Mano pirma tolima kelionė į Prancūziją,tėvų pasirinkimas …Prancūzijos sostinė-Paryžius…Paryžiaus miestas labai gražus ir romantiškas..Miesta vaikšto labai labai daug žmonių…Požemėje važiuoja metro…Žmonės nuoširdūs,draugiški 🙂 Ten dauguma žmonės važinėja dviračiais ar motociklais..dar dauguma geriančių vynų…Aplankiau Bastilijos aikštę su Liepos kolona ir Bastilijos Opera,Paryžiaus lopšys – Sitė sala su Dievo Motinos katedrą,Panteonas,Liuksemburgo sodus,Eliziejaus lauką,

Triumfo arką,kt….Eliziejaus laukuose dirba prabangios parduotuvės, firminės nedidelės parduotuvėlės, kavinės…Viena gražizusių Paryžiuje – Vandomo aikštė, Invalidų rūmų amsamblis, kuriame aplankote ten esančius Armijos muziejų ir Napoleono kapą. Dar aplankiau didžiausią Pasaulyje meno – Luvrą,

kuriame ekspomuojamos neįkainojamos meno vertybės: Leonardo da Vinčo ,,Mara Liza”, Graikijoje rasta ,,Milo Venera” , Gnillaume’ o Couston, Marly arkliai”. Vakare plaukiau laivu Senos upe.

Buvau Eifelio bokšte,važiavau liftu i antrą ir trečią aukštus,kai trečiame aukšte pamačiau aplink miestus..Atrodo labai didelis miestas Paryžius 🙂

…Važiavau į Dineilandą.Kainavo 45eurai… Visą dieną praleidžiau atrakcionų ir pramogų parke.Labai patiko ir įdomu.

Paryžiuje pasilikau tris dienas….Mažai ką mačiau,reikėtų dar dar apžiūrėti daugiau dienas…Verta nuvažiuoti į Prancūzija,norčiau dar kartą ten :)…Nuvaziuoti į Paryžių,reikia turėt daug daug pinigų…

Pasiūlyčiau visiems nuvažiuoti į Paryžių 🙂 Sėkmės!!!!!

Man lieka įspūdingas prisiminimas kelionei į garsiausią Paryžių..

2 thoughts on “Prancūzija: Kelionė po Paryžių….2007”