Sveikučiai. Šį kartelį, puspenkto žmogaus, susiruošėme pasiteškenti Šventosios upe nuo Anykščių iki Kavarsko. Veiksmas vyko 2009 08 25-26. Laivai, mano guminis raftas ir Edvardo klasikinis, dvivietis taimenis. Atstumas viso labo tik 17 km. Nutarėme plaukti trumpą atstumą, nes planavome aplankyti šalia esančius lankytinus objektus ir šiaip, neskubėti. Upėje vandens sočiai, o srovės nerasta 🙁 Vienbalsiai nutarėme, kad daugiau kojos nekelsime į „dideles” upes, nes mažame upelyje „veiksmas” vyksta daug greičiau ir įdomiau…juokavome, žinoma. Šį kartą, kaip ir plaukimu Jūros upe, pasiėmėm dviratį, tai Vytautas palikęs mus ruoštis Anykščiuose, nuvažiavo į Kavarską, paliko mikrobusą ir dviračiu parmynė į starto vietą. Šiuo atveju, mes jo laukėme čiut daugiau valandos. Šioje upės atkarpoje infrastruktūrą keliautojams puikiai sutvarkyta. Aptikome kokias penkias ar šešias gerai įrengtas, net su lauko baldais poilsiavietes. Taip sutvarkyta matyt todėl, kad visas maršrutas eina Anykščių regioninio parko teritorija ko nevertėtų pamiršti poilsiaujant. Rasti pakeleivingus objektus padėjo reg. parko žemėlapis. Mastelis: 1:60 000 m. Naudodamiesi žemėlapiu, patirtimi ir intuicija atradome ir aplankėme akmenį Puntuko brolį, Šventosios pušį pažintiniame take, šaltinį „Karalienės liūnas”, Puntuką, praplaukėme Vetygalos atodangą. Labai puikus gavosi rudeninis dvidienis. Oras lepino, vyrai maudėsi, Šaltinio stovyklavietėje malonus sodybos šeimininkas paskolino kirvį, dvitraukį pjūklą ir net kaimišką pirtelę pakūrė. Ačiu. Taigi, maršrutas tikram POILSIUI. Rekomenduoju.