Vienos dienos kelionė dviračiu 2006.09.30.

Sinoptikai žadėjo puikų, šiltą ir be lietaus savaitgalį, tad, neradęs bendraminčių plaukti upe, nutariau pramankštinti raumenis dviračiu.

Maršrutas: Šiauliai (Šatrijos g.) – Rėkyva – Einoraičiai – Karpiškiai – Gilvydžiai – Jankaičiai – Trociškė – Vilkuriai – Aukštelkė – Šiauliai (nuo namų iki namų maždaug 45 km.).

Iš namų pajudėjau 11:30 val. Visą valandą važiavau per miestą (neįdomus etapas) ir 12:30val. jau buvau prie gražiai sutvarkytos Rėkyvos girininkijos. Neužilgo ir Einoraičiai, kur prie, nebeveikiančios parduotuvės, sukau į dešinę. Besigrožėdamas gražiai sutvarkytomis sodybomis pervažiavau dalį miestelio ir maždaug už 400m sukau į kairę. Už 100m vienas kelias veda tiesiai, mes sukame į dešinę. Pavažiavus, kelis šimtus metrų, kairėje trys apgriuvusios Karpiškių kaimo sodybos – dvi dar gyvenamos. Išvažiavus iš miškelio maždaug už 100m sukame į kairę ir maždaug už 200m privažiuojame kalnelį, kryželį, berželį.

13:50 val. priekyje matosi Pakapės miestelio statiniai, nepavažiavus iki jų apie 400m sukti į dešinę.

Prieš mišką – tiesiai.

Pervažiavus Šiaušės upelio tiltą už 200m sukame į dešinę.

Už Barsukynės miško priekyje matosi Jankaičių kaimas. Stoju poilsio ir pietų. Už pusvalandžio, vėl pirmyn. Pravažiavus kaimą, važiuojant pamiške, privažiuojame keturkampę sankryžą – sukame į dešinę, į mišką (kairėje matosi fermos griuvėsiai).

Pervažiavę Jankaičių mišką ir kiek pavažiavę lauku, pasiekiame Trociškių kaimą ir T formos sankryžoje sukame į dešinę. ( Trociškių kaimas, tai prieš sankryžą, dešinėje pusėje, stipriai apaugę augmenija pastatų likučiai)…viskas turi pradžia ir deja, pabaigą.

Įvažiuojame į puikų Giniočių mišką ir maždaug už 1km. sukame į kairę. ( Už 30-40m matosi kita sankryža – mums ten nereikia ).

Už 2 km. T formos sankryžoje, į dešinę ir už gero pusvalandžio, jau Aukštelkėje, o dar už pusantros valandos – namuose, laikrodis rodė 18:00 val.

Prisikvėpavęs nuostabiai gaivaus rudeninio miško ir pievų oro, pasigrožėjęs rapsų laukų geltonumu, natūraliu pievų ir miškų grožiu, namuose – po dušu, vakarienė ir į patalą…iki trijų suskaičiuoti nespėjau J

Taigi, mieli šiauliečiai, pūskite padangas, tepkite sumuštinius ir apsukite ratą apie Šiaulius iš pietinės pusės – tikrai malonus pasivažinėjimas. Dar turiu atkreipti dėmesį, kad mano dviratis be spidometro, tad atstumai, gana apytikriai, bet paminėjus keletą papildomų orientyrų, manau, nepaklysite. Laukų ir miškų keliukai, kietai suvažinėti, žvyruoti, nė kiek neperdėjus, kaip asfaltas, tad minti tikrai buvo malonumas. Šį kartą, tiek.