Mažytė Andora kalnų apsupty
Keliaudami po Ispaniją užklydom į nykštukinę Andorą. Ar važiuočiau ten dar kartą – ne. Ne todėl, kad nepatiko, tiesiog ji tokia maža, kad ten nėra ką veikti. ( Bent jau mums taip pasirodė, o gal tiesiog pritrūkom laiko.)

Na, žinoma, jie netaiko PVM , todėl viskas viskas pigiau, ypatingai alkoholis, drabužiai ir t.t. Mes ko gero kraudami alkoholį į krepšius pardavėjams pasirodėm kaip kokie alkoholikai Žinoma, kad per „ sieną“ galima vežti labai nedaug alkoholinių gėrimų, buvom prigrasint, kad viską, kas bus virš normos – atims, bet.. kas nerizikuoja, tas negeria brendžio., niekas nieko neatėmė
Sužavėjo ši nykštukė tuo, kad yra pasislėpusi tarp kalnų,

labai jaukios kavinukės,

įspūdingas senasis parlamentas ir jo istorija,

tikrai verta užsisakyti ekskursiją ir užeiti į vidų, gaila, tik viduje neleidžiama nei fotografuoti nei filmuoti, be to į vidų įleidžiama ne daugiau kaip 12 žmonių, nes pats parlamentas labai mažutis, bet jaukus.
Shopingo gatvėje

man labiausiai įsiminė vandens laikrodis,

toks lietuvės akiai nematytas daiktas bet įdomus. Kitos gatvelės labai mažutės, siauros ir jaukios, pilnos gėlių ir akis pakėlus tiesiog stulbinantis kalnų grožis.

Nustebino keistos iš metalo pagamintos skulptūros, kurios neturi pavadinimų ir savo istorijos, o jeigu tos istorijos ir yra – nelabai jas sužinosi

Nelabai man patiko ir pati architektūra. Senoji Andoros dalis labai graži, puikiai dera su kalnų vaizdu ir nerėžia akies,

o štai naujas konferencijų centras, man atrodė tarsi kažkoks nesusipratimas, nelabai šiuolaikiška architektūra ten dera.. žinoma, tai tik mano nuomonė.

Didžiuojasi jie ir savo SPA centru, žinoma gražu ten, bet man pačiai kilusiai iš Lietuvos kurorto, tie SPA centrai įspūdžio nepadarė. Kavinukės labai mažos, jaukios, dažniausiai uždaruose kiemeliuose, man priminė Prancūziją.
Beje, buvau maloniai nustebusi, kad apsipirkinėjant prekybos centre buvau lietuviškai užkalbint, jau kur kur, bet šitoj nykštukėj lietuvių ne iš mūsų ekskursijos autobuso tikrai nesitikėjau susitikti. Keista ten girdėt lietuviškai kalbančius… Kadangi kelionė buvo labai trumputė ( vos viena diena), tačiau bent jau pamatėm tą nykštukę, tegul neįsižeidžia tie, kam tai pats mieliausias kampelis , bet man ji tik graži, iš tų vietų kur norisi pamatyti ir susidaryti bendrą vaizdą, bet sugrįžti nesinori, galbūt, jeigu būtumėm keliavę su savo automobiliu, būtumėm pamatę daug daugiau, ir ši trumputė istorija būtų visai kitokia.. Tačiau, jeigu Jums pasitaikys galimybė aplankyti Andorą, būtinai tai padarykite
O čia dar keletas nuotraukų iš Andorra la Vella:)

[i

4 thoughts on “Mažytė Andora kalnų apsupty”
  1. kantrybės..
    rašau kitas dalis kelionės,tik užbaigt pasakojimą laiko pritrūksta…

2. važiavome su kia sportage.
    tiesą sakant didesnio pravažumo mašiniukas itin pravertė kalnuose,ar ieškant nakvynės nuošaliuose kaimuose..