2012-2013 metų lygumų slidinėjimo sezoną atidarėme gruodžio 8 d. Pirmiausia plonu sniegu čiuožėme šiuo metu aplinkkelio nuo Karoliniškių atskirtomis Karoliniškių „Snaigės žygio” trasomis, taip pat išbandėme įprastines Aukštagirio, Verkių, Vingio parko, Pilaitės sekmadienines „Snaigės žygių” trasas.

Laisvomis nuo „Snaigės žygių” dienomis stengėmės išbandyti ir keletą naujų, slidėmis mūsų pačių anksčiau nečiuožtų maršrutų Burbiškių miške, Užutrakio dvaro parke, Anupriškėse, prie Liubavo malūno, Jeruzalės Kalvarijose, Markučiuose, Karoliniškių kraštovaizdžio draustinyje, ant Tauro kalno, Trakuose. Šių naujai išbandytų maršrutų idėjomis ir pasidalinsime su Jumis.

Burbiškių miškas

Žygį pradėjome Užusienyje, maždaug ties Dieveniškių ir Užusienio gatvių sankryžoje esančiu stadionu. Čiuožėme dalį čia aprašyto maršruto. Nuo stadiono apie du kilometrus takas leidžiasi nuo kalno, tad čiuožti vienas malonumas. Miškas nuostabaus grožio, pilnas žvėrelių pėdų ir beveik be žmonių ženklų. Paskui tenka užkilti atgal į kalną (tik kitoje vietoje), bet pakilimas ganėtinai tolygus ir tik į pabaigą reikia užropoti į visai rimtą šlaitą link naujų namų gyvenvietės „Burbiškės”. Ant šio šlaito radome įdomų stulpelį, žymėjusį gal miesto ribą ar pan.

Gal kas turite daugiau informacijos apie šį žymeklį? Pasidalinkite. Žmonės kalba, kad tokie patys žymekliai stovi ir Šeškinės oze bei Vingio parke. Žygio maršrutas čia. Jį galima paįvairinti ir nučiuožimais į šalutinius takus, kurių tikrai daug, nes Burbiškių miškas pakankamai didelis ir tikrai vertas aplankyti.

Užutrakio dvaro parkas

Į Užutrakį slidinėti užklydome atsitiktinai. Pirminė mintis vykstant link Trakų buvo dalyvavimas prie Akmenos ežero, šalia Akmeninės rezidencijos organizuotame „Čempionų stovyklos” slidininkų žygyje. Tačiau, sniego tą kartą prie Akmenos neatrodė pakankamai (ten atviros erdvės ir vėjas buvo sniegą nupustęs nuo laukų), tad nuvykome į Užutrakio dvaro parko užuovėją. Ir nepasigailėjome. Daugiau apie slidinėjimą Užutrakio dvaro parke skaitykite čia.

Anupriškės

Apie Anupriškes daug nepasakosim – patys nuspręskite, ar jums verta ten apsilankyti, bet užtikrinam – gamta su kalvelėm, laukais, miškais ir ežerėliais tikrai verta dėmesio. Slidinėjimo trasų žemėlapis čia.

Šalia Liubavo malūno

Žygis iki Liubavo malūno vertas dėmesio tik tuomet, jei norėsite aplankyti vieną iš geriausių Europos kultūrinio paveldo išsaugojimo pavyzdžių. Nors tas paveldas ir nelabai gausus, bet dėmesio vertas. Nučiuožę iki dvaro malūno, pamatysite ne tik nuo XVI a. savo istoriją skaičiuojančių statinių kompleksą, bet ir dailią LTSR laikų kiaulaičių (gal ir ne) fermą ant upelio šlaito, beigi kitokių grožybių. Leidžiantis link upelio galėsite pasidžiaugti ilgai ir stipriai į veidą pučiančiu vėju, ir gražiais miškais, ir laukymėmis. Maršruto žemėlapis čia.

Jeruzalės Kalvarijos

Gerokai pavalgę, po Kūčių ir Kalėdų, nusprendėme apsivalyti. Tinkamesnės vietos tam, nei Jeruzalės Kalvarijos, nesurasite. Ar surasite? Žygį pradėjome ties sanatorija „Pušyno kelias”. Žemėlapis čia. Ten kalneliai ir nuokalnės, gražus pušynas, upelis ir… koplyčios, kryžiai, jėzūsmarijos, beigi kitos katalikiškos kryžiaus kelių grožybės. Slidinėti tikrai smagu.

Markučiai

Mūsų žygis prasidėjo Puškino muziejaus teritorijoje. Nors slidinėjimas po kultūringąją, tvenkiniais padabintą teritoriją ir nelabai ilgas, bet ir mažiau kultūringų vietinių markutiškių apgyvendintos žemės pakankamai žavios. Čia loja šunys, važiuoja traukiniai, teka Vilnelė, daug kalnelių ir nuokalnių. Rekomenduojama labiau patyrusiems, kurių negąsdina stačios nuokalnės ir palaidi šunys). Žemėlapis čia.

Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis

Neries šlaito viršuje esantys takeliai ties Šimulionio gatve prilygsta Vingio ir Verkių parkų trasoms. Čiuožkite ir vėžėmis, ir čiuožėjo stiliumi, kaip tik norite. O jei norite ekstremaliau, nusileiskite nuo prie sodo (maždaug ties Šimulionio g. 10) prasidedančiu taku. Paskui pakilkite palei svečių namų teritorijos tvorą ir truputį palipėję be slidžių arba „eglute” arba šonu atsidursite šlaito viršuje. Norintys dar ekstremaliau, nusileiskite Raguvų dugno taku ties Karolinos viešbučiu. Jeigu besileisdami nuklysite kairiau, atsirasite ant Neries šlaito kalvos, nuo kurios atsiveria viena gražiausių Vilniaus panoramų.

(foto iš miestai.net). Grįždami į šlaito viršų turėsite paplušėti, bet trasos paplušėjimo vertos. Žemėlapis čia.

Tauro kalnas

Nemanau, kad kas nors nežinote, kaip tas kalnas atrodo. Lygumų slidininkui greičiausiai atrodo nekaip, bet, kai labai norisi nors šiek tiek paslidinėti arti namų, tai ir jis tinka. Žemėlapis čia.

Trakai

2012-2013 m. sezoną pačiuose Trakuose neteko slidinėti, bet trakiškiai ganėtinai aktyvūs slidininkai, organizuoja ir „Snaigės žygius” (www.trakai.lt), ir kitokius masinius paslidinėjimus (Čempionų stovykla), tad tikrai galite ten nuvykti paieškoti slidininkų išvažinėtų vėžių. Jų turėtų būti ir Varnikuose (pažintinis takas), ir prie irklavimo bazės, esančios ant Lukos ežero kranto.

Kitos trasos

Kuomet Vilniuje kelias savaites sniego danga pabūna tinkama lygumų slidinėjimui, išvažinėtų slidėmis vėžių turbūt surasite daugelyje Vilniaus parkų ir miškelių. Nors savo akimis nematėme, bet mažai tikėtina, kad be nuolatinių „Snaigės žygių” vėžių, slidininkai nėra išmynę ir Sapieginės-Šveicarijos miško takų, ir Fabijoniškių, ir Visorių ir Lazdynų, ir Lazdynėlių, ir Valakupių, ir Turniškių ir kitų Vilniaus miškų. Dar slidinėti galima ir golfo laukuose.

Tikimės, bent ką nors išbandysite.

Ir pasidalinkite savo lygumų slidžių maršrutais su mumis. Išbandysime ir mes Jūsiškius.

Iki susitikimų „Snaigės žygiuose”!

Daugiau mūsų žygių po Vilnių čia. Nuorodoje esančiame tinklaraštyje aprašyti žygiai dviračiu Vilniaus apylinkių miškais, bet kur pravažiuoja dviratininkas – prašliuoš ir slidininkas. Išbandykite.

PAPILDYTA 2013.12.09:

2013-2014 m. slidinėjimo sezoną atidarėme 2013 gruodžio 7 d. žygiu po Koplyčiankos upelio kanjoną (apie 5 km nuo Pilaitės link Čekoniškių). Koplyčiankos upelis ypatingas tuo, kad per paskutinįjį savo kilometrą prieš įtekėdamas į Nerį jis nukrenta apie 70 m. Toks kritimas – kaip tikros kalnų upės. Tekėdamas per Neries šlaitus upelis išgraužė ir gilų kanjoną su stačiais skardžiais. Tikrai gražios vietovės slidinėjimui. Žemėlapis čia.

Dar vienas naujas maršrutas slidinėjimui šį sezoną yra įrengtas Verkių regioniniame parke. Tai 3,5 km ilgio pažymėta trasa su informaciniais stendais, kuriuose eiliuotai aprašomi trasoje matomi objektai bei pateikiamos čiuožimo nuorodos. Žemėlapis čia. Ačiū regioninio parko direkcijai už puikią iniciatyvą.

Po rekonstrukcijos atidarytame Bernardinų sode taip pat turėtų būti smagu paslidinėti. Nors patys mes sodo takelių ant slidžių dar neišbandėme, bet Jūs išbandykite. Laukiam įspūdžių komentaruose.

Vilniuje daug slidinėjimui tinkamų miškų ir parkų, kurie lengvai pasiekiami ne tik savu, bet ir viešuoju transportu, – visų neaprašysi. Pasvarstykite ir apie slidinėjimą šalia Vilniaus esančiuose miškuose, į kuriuos galima nuvykti pvz. traukiniu. Prie Mickūnų stoties kartais vyksta ir „Snaigės žygis”, vaizdingų miškų rasite iš traukinio išlipę Pavilnyje, Bezdonyse, Aukštuosiuose Paneriuose ir kitose netolimose stotelėse.

30 thoughts on “Lietuva: Kelios idėjos Vilniaus lygumų slidininkams”
  1. Alvydai, dabar svarbiausia ant koju atsistoti ir sveikata sustiprinti. Labai linkiu, kad kuo greiciau!

2. Ra,
    aš tą ir mėginu daryti. Antra diena džiaugiuosi namuose. Liga nejuokinga, mėginsim po truputį kapanotis.

3. Nuoširdžiai prisidedu prie Arunos palinkėjimo! Kapanokis, Alvydai, aktyviai ir ačiū už pamokas, gal kažkam pravers renkantis vežėjus.

4. Kad ir kokia nemaloni situacija su Greitai.lt, bet pirmiausia dabar – sveikata. Kuo nuoširdžiausiai linkiu „išsikapanoti“. Sėkmės!

5. Galiu nuraminti, jog lokalizacija yra geresnė už kitas. Pagal gerybiškumą lyginama su skydliaukės lokalizacija, būdingesne moterims. Turiu šiokios tokios patirties. Čia geroji naujiena. O blogoji jau praeityje. Šitokiam kontekste kelionių tarpininkai ar organizatoriai manau nehumaniški ar nežmoniški. O dabar druską su saiku. Ir gerų kelionių sustiprėjus.

6. Ačiū,

geri žodžiai man visda padeda, manau, kad ir kiekvienam. Esu namuos, o tai jau savaime yra labai smagu. Greitai lt. firmelės nesuprantu, manau – niekada ir nesuprasiu. Aš su jais nekariausiu. Beviltiška.

7. Alvydai, man atrodo labai teisingas sprendimas nekariauti. O busimas keliones planuodamas manau aplenksit ta kontora.
    As dazniausiai bilietus perku tiesiai is konkreciu avialiniju ir jei reik ka keisti, zinau kur kreiptis ir isvengiu siuntinejimu nuo A prie B.

Sveikit, mes labai laukiam nauju kelioniu ispudziu!

8. Ra,
    aš su jais nesipešiu, tačiau viena moteris taip lengvai išsisukti jiems neleis, juo labiau, kad jie šitaip ir panašiai elgiasi toli gražu ne pirmą kartą. Su Greitai lt. sutartis norėjo nutraukti net kai kurios keleivius skraidinančios tarptautinės aviakompanijos.
    O žinoti apie Greitai lt. darbelius neprošal visiems. Aš niekada anksčiau jais nesidomėjau, bet dabar akys po truputį atsiveria.

9. šią vasarą aš irgi užsakiau bilietus per Greitai.lt. Likus porai savaičių iki kelionės paaiškėjo, kad renginys, kuriame turėjau dalyvauti, neįvyks, todėl ir važiuot nebebuvo jokio reikalo.
    Taip, Greitai.lt visų pinigų už bilietus negrąžino, BET grąžino oro uosto mokesčius – reikėjo tik susisiekti su oro kompanija (mano atveju Lufthansa). Rezultatas: iš beveik 1000 sumokėtų lt. atgavau apie 200. Vis šis tas..

Na bet Jūsų atveju turbūt šita bilietų istorija jau praeityje, linkiu to, kas svarbiausia – sveikatos.

10. Teisingas sprendimas – tegu už jus pakariauja draugai, o jums dabar reikia ramybės ir gerų emocijų. Smagu buvo skaityti, kad net ligoninėje sugebėjote į daug ką pažvelgti su jumoru 🙂 Linkiu greičiau pasveikti!

11. Užjaučiu Alina,

man atrodo, kad tokiais atvejais ne tiek gaila pinigų, kiek pikta, kad kažkokie p……ukai tave mausto. Tas biauriausia.

12. Alvydai, aš tau linkiu tik teigiamų emocijų, nes nuo neigiamų – visos tos ligos ir pareina.

O su greitai.lt bijau pasirodyti visiškai nejautri, ir mano nuomonė prieštaraus čia daugelio, bet prieš perkant bilietus, jei gerai atsimenu, tai jų taisyklėse parašyta „Mūsų parduodami bilietai yra nekeičiami ir negrąžinami. Tai reiškia, kad jokių keitimų atlikti negalėsime. Taip pat negalėsime bilieto anuliuoti. ” Bet ir čia turbūt ne jie bus kalti, o aviakompanijos pardavinėjančios bilietus. Jie viso labo tarpininkai, bijau pameluoti, bet greičiausiai dirbantys tik ant affiliate programų. Juk jau visi įpratome, kad nusipirkę pigių avialinijų bilietus, kad ir populiariojo Ryanair’o, žinome kad jų negalėsime grąžinti nepaisant visų užgriuvusių negandų. Šitą praktiką dažniausiai taiko ir kitos avialinijos, ypač jei būna pigių bilietų akcija. Egzistuoja labai rimta priežąstis, kodėl verslininkai vengia tuos pigius bilietus įsigyti ir jų vietoje perka brangius. Priešingai nei daugelis mano, dažniausiai jie tai daro ne iš mandrumo, o kad prireikus bent datą galėtų pasikeisti.
    Kas man visiškai nesuprantama šitoje istorijoje yra, ir kuo greitai.lt niekaip negalėčiau logiškai pateisinti, tai kodėl tave jie už nosies taip ilgai vedžiojo ir dokumentų/pažymų prašė, neva jie galėtų pagelbėti tuos bilietus grąžinti. Hmmm. Aišku viena, jei pačios avialinijos juos pardavė be grąžinimo sąlygos, tai greitai.lt gali nors ir polkutę jiems sušokti, bet bilietų vis vien nepavyks grąžinti (nebent iš savo pinigų turėtų pirkėjui kompensuoti, jei pirkimo taisyklėse nėra tiksliai nurodę, kad tie įsigyti bilietai negrąžinami). Galbūt todėl aš visų tų tarpininkų, įskaitant ir greitai.lt nemėgstu. Geriau tiesiogiai iš avialinijų pirkti. Tuomet būna mažiau neaiškumų. Greitai.lt galima panaudoti tik kaip skrydžių skanerį ir radus tinkamus skrydžius, pasižiūrėti avialinijas bei reisus ir keliauti tiesiai į jų puslapius tuos bilietus įsigyti. Tuo atveju bus mažiau keblumų, o kartais net ir perdavinėtojų administracinio mokesčio pavyks išvengti (kuris dažnai kinta nuo 10 iki 100 ir t.t. litų). Aišku liūdna, kad tokie dalykai vyksta. Ta negražinimo sąlygą turėtu būti parašyta pirkimo sąlygose labai aiškiai, o ne kažkur užslėpta. Bet, c’est la vie. Lazda turi du galus ir lai tokie aferiūgos, nors ir smulkūs, paspringsta 🙂

13. Sau niekada nepirkau per Greitai.lt, bet perskaites Aušros komentarą atsiminiau, kad keletą kartų yra tekę rūpintis kolegų bilietais, tai viena pozicija kainoje yra bilietų grąžinimo garantijos draudimas, ar kažkaip panašiai skamba. V.ž . susimoki papildomą pinigėlį ir esi apdraustas nuo Alvydui atsitikusios situacijos, bet tokius dalykus reikia žinoti ar surasti.

14. Viskas truputį kitaip,

visi mano bilietai yra gražintini, paprasti, ekonominės klasės, ne akcijiniai. Tokiomis kainomis galima nusipirkti bet kur. Mano moteris susisiekė su Air Botic – jie net nekalba, kad jų agentūra negražina, tiesiog pagal greitai .lt duotus bilietų numerius – nesusigaudo.
    Čia viskas vyksta paprasčiau, Greitai lt. susigalvojo sau patogų bizniuką, prieštaraujantį visiems Europos sąjungos įstatymams, ir kol tie įstatymai pas mus neveikia, tol jie tarpsta.
    Pasiskaitykit – Studentė – bejėgė prieš bilietų pardavėjus – ten daug kas aiškėja. Dar daugiau aiškėja pasiskaitinėjus daugiau.

15. Ir dar keli žodžiai,

rinkos ekonomika mums visiems gerai plauna smegenis, ar atkreipėte dėmesį, kad paskutiniu laiku mes vis dažniau nesuvokiame, kas yra gerai, o kas yra blogai?
    Išprievartavo panelę – vadinasi ji buvo išaukiančiai apsirengus,
    iškraustė senelius iš buto – reikia žiūrėti, su kuo turi reikalą,
    apsirgai negera liga, tave operavo ir negali skrist – žiūrėk, kur dedi varnelę… ir t.t. ir t.t.

Bet juk tai pasibaisėtini dalykai. Kai prisimenu pagyvenusią šeimą, kurią Vilniuje sukčiai gudrumu iškraustė iš nuosavo buto, o tą butą pardavę linksminosi, man norėjosi nusipirkt pistoletą. O televizija visa tai parodžiusi, pamokė – žmonės, būkite atsargūs su sukčiais. O kur teisėtvarka?
    Taip ir aš dabar, nieko negaliu padaryti, tai bent jau norėčiau pamokyti, kad niekada niekas nepirktų bilietų iš šitos firmelės.

Ir dar noriu pakartot – pradėjome neskirti, kas yra gerai, kas yra blogai. Beveik kiekviename žingsnyje.

16. Alvydai – sveikatos ir greiciau pasveikti. Stiprybes svarbiausiai.

O del Greitai.lt, bandziau prisimint prie kokios firmos jie prikabinti. Seniai tas buvo, kai as LT turizmo sferoj sukiojausi, bet jei niekas nepasikeite – tai greitai.kt priklauso WestExpress, nes avia.lt dare BalticClipper ir su jais susijusios firmos.

O del grazinimo tai cia visi dali savo teisybes turi. Bet kiek prisimenu, net su tais „negrazinamais” bilietais yra force majore taisykle – t.y. isimtys pagal kurias gali prasyti grazinimo ir liga viena ju, juo labiau jei operacija laukia, o ne koks atsrasau snarglys nukares neduoda keliauti. Taip kad cia jau ne oro linijos o pati firma guma tempia, jiems cia bus grynas pelnas – anuliuos skrydzius o pasinaudoje proga pinigus sau – 100% uzdarbis o ne komisiniai nuo skrydzio. Aisku uz komisinius jie dirba ir visa kita, bet manau realiai tai ne su firma, o su turizmo departamentu si reikala sprest reiketu arba pagrasint Greitai.lt kad reikalas bus ten perduotas – manau, kad garantuotai kazka daugiau grazintu. Zino jie taisykles ir problemu niekam nereikia…
    Bet vis vien brjauru pasidare kazkaip – ne su bilitais dirbu, turim ir mes negrazinamu uzsakymu viesbutyje kuriame dirbu, bet vis vien kazkaip zmogiskai ziurim – buvo ir kad koja susilauze klientas, ir ligoninej buvo ir kitokiu atveju, visada lanksciai arba grazinam, arba paliekam kaip depozita, kuri gali metu eigoje isnaudoti.

17. Manau, Ringaile, esi visiškai teisi.
    Egzistuoja force majore, be to aš jiems net pats pasiūliau, kad galima nukelti skrydžius į kitus metus, ieškoti kitų kelių. Čia egistuoja dar viena smulkmena, maždaug prieš savaitę jie buvo pakeitę vieno skrydžio laiką, gavau laišką, kad galiu jo atsisakyti, arba sutikti su pakeistu laiku. Žinoma sutikau, juk turėjau aš kažkaip grįžti iš Bankoko, kai tik sutikau, neužilgo išaiškėjo liga…Jie žiūri tik savęs, aš nedejuoju, tačiau mano atžvilgiu jie elgiasi, paprasčiausiai, grobuoniškai, kaip maitvanagiai kažkokie.
    Yra dar daug visokių „tačiau ir bet”, nenoriu plėstis. Šitoje istorijoje labiausiai akcentuočiau nužmogėjimo faktą. Tas yra svarbiausia – kur mes einam?

18. Prisiminiau, kas jums gali išspręsti šią problemą –
    EUROPOS VARTOTOJŲ CENTRAS, kurio paslaugomis teko pasinaudoti ir labai geranoriškai išsprendė beveik beviltišką nepagrįstą dvigubą pinigų nuskaičiavimą viešbutyje. Beviltiškas buvo todėl. kad neišsaugojome čekių. Patarčiau pabandyti.
    Su klientu bendraujama lietuvių kalba el. paštu( gal galima ir telefonu) ir tai nieko nekainuoja.

19. Greitai.lt yra skylė sienoje. Manau labai gerai atkalę sistema kaip gražiuoju būdu tyčiotis iš klientų. Pamatysit tuoj bus taip, kad šnekėtis reikės tik su robotais (nors jau ir žmonių atsakymai kaip robotų), o jei norėsit nueiti kam nors į ofisą į snukį duoti, jo net nerasit 🙂
    Žodžiu. Kaip ir keli jūsų minėjo, kad jei viskas gerai, tai gerai. Bet jei kažkas, tuomet prasideda linksmybės.
    Su Greitai.lt turėjau kokias 2 karštas savaites aiškinimosi. Nuo pakeisto skrydžio laiko Minskas-Maskva-Hanojus reikalai prasidėjo. Iš karto žinutė. Pasikeitė laikas – skambinkit rusam. OK. Skambinu rusam. ALUO KTUO TAM ALUO, NISLYŠU VAS? Ne kaip pažangių avialinijų, o senos autobusų stoties vėdėja atsiliepė. Išsiaiškinau, kad ne jie turi patvirtinti skrydžio pakeitimą ar tinka man ar ne tinka, bet Greitai.lt Tuomet Greitai.lt sako ne ne. Jūs ne taip supratote. Tik rusai tą patvirtini gali. Aš vėl ten ALUO, ALUO. Tada ruseliai sako, kad tvirtina tie iš kurių pirkote, t.y tarpininkų Greitai.lt. Tada Greitai.lt apsimeta, kad nieko apie tai nežino. Vos ne lauk tos dienos ir sužinosi kas tau bus. Įdomi skrydžio detalė, kad man buvo nepakankamas laikas persėdimui. Tai aš vėl su Greitai.lt (kiekvieną kartą atsiliepia vis kita mergina, kur reikia viską iš naujo pasakoti, o jos labai gražiai mėgsta šūdą malti ir visi atsakymai kaip robotų) Tuomet man aiškina, kad jos pas save Amadeus sistemoje nieko nemato, todėl apie pakeitimus nieko nežino. Skambink rusam. Tada jau man neišlaikė nervai, pradėjau galvot, kur čia man pasiskųsti. Bet staiga tam pačiam pokalbį aiškinęsis, kodėl man neduodamas pasirinkti teisingas skrydžio laikas dama atsakė, kad pas juos kažko nerodo. Ir po minutės ji manęs klausia: ar žinote, kad jums nepakankamas persėdimo laikas? Sakau AIŠKU, KAD ŽINAU, mes apie tai dvi savaites šnekam. Jinai, ok mes jums atsiųsime alternatyvius laikus, pasirinkite ir bus padaryti pakeitimai. Ir akurat kitą dieną viskas normaliai. Tokie vat Greitai.lt neišsiplėčiant 🙂

20. Dziedukui,

taip, aš su jais turėjau ne vieną vargą su skrydžių keitimais. Visada panašu į jūsų variantą.
    Kažkaip, niekada nešovė į galvą pasieškoti kitų bilietų pardavėjų.
    Dabar man jie irgi tik visokius atsirašinėjimus sugalvoja, skrydžius atšaukiau spalio 12 dieną, o iš Air Boltic jie, atsieit, vis dar negauna atsakymo.

21. Alvydui,

Sveikatos ir nenervingos laimingos pergalės prieš Greitai.lt

Keistas sutapimas. Pats tik šiandien esu išleistas iš Jūrininkų ligoninės irgi po operacijos, tik paprastesnės-ūmaus apendikso pašalinimo. Ji man buvo pirmoji gyvenime. Narkozę taip pat pilną gavau.Todėl labai įdėmiai perskaičiau šį neįvykusios kelionės aprašymą:)

Dar kartą sveikatos!!!

22. Zakai,

na ir kaip ten su visokiais žvėrukais, gyvulukais, angeliukais ir šluotomis? Sako, daug kas mato visokias haliucinacijas atsibundant po narkozės, tai kaip pačiam?

23. Alvydai,

Ne, žvėrukų ir angeliukų nebuvo. Bet pradedant iš naujo grįžti į pasaulį pooperacinėje palatoje man atrodo (nežinau ar tai realybė ar haliucinacija) , kad labai stipriai pūčiau nosį, nes galvojau, kad kokie tai kamštukai užkišę šnerves neduoda man kvėpuoti:)
    O labiausiai džiaugiausi (jei galima džiaugtis operacija), kad apendicitas nesuaktyvėjo Anglijoje, kurioje svečiavausi prieš kelias dienas, o susiprotėjo palaukti, kol grįšiu Lietuvon…

24. Nu ką, sveikatos, čia yra svarbiausia. Visa kita nublanksta.
    O jei tęsiant temą, tai šįmet pabandžiau pirktis bilietus Minskas-Maskva-Pekinas per tiesiai.lt. Ir greit gavau galimybę pabandyti kaip jie dirba su situacijomis, nes man reikėjo keistis skrydžių datas. Ir šituos galiu pagirti, jie viską sutvarkė operatyviai, efektyviai ir nemaldami šūdo. West ekspresui jie priklauso berods, todėl labai patogu, nes jei nesusišneki telefonu gali ten tiesiog nueiti ir pastatyti juos ant blakstienų. Jei reiktų rinktis, dabar rinkčiausiai tiesiai.lt. Greitai.lt kažkokia aferistų bendrovė, lindi kažkur rūsy Pašilaičiuose, nueiti pas juos negali ir atsiliepinėja į skambučius už 2 Lt./min.

25. Nesupratau šito rašinio prasmės ir tikslo: apie ką jis ?

– apie ligas ir ligoninę ?
    – apie Alioną Petrovskają ?
    – apie gretai.lt negražintus pinigus, kurių ji IR NETURI GRAŽINTI ?

26. P.S.
    perkant bilietus paprasčiausiai reikėtų pasiskaityti aviakompanijos taisykles – kokiais atvejais ji gražina pinigus. Paprastiems pigiems bilietams, kiek skaičiau, KAIP TAISYKLĖ pinigai negražinami ir skrydžio datos nekeičiamos. Tokiems atvejams reikia pirkti flexible ar pan. bilietus.

Tai elementariai paprasta. O tiek daug komentarų :)))