Thai Masažas

Atvykstu į Chiang mai, tai miestukas Tailando Šiaurėje. Planas – išmokti masažo…

Chang Mai miestas – pasižymi masažo mokyklomis. Jei į Pietus traukia sekso turistai, tai čia – masažuotis. Chang mai provincija įdomi ir tuo, kad tik čia galite pamatyti moteris su ilgais kaklais. Nuo vaikystės, mergaitėm ant kaklo maunami variniai žiedai, kad temptų kaklą…

Koks Tailandas be dramblių, orchidėjų, padirbtų D&G ar Gucci laikrodžių. Čia visas prekybos rajonas, nusidriekęs tarp dviejų didelių viešbučių Chang mai miestelyje. Truputį apie kainas ir derybas: perkam Rolexą, kaina 2400 batų (200lt). Sakom ,,too mutch” ir einam. Mus pasiveja ir siūlo 2200, vėliau 2000. Šitą kainą mušam per pus (1000) ir jos laikomės, jei ne – tiesiog identiškų laikrodžių yra pas šone prekiaujantį ,,kaimyną” ☺ Taigi kaina už kokybišką kopiją 700-1000 batų. ..Sėkmės.

Koks Tailandas be thai merginų. Vos tik išsukęs iš naktinio turgaus (prekybininkų rajonas, kur pirkom rolexą) atsiduri – Barų zonoje. Nesvarbu užeisite ar ne, pribėga mergos, pakšteli (pabučiuoja) į žandą, kviečia užeiti: ,,where are you from” ,,how old are you” toliau jau patys žinote… Šį kart nuprikau vienai atstovei, ,,lady drinką” ir nutariau išsiaiškinti subtilybes.

Taigi viskas vyksta taip: atsisėdi bare, gauni pašnekovę, kalbiesi, nuperki ,,lady drink” ( apelsinų sultys – už 10 litų ☺ ), tada pats perki sau išgerti (mergina labai nustebo, kai užsisakiau colos ). Pokalbis vystosi toliau, merginos tikslas išsiaiškinti iš kur tu, ir kokiame viešbutyje gyveni. Kitaip sakant – kiek uždirbi… Į klausimą: ,,ką veiki gyvenime” gan trumpas atsakymas : ,,I fu** You”, na tai daug ką pasako, vėliau turėčiau sumokėti barui baudą, kuri siekia 400 batų (kad galėčiau išsipirkti ,,padavėjos” likusias darbo valandas, tada mokėti dar padavėjai ir t.t… Aš padėkoju už informaciją, atsikeliu ir išeinu. Ne to atvažiavau. Tikslas – išmokti masažo.

Susitikimo dieną, susitinku su klasės draugu, ir net 3 mokytojais. Visi įlipame į sunkvežimį ir patraukiame Lahu kaimo link, kur ir vyks mokymai. Kuo arčiau kaimo, tuo labiau kelias darosi duobėtas ir dulkėtas. Kaimas pastatytas ant kalno šono, visas padengtas mediniais namukais. Džiaugiausi, kad galėsime naudotis šiltu dušu, mat nuo raudonų kelio dulkių – atrodžiau egzotiškai įdegęs.

Diena prasidėjo anksti, mat kaimas keliasi – vos tik prašvinta. 5 ryto prasideda meditacijos sesija, ant netoli esančio kalno.. Tada joga nuo 6:30 iki 8:00. Pusryčiams ryžiai, vaisiai ir daržovės. Pusryčiai nuo 8:30. Pietų pertrauka nuo 13 iki 14val. O visa kita – mokslai, mokslai ☺ Tiesa, dieną užbaigdavo – gardi vakarienė su imbiero arbata apie 19 val. Po to vakaronė, istorijos – gitarų skambėjimo fone.

Šiek tiek apie masažą. O tiksliau apie Thai Yoga masažą. Jis pagrįstas energijos linijų stimuliavimu ir balansavimu. Gera sveikata siejasi su energetiškai subalansuotu organizmu. Pats masažas susideda iš energetinių taškų simuliavimo (truputėlį akupunktūros) ir daugybe tempimų. Po kelių seansų, žmogus tampa lankstesnis, ir žvalesnis. Yra ir atskirų technikų, kaip sumažinti menstruacijų skausmus, pilvo masažas (virškinamojo trakto problemos). Pasak mokytojų, tikras masažas daromas 1 su 1 (1 on 1), o ne du žmonės masažuoja vieną. Daromas be jokių aliejų ir pagrinde per rūbus. Tad daugelio masažo salonų, tiesiog pasiskolina egzotišką masažo pavadinimą ir teikia aromatinio masažo paslaugas. Kai kas galvoja, kad thai masažas yra erotinis masažas. Deja taip nėra ir su erotika nieko bendra neturi (daugiau jau su kinezetrapija ☺ ). Kai kurie salonai , atsiveža net egzotiškos išvaizdos merginų, kurios baigę paprastus thai masažo kursus, ir dėl savo egzotiškos išvaizdos įgyja daugiau profesionalumo Europoje ☺ Yra ir vienas bet, yra daug figūrų, kur masažuotojas turi naudoti fizines jėgas (pvz. iškelti žmogų), kas smulkutėms tailandietėms retai pavyksta… ☺ Todėl tiesiog atsisakoma, dalies masažo. Ir vietoje 2val.30 min., daromas valandos masažas.

Jei kas norėtumėte išbandyti ar pasimokyti, tai galiu padaryti nemokamai. Tiesiog susikontaktuokit ir susitarsime ☺ Sėkmės …