Mintis pravaziuoti pakrante nuo Alikates iki Malagos kilo jau senokai,todel po ilgos airiskos ziemos planuojant nulekt kazkur kur silta ir nelabai toli sita mintis igavo pagreiti…
Visu pirma kelione galima planuot nuo Alikates ar atvirsciai nuo Malagos. Mes ziurejome pigesnius skrydzius vienu ar kitu atveju ir pasirinkom pigiausia tuo metu varianta- Nuo Alikantes link Malagos.
Man ir Markui labiau patinka neuzsibut viename taske ir kuo daugiau pamatyt ir pakeliaut. Tuo labiau kad pagrindiniuose kurortuose yra labai daug zmoniu ir daug komercijos.Mes norejom daugiau sarminiu vieteliu, aplankyt ir miestus ir kaimus.
Taigi perkam bilietus is Kerry orouosto Airija i Alikante balandzio gale ir atgal i Malaga i Shanono orouosta. Vienam zmogui bilietas 110 eu.
Uzsisakom masina nuomai visoms 10 dienu. Is tikruju daug skaiciau apie masinu nuomu kompanijas ir labai atidziai viska ziurejau ,kad nebutu papildomu neapgalvotu pinigu nuskaiciavimu.Kadangi mes turejom palikt masina kitame oro uoste kaina isaugo 100 eu daugiau. Viso kaina uz Fiat 1.3 ltr. mums kainavo 205 eu. uz 10 dienu laikotarpy.
Taip pat uzsisakau viesbuty Almirante Alikanteje tik 2 naktims.Viesbutis ant juros kranto,labai graziame papludyme,10 min kelio masina nuo Alikantes miesto centro.Kadangi vanduo balandzio men siek tiek saltokas maudytis juroje visus viesbucius stengiausi rasti su baseinu. Kaina 53 eu dvivietis kambarys nakciai be pusryciu.
Alikanteje tikrai yra kas veikti. Grazus parkai,net 3 dideli papludimiai ir pasivaiksciojimo takai salia ju.Restoranu ir kaviniu begales kiekvienam pagal kaina ir skoni.

Alikantes pazyba : Santa Barboros pilis kuri stovi ant kalno. Grazu diena ir labai grazu vakare. Is jos atsiveria nuostabus vaizdai i miesta ir i jura. Iejimas ir pasivaiksciojimas nemokamas.

Viesint Ispanijoje kai ka turime zinot,kad kavinese ir restoranuose nevisada rasite angliska Meniu ir nevisada personalas kalba angliskai. Mes susidureme su tuo kad nezinojome ka uzsakyt,bet supratome kad pusryciams kiausinienes jie neturi,nebent tose kavinese kurios yra labai judriose turistu vietose. Pusryciams jie valgo perpjauta,paskrudinta bagette ant jos pila siek tiek alyvuogiu aliejaus ir deda pomidoru tire. Ant jos galima surio ar ispanisko kumpio. Va tokius pusrycius teko valgyt 10 dienu.

Taigi atsisveikiname su Alikante ir patraukiame siek tiek i priesinga nei Malagos puse kad aplankyti tiek visiems airiams patinkanti kurorta BENIDORM. Jau ivaziavus is kart supratome kad tai komercinis ir turistinis miestas su begales daug daugiaauksciu namu ir viesbuciu. Keli is ju tikrai grazaus dangoraizio stiliaus .Apsuke kelis ratus aplink centra , pakreipeme savo masinos vaira link EL.CASTELL DE GUADALEST (kelias CV-70) toliau nuo pakrantes i kalnus. 23 km vingiuota nuostabu kelia iveikeme maziau nei per valanda.
El. Castell de Guadalest mazas miestelis kalnuose.Siauros gatveles,jaukios kavinukes ir suvenyrines parduotuveles priduoda sarmo siam miesteliui. Prisedome pavakarieniauti ir pasigereti nuostabiais vaizdais.Viesbuciu ten yra nedaug,todel norint pasilikti reiktu rezervuoti kambarius anksciau. Musu lankomu laiku,vieta rast buvo sunku. Dar noriu pasakyt kad kavinukes uzsidarineja gana anksti,po pavakariu maisto jie jau pradeda tvarkytis ir uzsidarineja.

Jau gerokas pavakarys,pasivaiscioje po Castell,skaniai uzkande,judam kalnais zemyn link pajurio ir sukam masina link ELX arba kitaip vadina Elche.
Elche specializuojasi palmiu sodinukais,todel visas miestas paskendes ivairiausiomis palmemis. Labai zalias ir grazus. taip pat zinomas kaip batu gamyklu miestas. Kadangi buvo gerokai velu todel pasirinkome pigesni viesbucio varianta ir apsistojome H2 Elche. kaina 53 eu dvivietis. Mums reikejo tik pernakvot todel siuo atveju mums jis tiko.
Ryte atsiskaitant viesbutyje suzinojome kad apsipirkti Elx gaminamais batais reikia pavaziuot apie 10 km uz miesto i Outlet Parque Industrial Elche.Ten didziule industrine teritorija,kur kartu su kompaniju ofisais yra ikurtos ir parduotuves. Man ten buvo pasimegavimas, Markui tikra kancia.
Prisikrove pilna bagazine batu traukiam link SANTIAGO DE LA RIBERA. tai vienas is keliu aplink nedideliu kurortiniu kaimeliu. Nuostabus Mar Menor papludimys,zmoniu nedaug,keli restoranelei ruosesi uzsidaryti siestai. Keistai pasijutome nes miestelis atrode kaip ismires. Paklausiame vienos anglu poros,taip jie patvirtino kad siuo metu nedaug zmoniu be to mes pataikeme ir siestos valandomis.

Mes nutariame apsistoti 2 naktims La Mangoj. Viesbuciu pasirinkimas didelis,kainos nesikandzioja.As naudojuosi dazniausiai booking.com nors pries perkanrt dar pasidairau ir i kitus puslapius,kartais tas pats viesbutis gali kainuoti skirtingai. Taigi pasirinke viesbuty Cavanna traukiam N-340 kaimo keliukais link La Mangos.
LA MANGA- tai 22 km ilgio ir 100-300 m plocio sausumos „uodega” kurios vienoj pusej Vidurzemio jura o kitoje Mar Menor laguna. Ten grazu bet tikro ispanisko kaimo sarmo nerasit. Dideli daugiaauksciai namai ir viesbuciai sustatyti salia vienas kito,suprantama del zemes taupymo. Ne sezono metas , zmoniu gatvese nedaug nors viesbuciai puspilni. Daugumo privaciu apartamentu uzdarytos langines isduoda kad dar laukiama didziojo bumo,kuris prasides birzelio vidury ir tesis iki rugsejo …
Su viesbucio kambariu mums be galo pasiseka,vietoj standarto gauname Super numery 14 aukste su nuostabiu vaizdu. Is to dziaugsmo pasiliekame dar 2 naktis papildomai.

Mes kelis kart pravaziavom nuo pradzios iki galo visa La Manga. Trecia diena kylom nuo ryto ir patraukem dienai i uz 30 km esancia CARTAGENA.
Cartagena nuostabus uosto miestas esantis Murcia regione Pietu Ispanijoje. Apsciai lankytinu vietu kaip Romenu teatro muziejus,labai grazus senamiestis su fontanais ir nuostabia architektura.

Praleide 4 naktis La Mangoje ir apziureje Cartagena traukiame Almerijos link. Iki jos apie 200 km.Pakely turime tiksla sustoti salia Tabernas kaimelio esanti FORT BRAVO Texas Hollywood kur buvo filmuojami patys populiariausi filmai Europoje nuo 1960. Dar ir iki siu dienu yra filmuojami video muzikos klipai,ivairios scenos,scenarijai. Pajunti tikra Western dvasia,atrodo tik katik praejo Clint Eastwood….
Kelias link Almerijos su ispudingais vaizdais.

Almerija- Andalucija- pietu Ispanijos miestas,kur istorija susijungia su modernumu. Muziejai ir meno galerijos, barai ir restoranai ar paprastas pasivaikščiojimas palei pajūrio promenada.Almerija turi kažką kiekvienam ir daro idealia dienų kelionę. Butina aplankyti senovės Alcazaba tvirtove ir miesto katedra.
Kazkodel Almeria mums pasirode paini vaziavimo atzvilgiu,labai daug vienos krypties keliu,keleliu..Su parkingu sunkus variantai,jei noretumet pastatyt masina gatveje teks paieskot,bet spec.parkingai nera brangus,tai jei matot zenkla statykit ten ir nesukit sau galvos.
Almerijoje apsistojome privaciame viesbutyje su nuostabiu sodeliu ir baseinu dviems naktims. Labai tiko pasidegint po piet,nes sodelyje buvo daug silciau negu prie juros. Kaina nakciai 47 eu.

Atsisveikinam su Almerija ir draugais gyvenanciais ten, is ryto pajudam link GRANADOS puses. Kelias link jos uzimantis zada. Matai Nevados kalnu apsnigtas virsunes,zydincius pavasario sodus,kalnu tarpeklius ir nedidelius ispanisko sarmo kaimelius.Pati Granada dydziu primena Siaulius. Pagrindine didzioji gatve man net primine Vilniaus Gedimino prospekta,pasukus nuo jos patenki i siauras senamiescio gatveles. O ten labai daug architekturos,jaukiu kavinukiu ir restoranu. labai daug lankytinu vietu ir muzieju. Miestas pilnas fontanu ir parku. Nuostabi ispaniska bohemiska dvasia su turkisku prieskoniu… Daug ivairiu tautu turistu..Miesto pazyba i lankytiniausias vietas pasaulyje pakliuve Alhambros rumai. Norint uzsitikrinti galimybe aplankyti sia nuostabiai grazia vieta turetumet pasirupinti bilietais internetu is anksto nes nuvykes vietoje galite ju ir negauti. Apie visa informacija ir laika galite suzinoti Alhambros puslapyje arba ticketmaster.
Mes buvome Granadoje per Motinos diena ir 3 iseigines. Antpludis turistu buvo didelis,bilietai buvo isparduoti dviems dienoms i prieky. Taisykles ten pakliuti yra labai grieztos todel patarimas nusipirkti bilieta is anksto,kitaip teks apsisukt ir gryzt nieko nepesus taip kaip atsitiko mums. Kas nori daugiau suzinot apie ta nuostabia vieta tegul paiesko tame paciame tinklalapyje kazkas yra labai graziai aprases Alhambra ir idejes daug nuotrauku.

Viesbuciu pasirinkimas apsistoti buvo nemazas,kainos siek tiek brangesnes negu pvz Almerijoje. Bet kiekvienas gali rast pagal savo kisene. Mes mokejom 40 eu. uz nakti Motel Siera Nevada .Nebuvo labai prabangus bet vienai nakciai apsistoti tiko.
Granada toks miestas kur noreciau dar ir dar sugryzti…Palikti ja buvo liudna tuo labiau,kad vakare jau lauke skrydis i Airija is Malagos.
Per nuostabaus grozio gamtovaizdzius leidziames zemyn nuo kalnu link Vidurzemio juros pakrantes. Vaikscioti po Malaga neplanavome,paskutine diena pasirinkome ramesni poilsi mazame miestelyje kalno papedeje Calahonda. Ilgas papludimys su restoraneliais ant juros kranto puikiai mums tiko ir pasideginti ir pasivaiscioti.

Malaga man pasirode visai mielas miestas,nors pasivaisciot jau neturejome laiko. Manau jis labai tiktu apsilankyt kitam kart. Tuo labiau kad gali pavaziuot tolyn ir aplankyt kitas dar nematytas Vidurzemio juros pakrantes vietas.
Visos keliones metu naudojome googlemap, tripadvisor,hoteltravel,booking tinklalapiais.Turejo telefono ispaniska kortele (Orange 15 eu) su 4G internetu todel surasti bet kokia lankytina vieta nebuvi sunku.

Savo plana igyvendinau sekmingai ir nenusivyliau nutarusi neapsistot viename viesbutyje ir nebut tame paciame pajuryje per visas atostogas.
Sekmes visiems kas nores pakartot musu pravaziuotais keliais.