Šeštadienio pasivažinėjimas dviračiu 2006.10.14.

Maršrutas: Šiauliai – Noreikiai – Normančiai – Luponiai – Verbūnai – Augučiai – Lukošaičiai – Apušėliai – Lygudai – Aukštuoliai – Račiai – Šiauliai. Apie 50 km.

11:30 val. Startas.

12:05 val. už Noreikių kaimelio suku į kairę ir už 15 min. privažiuoju tiltą per Ringuvos upelį – pavasarį, esant aukštam vandeniui, būtinai reikės prasiirti laiveliu. Pravažiavus Normančių sodybą ir išvažiavus iš Gubernijos miško, tolumoje pasimato Luponių piliakalnis. Privažiavus pasirodo, kad tai du kalneliai – didesnis – piliakalnis, o mažesnis – Luponių senkapis, datuojama 10-12 amžius. Nuo kalnelio atsiveria gražūs toliai, matosi Verbūnų gyvenvietė.

13:15 val. Verbūnai. Pavažiavus link Gruzdžių apie 300 m. suku į kairę ( nepasukite į kelia, kuris veda į dar veikiantį, didžiulį gyvulininkystės kompleksą).

14:00 val. Augučių kaimas. Prieš T formos sankryžą – gražiai geltonuojanti ir kvepianti rudeniu, didžiulių klevų alėja – sukame į dešinę. Kiek pavažiavus, Lukošaičių kaimas ir vėl klevų alėją. Suku į dešinę – praktiškai į bekelę, vienintelis orientyras – eilė elektros stulpų į Apušėlių sodybą. Įvažiavus į mišką bitininkės Kaminskienės sodyba, kurioje pasitinka sargus šunelis – aploja (nors ir uodegą vizgina) ir nesmarkiai, bet pabando mano naujų kedų kulno skonį… atrodo, bent jau jis liko patenkintasJ. Namelyje girdisi loja dar vienas sargis, tad minu nesustodamas į gražų miško keliuką ir už gal 100 m. sustoju užsirašyti nuotykio, kai išgirstu ir atsisukęs pamatau jau du “sargius” artėjančius prie manęs… taigi, užgulu”ant gazo” ir sargiukai pasilieka.

15:00 val. Gruzdžiai – Verbūnai plentas, suku į kairę ir pavažiavus apie 2,5 km. medinis kelrodis į Šilelio mišką, važiuoju į mišką. Išvažiavus iš miško apie 0,5 km. tęsiasi nepravažiuojama molinė “pliurza” – visą puskilį varausi dviratį pieva.

16:00 val. Negyvenamas Aukštuolių kaimas, T formos sankryža, suku į kairę ( prieš sankryžą didelis kryžius).

16:30 val. Gruzdžiai – Šiauliai plentas, kitoje plento pusėje Račiai. Į plentą išvažiavau ne toje vietoje, kur planavau – reiškia “pagrybavau” kažkur anksčiau J. Kilometro stulpelis rodo 13 neįdomių kilometrų iki Šiaulių, ale tai kur besidėsi į balą krites…o ir vėjas sustiprėjo ir pradėjo pūsti čiut ne tiesiai į snukelį mano…taigi.

18:00 val. Namai, tiksliau, svečiuose pas dukrą švęsti anūkės gimtadienio, žinoma su visu dviračiu ir kamufliažine apranga – svečiai (vaikai) sako “kareivis” atvažiavo…taigi, keletą “į sveikatą” ir mūšio pabaiga.