Planuoti atostogas, bent jau man, visada buvo, yra ir, ko gero, bus, pats idomiausias uzsiemimas. Juk pasirinkimas toks didelis, tiek visko norisi pamatyti, ka nors naujo isbandyti! Ziemos atostogas, kaip ir kasmet, sumastem praleisti slidinejant kuriame nors Austrijos kurorte, priklausomai nuo to, kur bus daugiau sniego, ir aisku, kur pigiau. Kas vakara sekem, kaip keiciasi kainos musu pasirinktomis dienomis, dziaugemes, kad pagaliau prognozuojamas gausus sniegas, jau isivaizdavau, kaip leidziuosi nuo kalno zemyn, o sviezias sniegas tik krenta, tik krenta….
Deja, pirmadienio ryta Airijoje iskrito ne sniegas, o gausus lietus… Kas gyvenat cia, ar esat buve, tai, ko gero, zinot, kad ziema cia nelyja, o pliaupia kaip is kibiro! Nors nuo masinos iki darbo yra tik 5 min kelio, to uzteko, kad ateiciau i darba permirkusi iki paskutinio siulo! Tyliai mintyse iskeikusi airiska ora pagalvojau – nenoriu sniego, noriu saules! Noriu karscio, noriu Bonifacijaus atostogu!
Pietu pertrauka praleidau iskodama paskutines minutes pasiulymu i siltus krastus. Juk atostogos jau kita savaite, reikia greitai suktis! Aciu tam, kas sukure skyscanner 🙂 Uzstacius paieska skrydziams is Airijos i bet kur, kaip pigiausia varianta sekanciai savaitei ismete….. Malaizija! Greitas skambutis antrai pusei apie planu pakeitima, trumpas gincas telefonu, prabegom patikrintos viesbuciu kainos ir jau atostogu kryptis pakeista! Tadien atrode, kad darbo diena niekada nesibaigs, taip norejosi greiciau namo, atsisest prie kompiuterio ir pasiziuret i kokia avantiura mes cia veliames! Tai, ka pamatem, mums labai patiko, bet nusprendem nieko ‘ant karstuju’ nedaryt, o palaukt rytojaus, juk ‘rytas uz vakara protingesnis’.
Antradienio slapias ir saltas rytas tik dar labiau padejo isitikint, kad musu planas B ( Malaizija) yra daug priimtinesnis nei planas A ( Austrija). Teko viskas greitai perplanuot ir uzsisakyt kelione 🙂
Pirma uzduotis – uzssisakyti skrydzius. Skrydziu kaina dviem zmonem pirmyn ir atgal, perkant tik pries savaite buvo €924. Mums pasirode visai nieko kaina, turint omeny, kad skrydzio trukme ne valanda ir ne dvi, o atstumas beveik 11 000km. Tuo labiau, kad tai, kas musu lauke skrydzio metu, buvo iskaiciuota i skrydzio kaina.
Antra uzduotis – issirinkti viesbuti. Labai maloniai nustebino viesbuciu kainos – 9 naktys 4 zvaigzduciu viesbutyje turistu pamegtame rajone Bukit Bintag kainavo €432 ( palyginimui, Dubline tuo pat metu 9 naktys kainuotu ~€980). Buvo daugybe ir dar pigesniu variantu, siek tiek toleliau nuo centro, bet mes nusprendem apsistot ties situo https://www.booking.com/hotel/my/federal.html?label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaGmIAQGYATG4AQfIAQzYAQHoAQH4AQKoAgM;sid=dc8e94e9f5a5799816bab23170ab8dc5;dcid=5.
Ir viskas! Savaite prabego labai greitai ir mes jau pakeliui i Dublino oro uosta. Laukia pirmas 4.5 valandos trukmes skrydis Turkijos oro linijomis. Tai buvo pirmas kartas, kai skridom ne su Ryanair. Na, skirtumas, ko gero patys galite isivaizduoti – patogios sedynes, kiekvienam keleiviui buvo isdalintos pagalves ir antklodes,tik ilipus visus pasveikino pavaisindami turkiskai tradiciniais saldainiais. Pries patiekiant pietus, stiuardai isdalino siltus, dregnus ranksluostukus rankom nusivalyt. Po pietu visi keleiviai buvo vaisinami gerimais- vynas, alus, viskis, gaivieji gerimai, zodziu, kiekvienam pagal poreiki 🙂 Ir visa tai be jokiu papildomu mokesciu, kaip jau minejau anksciau,viskas buvo iskaiciuota i bilieto kaina! O kad skrydis neprailgtu, kiekvienas keleivis turejo ‘nuosava kino teatra’ – ekrana, itaisyta kedes atlase, kuriame galima stebeti skrydzio eiga arba ziureti filmus, klausytis muzikos… Atostogos nuo pirmu minuciu 🙂
Atskridus i Stambula, Ataturko oro uosta turejom tik 1.5 val susirasti jungiamaji skrydi ir praeiti visus patikrinimus, laiko zioplinejimui visiskai nebuvo. Va cia mane istiko lengvas ‘panikos priepolis’ – skrendant i Malaizija asmens pasas turi galioti maziausiai 6 menesiai nuo isvykimo is salies datos. Maniskis buvo ant ribos – 6 menesiai ir 2 savaites. Leis isskrist/neleis, leis/neleis, leis/neleis… Leido! Fuuuuu…. Galima keliauti toliau, laukia 11 valandu skrydis. Vel Turkijos oro linijos, vel nustebino svetingumas, darbuotoju paslaugumas, pagalve, antklode,vakariene, pusryciai, gerimai, saldainiai, rinkinukai ( slepetes, kojines, akiu kauke, dantu sepetukas+dantu pasta, ausu kistukai, lupu balzamas) be jokiu papildomu mokesciu. Sioje vietoje nuovargis padare savo (vis tik jau keliavom daugiau nei 8 valandas)tai beveik viso skrydzio metu miegojom 🙂
Pagaliau (praejus beveik 20 valandu nuo to laiko, kai isvykom is namu) lakunas pranese, kad leisimes uz 30 minuciu. Jau matosi salies konturai, miskai ir….. apniukes dangus! Pirma mintis – kokio bieso trenkemes toki kelia? Kad vel pamatytume lietu, nuo kurio begom?! Nusileidus pasitiko slapias asfaltas ir pilkos spalvos.. Pradzia neatrode daug zadanti…
Oro uoste uztrukom apie valanda, kol praejom muitine, migracijos tarnyba ir pasiemem lagaminus. Isejus i lauka pasitiko tai, ko labiausiai troskom – saule ir 34 laipsniu karstis! Pasirodo, tropiniai lietus cia tesiasi ne ilgiau nei valanda, o ir lyjant, oro temperatura nesikeicia. Valio, let the fun begin! Sokam i traukini ir uz pusvalandzio busim Kuala Lampuroje! Bilieto kaina nemaza – 55 MYR zmogui i viena puse ( ~ €12 ). Kaip tik suzinom, kad bilietai pabrango nuo sausio ir tai buvo pirmas pabrangimas per 10 metu. Iki sausio 1d bilieto kaina buvo 3 kartus mazesne!
Kainos mus nustebins dar ne karta, bet apie tai veliau…
Traukiniai labai patogus, su kondicionieriais ir labai greiti.

Atvykus i traukiniu stoti susirandam taip vadinama Monorail traukini. Tai labai paprasta ir patogi traukiniu sistema, su 11 sustojimu. Traukiniai kursuoja kas 5 minutes, o bilieto kaina – 0.27 euro centai vienas sustojimas. Stotelese yra pastatyti automatiniai bilietu pardavimo kioskai, kuriuose nusiperki keliones zetona, o islipes ji imeti i automatinius vartus, kad atsidarytu.

Pagaliau po visu kelioniu traukiniais mes viesbutyje! Nors jau ir 9 vakaro, ir akys merkiasi, vis tiek issiruosiam nors trumpam apziureti miesto,pavakarieniaut, pamatyt Petronas dvyniu bokstu! Petronas bokstai uzburia savo didybe! Butinai viena diena bus paskirta ekskursijai po juos! Pasiklausius salia bokstu esanciu sokanciu fontanu, nusprendziam po truputuka gryzinet atgal ir aisku, pasiklystam…. 🙂

Miesto dziunglese googlemap visiskai susipainioja ir vel rodo kelia atgal prie dvyniu bokstu. Paklaidziojus apie valanda galu gale pamatom savo viesbuti, lekiam i kambari, pakabinam zenkla ‘nezadinti iki pavasario’ ir is nuovargio griunam negyvi – pries akis 9 dienos, laiko turim!

9 thoughts on “Malaizija: Kai lijo Airijoj lietus ir buvo baisiai salta… 1 dalis”
  1. Halštatas gražus… O į tą kaukuolių koplytėlę užėję buvot?
    O dėl to sugrįžimo, tai jei norėsit, tai ir sugrįšit kada vėl 🙂

2. Ne nėjom. Buvę mes Halštate, tik seniai jau labai, tai ir norėjosi vėl užsukt , tiesiog pasivaikščiot ))

3. O aš Halštatą taip seniai svajoju pamatyti, bet vis atidedu į ,,kada nors”. Ir tiek pas mane tų atrodo jau visų keliautojų seniai aplankytų vietų, kad matyt reikės atskiros kelionės tiems ,,kada nors ” aplankyti 🙂

O kelionė baigiasi tam, kad prasidėtų nauja 🙂

4. Taip, keliones baigiasi, bet svajones ne))))

Halstatas grazus, bet jau turistu,turistu. Tas tai truputi uzknisa )))

5. Arūna, keliautum su manim, dar ne į tokį kalną užtempčiau :). Bet matau, kad vistiek labai šauniai pakeliavot ir daug gražių perliukų atradot, kaip visad!

6. Ra, tokias aukštybes vargu ar patemptumėm ))) , čia tik tau, su tavo nepailstamu entuziazmu įmanoma)

7. Ačiū už tris puikius „štrudelius”, trumpam grįžusią „nulio būseną’. Vėl prasidėjo „lomkės”- teks lėkti vaistų…