Sveiki, ir vėl Tailandas.

Taigi, gera naujiena, kad atvykus į Tailandą – LR piliečiams viza nemokama, bent jau kol kas … siaip konkretesnės informacijos galetų suteikti , Tailando garbės konsulatas (Jogailos g., Vilniuje)…
Rašysiu trumpai, nes info apie Tailandą tikrai daug jau prirašyta. Kadangi planas buvo aplankyti ir Kambodžą, tad reikėjo dvigubos vizos, – dvigubą vizą (dvikartinę) užsisakinėjau Tailando konsulate Vilniuje, mat atskridus, galima gauti tik 1kartinį vizą – 15 dienų. Jei skrisite į Kambodžą lėktuvu (bilietai – gan brangūs, bent jei jūsų tikslas Ankor wat miestas) jums nekils jokių problemų įsigyti dar vieną 15d vizą grįžus atgal į Tailando oro uostą. Mes važiavome autobusu (apie 600 batų į vieną pusę, – 1lt = 13 batų)…

(Daugiau apie tai, – ..kelionė į Kambodžą).

Tailande iš oro uosto yra EXPRESS bus – berods yra 4 linijos, kurios išvežioja po turistų apsistojimo vietas.. Mes vėl gi – nakvojome khoasan road… EXPress autobusas kainuoja 150 batų žmogui, tad pagal kainą galite susigaudyti, ar prie tinkamo langelio atejote.
Khaosan gatvėje – kainos tos pačios, kokios buvo prieš 4 metus = dvivietis kambarys 200 – 250 batų. Patarčiau visus suvenyrus ir smulkmenėles susipirkti būtent čia.. Vėliau, kiek teko keliauti, kainos tik augo 🙂
Palyginimas Khaosan gatvėje marškinėliai kainuoja 100 batų, tokie pat marškinėliai Koh Samui, arba Phukete, prie didžiausių derybu meno – 200 batų (prašo 450 – 600b). Tad kam mokėti daugiau, jei galima mažiau 🙂

Kaip aplankyti visas įžimybes, nemokant nei cento??? Paprasta. Gatvėse pilna tuk tuk’ų, kurie gauna komisinius, jei atveža užsienietį į tam tikras parduotuves (nuo šilko, iki deimantų ir aukso 🙂 ), daugelis vairuotojų sutinka pasiūlymui, kad viena įžimybė, po to viena parduotuvė, kur jūs neprivalote nieko pirkti, užtenka, kad užeinate 🙂 … Taip tuk tukas gali jus vežioti išilgai Bankoko visą dieną, kur reikia palaukti ir toliau tęsti kelionę… 🙂

DAR SMULKMENĖLĖ, KOMISINIUS GAUNA IR UŽ PAT PONG SOU, tad jei norite pamatyti tą šou, jums teks pakloti apie 300 -350 batų už įėjimą (jums priklausys 1 nemokamas gėrimas) ir nemokamas atvežimas, nors tuk tuko vairuotojai siūlys ir 600 ir 800 už tokį šou… Šou trukmė – 1h. Po to viskas kartojasi.. .

Kelionė iš Bankoko į Koh samui. Autobusai pagrinde išvyksta vakare (pietinis autobusų terminalas) – kaina už 1os klasės bilietą 650 + 150 už keltą, išvykimas apie 20val. vakaro, keltas išplaukia 7:00 ryte. Dar stojate pavalgyti, tad atvykstate prie kelto 6val. ryto… – tokį ,, transferą” galima užsakyti ir iš Kaosan road, kaina panaši, tik sustojimų pavalgyti gali būti daugiau…

KOH SAMUI, išėję iš kelto, eikite tiesiai (350 metrų), kol prieisite miestelį. Ten patarčiau išsinuomoti motorolerį, kurio kaina 120 – 150 batų dienai. Taip sutaupysite pinigų, ir jums nereiks mokėti papildomai taksi paslaugoms…

Saloje eismas – labai paprastas, o motoroleris yra BŪTINYBĖ. Toliau, kylame į salos Šiaurę.Ten patarčiau apsistoti Mae nam paplūdimyje. Jis yra pačiame salos viršuje. Netoli pašto ofiso – mums labai patiko ,,SILENT bungalows” – dvivietis kambarys su aircon, – 600 batų… (iki jūros 7-10 metrų), tik bangos ryte labai į tualetą varo :))

PATARIMAS, DĖL BUTTERFLY GARDEN – kaina 200 batų žmogui, tačiau visiškai neverta eiti, drugelių ten nebėra.. 🙁

Patarimas, kaip sutaupyti pinigų Namuang krioklyje. Taigi – visur reklamos ir nuorodos į tą krioklį, tačiau privažiavus, jums liepiama pirkti bilietą, galimas keliavimas net drambliais. Tačiau tai visiška – turistų apgaulė, užvažiavę ant kalno, priešais parkingą pamatysite posūkį į kairę, ten – nemokamas kelias į Krioklį (80 metrų aukščio, bus jums orentyras, nes ten tų krioklių … 🙂 ). Tuo keliu ir eikite, vos po 5 minucių, keliai susijungia ir susitinkate su apgautaisiais turistais, kurie mokėjo po 500 batų už bilietus 🙂

Kas liečia dramblių tracking’ą, – jie drambliais tikrai jūsų nenuves prie krioklio, tiesiog pavedžios ratais, kas jums kainuos pinigelių, tada būsite nuvesti prie kelio, kur vėl turėsite susimokėti, jei norėsite (jau pėsčiomis ) tęsti savo kelionę 🙂

Masažas – kiek saloje bandžiau masažą, tai nėra tai, ko moko wat po mokykloje, tad surasti profesionalų tai masažą gan sunku, bet pasimėgauti panašia interpretacija – tikrai galima – kaina apie 200- 250 batų…

Kelionė atgal į Bankoką.. Kadangi motorolerius nuomavome prie uosto, tad ten juos ir grąžinam (vėl gi sutaupome pinigelių 🙂 ). Keltas savo darbą pradeda 6 ryto, kelionės trukmė apie 1.5 val. iki Donsak kaimo, iš kurio dar valanda kelio (taxi už 4 mokėjome 1200 batų) iki Surat thani oro uosto, iš kur tikrai labai pigiai galima nuskristi iki Bankoko su Airasia.com 🙂 – mes mokėjome po 24 dolerius su mokęsčiais ,, PS. jie leidžia tik 7 kg į rankinį bagažą.

TAI TIEK, visos foto fotki.com/cabin8crew/. Laukiu klausimų ir komentarų.