Sveikučiai. Šį kartą maršrutas : Radviliškio g.st.-Kauliniai-Gražioniai-Aukštelkai-Vismantai-Jasvilaičiai-Kauksnujai-Kutaičiai-Stačiūnai-Petraičiai-Beniuliai-Paobeliai-Voskoniai-Ramulėnai-Vantainiai-Vantainėliai-Voskoniai-Birjočiai-Žironai-Radviliškio g.st.
Veiksmas vyko 2007 10 28 . Maršrutas apie 50 km. Myniau apie 6 valandas. Laiko limitai, orentuojantis į traukinių grafiką galimi: 06:09 val.,06:58 val.,08:52 val.
Trumpas aprašas:
Iš Šiaulių traukinukas pajuda 09:05 val. Radviliškije išlipu 09:39 val. Oras rudeniškai malonus, be saulutės, be lietaus, be stipraus vėjo…mink ir dink :). Maršrutas nėra labai įdomus gamtiniu atžvilgiu, visur lygumos, o ir miškelį kirtau tik vieną, Mažaičių mišką ir pasiklysti neteko, bent jau miške :). Aukštelkuose yra į ką žvilgterėti, tai ąžuolas, saugomas valstybės, didžiulis klevas, dar valstybės nesaugomas, senas svirnas, balta mūrinė koplytėlė, miestelio centre paminklas žuvusiems už tėvynę ir pagaliau akmuo su užrašu „Černiachovskio kolūkiui 25”.
Prieš Mažaičių mišką prie Aukštelkų girininkijos pasitinka trys įvairaus dydžio ir plauko, gerai, kad draugiškai nusiteikę, šuneliai. Fotkinu, girininkijos teritorijoje, medines skulptūras ir užsidirbu, gal girininkienės pretenzijas „kas leido fotografuoti”…?8o. Tačiau greitai priėjome išvados, kad objektas (girininkija) nėra labai slaptas ir padiskutavę apie skulptūras ir palaidus šuniukus, draugiškai atsisveikiname. Tegyvuoja taika, ir kuo mažiau slaptų objektų 😉 😀
Vismantuose apžiūriu medinę koplyčią. Foto.
Stačiūnuose žadėjau pietauti alaus bare, bet nuo 13:00 val. pietauja baro gaspadinė (buvo 12:50 val), tad nutarėme, kad man bus gerai ir ant griovio krašto:)…matyt samdyta „gaspadinė” ;). Apžiūriu bažnyčią, varpinę, vėjo malūną. Keletas foto.
Įdomus, orginalios konstrukcijos, lyg ant vištos kojelės, Voskonių vėjo malūnas.
Vantainių piliakalnio tarp Ramulėnų ir Vantainių kaimų neaptinku :(.
Taigi, kaip visada „aplenkęs laiką”, pusė penkių vakaro aš jau Radviliškije. Ir vėl, kaip visada, į alaus bariuką. Suėdu kažką pašidytą, pailgą, ir dar tipo su mėsa viduje, išgeriu bokalą skanaus alaus ir į geležinkelio stotį. Neužilgo ir traukinukas.