Blenduvo dykuma

Blenduvo dykuma (lenk.k. Pustynia Błędowska) – tai platūs smėlio tyrai vidury Europos žemyno. Tai yra vienas įdomiausių Lenkijos kraštovaizdžių. Pastaruosius 800-900 metų ši vieta Lenkijoje išsiskiria dykumai būdingomis savybėmis ir…

Gižyckas

Gižyckas – tai didžiausias miestas prie didžiųjų Mazūrijos ežerų, esantis sąsiauryje tarp Niegocino ir Kisajno ežerų, viename iš įstabiausių Lenkijos, o gal ir Europos kampelių. Gižyckas tikrai yra „tūkstančio ežerų…

Namas aukštyn kojomis

Mažame Lenkijos Šimbarko kaimelyje, stovi keistas namas aukštyn kojomis. Jį pastatė lenkų verslininkas ir filantropas Daniel Czapiewski. Pasak jo, namas simbolizuoja komunistinę erą ir šiuolaikinį gyvenimą.Užuot tapęs tiesiog vietovės keistenybe,…

Falowiec

"Falowiec" – gyvenamasis blokinis namas. Iš lenkų kalbos išvertus „Falowiec“ reiškia "banguotą kvartalą" arba "bangą". Toks pavadinimas jam suteiktas dėl jo banguotos formos. Tokių banguotų blokinių gyvenamųjų namų yra Lenkijoje…

Paminklas NSO

2005 metais Lenkijoje, Emilcino kaime buvo atidengtas paminklas - metalinis kubas, balansuojantis ant akmens viršaus. Šis neįprastas kūrinys įamžina garsiausią NSO pagrobimo atvejį Lenkijos istorijoje, t.y. Jano Volskio (Jan Wolski)…