Iš Ženevos oro uosto patogiausiai pasiekti miesto centra yra traukiniu. Bilietą galima nusipirkti online arba per APP: SBB. Bilietas yra lankstus tai galima naudoti ji nebūtinai konkrečiam traukiniui.Taip pat panaudojant savo Boarding pasa galima orouoste įsigyti dieno bilieta viešajam transportui. Atvykus į centrinę Ženevos traukinių stotį iškart yra didelis pasirinkimas viešojo transporto (app TPG arba geneva tram). Patogiausia susisiekimui miesto centre yra naudoti tramvajų.

Pirmiausia aplankyti siūlyčiau kavinę su užkandžiais prie upės po tiltų Coulouvreniere (8 pav.), (kitapus kranto rasite solidesnių, didesnių kavinių užkast) čia pat galima išsimaudyti. Genevoj begale pasaulinio dyžio institucijų, muzėjų, pvz. PSO (pasaulios sveikatos organiacija, UNESCO ir kt.
Kiekvienas tikrai čia ras kažka artimo sau. Kad negaišti laiko siulyčiau nauduotis app: City Guide Geneve. Čia rasite lankomiausių vietų aprašymus, žemelapius, turistinius maršrūtus.

Kad pamatyti miestą, kalnus ir ežerą iš viršaus užlipkite į vieną iš St. Peter bažnyčios bokštą. Vaizdas turėtų sužavėt.
Kaip Ženevoj taip ir Ciuriche rekomenduojų apsisoti pas vietinius, pvz naudojant couchsurfingą. Jie tikrai parodys daugiau įdomesnių vietelių, nei webforumai ar kelionių vadovai.

Visiškas kontrastas Ženevai – Ciurichas. Ir ne vien todėl kad čia visas vokiškai, o ne prancuziškai. Čia dvelkia prabanga, ramybe, aplink daug bankų, kita kultūra, žmonės, pastatai. Nuvažiuoti į Ciurichą iš Ženevos arba atvirksčiai galima traukiniu, kas yra brangoka, bet tuo pačiu metu galima pamatyti daug gražių vietu pro langa, vien ką reiškai kalnai ir ežerai. Kelionė užtruks apie pora valandų jei keliausite be sustojimų. Kitas – greičiausias ir pigiausias būdas – skristi.

Tarp šių miestų skraido Swiss ir Etihad regional avialinijom, bilietu kaina svyruoja tarp 30-60 Eur į vieną pusę, skrydis trnka apie 50 min.O iš oro uosto į miestą nuvažiuoti greitai ir patogiai su traukinių. Bilietas į vieną pusę kainuoja apie 3 Eur, o kelionė užtruks apie 10-12 min. Kaip ir Ženevoj, Ciuriche rekomenduoju nauduoti Zurich city guide programėlę.

Plius tikrai verta pasirinkti vieną iš 3-jų siulomų maršrūtų per Ciuricho ežerą, o turint laiko smagu prasieiti abipus upes kranto gatvelemis.

Ciuricho oro uoste, kaip ne keista, rasite parduotuvę be antkainių, kur galima nusipirkti visokių suvenirų ir lauktuvių, pradedant suriais, baigiant šokoladu, o kainos tikrai lietuviškos arba bent panašios į jas.

5 thoughts on “Šveicarija: Geneva-Zurich”
  1. „nors mum sakė kad jokiu budu nepasimest nuo grupės nes atims daiktus,pasus” – na tikrai, ir kaip tada šimtai žmonių svarankiškai ten keliauja, net mašinas nuomojasi ))))

2. tai man irgi keistai tai pasirode…nes keliauja dauguma savarankiskai ir aplanko skurdesnes salis nei Marokas….speju tiesiog mus labai gasdino nes buvom istiesu didele zmoniu grupe,beveik 70 zmoniu ir jei kam butu nutike kokiu nemalonumu,tiesiog butu stabdomas grupei skirtas laikas…matyt tiesiog apsidraude mus baugindami…matem nemazai vaikstanciu uzsienieciu,mum aiskino kad neva juos lydi kazkas is vietiniu…

3. Kai nemoki užsienio kalbos, reikia tiesiog pasiimti į kompaniją tą, kuris ją moka 🙂 O šiaip, mes per daug esame kompleksuoti dėl to – juk neprivalome jos mokėti? Mums neseniai ispanas padavėjas nemokėdamas kažko paaiškinti, tiesiog išvertė tą žodį telefone. Aš taip pat nemoku normaliai nė vienos kalbos, bet tai netrukdo man keliauti. Vienintelis dalykas, kur jos visgi reikėtų – tai nuomojantis automobilį. Tačiau geriau keliauti su agentūra, negu sėdėt namie :)) Gražus jūsų Marokas, tik nuotraukos neryškios…

4. dziugu jei kazkas patiko is ispudziu,tiesiog ikelus sumazintas nuotraukas pasikeite ju kokybe…bet visada taip jau yra kad foto niekad neatstos vaizdo kuri matai pats nuvykes 🙂 o ir kiekvienas keliavimo budas koki bepasirenkam turi privalumu….su grupem keliaujant nereikia paciam sukt galvos kaip nusigaut is tasko A i taska B :))) gidai daug papasakoja idomaus….savarankiskai nereikia niekur skubet ir galima megautis atostogom…:) be to kiekviena aplankyta salis yra verta demesio,visur yra ka pamatyti…o kas del kalbos,na mokant ir susikalbant butu idomesnis keliavimas,nevisada taip paprasta atrast kompanjona kuris noretu buti verteju visos keliones metu 😀 o ir paprasciau kartais susiorganizuot kelione prie grupes prisijungiant…o tai kol kas sugalvoja kur nuvykt is pazistamu,ilgai reikia derintis ir laukt…. 🙂

5. Smagios nuotraukos! 🙂 Norėčiau panašios kelionės. Gal galit pasidalinti, kokia agentūra siūlė vienu šūviu aplankyti Ispaniją ir Maroką? Niekur nerandu tokių pasiūlymų, o skamba viliojančiai. Patraukliausiai atrodo šis kelialapis, bet čia neįtraukta Ispanija… https://www.novaturas.lt/poilsines-keliones/marokas . O galbūt verta apsilankyt Ryanair puslapyje, paieškoti bilietų ir organizuotis patiems, tuo pačiu aplankant ir Ispaniją? Pasidalinkite, prašau! 🙂