Lapkričio tryliktą dieną (penktadienį) dvidešimt keturi mokiniai, su dviem mokytojom priešakyje dalyvavome „Euroscolos” žaidime. Ten turėjome atsakyti į daug įvairių klausimų, susijusių su Europos Sąjunga. Pagrindinis prizas laimėtojams- reprezentuoti savo šalį kartu su kitomis 26 valstybėmis Strasbūre. Laimėjome. Gruodžio 15 dieną patraukėme nuo Lietuvos- Prancūzijos link. Vykome autobusu. Važiavome pusantros paros. Lietuvoje prasidėjo pūga, tačiau atvykusius į Prancūziją mus pasitiko saulėti orai. Atvykome gruodžio 17dieną, susitikome su europarlamentarais- Rolandu Paksu bei Vilija Blinkevičiūte. Jie mums trumpai papasakojo apie darbą

Europos Parlamente. Šiek tiek pasivaikščiojome ir po patį pastatą, net sunku nupasakoti jo didingumą, net ten dirbanti sekretorė, lydėdama mus išėjimo link pasiklydo ir turėjo susisiekti su savo kolegomis norėdama sužinoti kur išėjimas. Rytojaus diena buvo pati svarbiausia mūsų kelionės dalis. 9 ryto mes jau stovėjome prie Europos Parlamento durų. Viskas prasidėjo nuo pusryčių valgykloje, po to susirinkome į pagrindinę posėdžių salę, klausėmės Europos Parlamento narių pasveikinimo. Tada sekė pietūs ir Eurogeimo žaidimas, kur turėjome susigrupuoti po keturis asmenis iš skirtingų šalių ir atsakinėti į klausimus. Viskas vyko labai linksmai, visi buvo draugiški, tai buvo ne tik puiki proga pabendrauti su kitų šalių moksleiviais, bet ir puiki praktika pabendrauti užsienio, anglų kalba. Dar ruošiantis šiai kelionei mes buvome pasiskirstę temas apie Europos Sąjungoje esančias problemas, turėjome šiomis temomis mokėti diskutuoti anglų kalba. Taigi po Eurogeimo žaidimo mes visi patraukėme su savo temomis į skirtingas sales, ten išsirinkome mūsų temos pirmininką ir sekretorių. Pirmininkas mūsų klausinėjo, ką manome apie Ekonomiką Europos Sąjungoje, o sekretorius viską užrašinėjo.

Pasibaigus mūsų laikui diskutuoti, grįžome atgal į pagrindinę posėdžių salę, kur specialiais balsavimui skirtais kompiuteriais balsavome ar pritariame per diskusiją pateiktai rezoliucijai ar ne. Toliau mūsų laukė kita kelionės dalis, aplankėme istorinius Belgijos miestu- Briuselį, Briugė, bei Gentą, Olandijoje- Amsterdamą. Vokietijoje- Kiolną bei Berlyną. Taip pat vykome pro Lenkiją, bei Čekiją.

2 thoughts on “Prancūzija: Euroscola”
  1. Spalvingai jauki kelionė. O maži miesteliai visada turi daugau šarmo nei didieji