradicijas....