Sporto renginiai ir turizmas yra neatsiejami dalykai. Vis daugiau ir daugiau žmonių ryžtasi keliauti į užsienį stebėti savo mėgstamos komandos arba tiesiog pajausti vietinių sirgalių kuriamos atmosferos. Keliaudami savoje šalyje mes dažnai nepagalvojame, su kokiais iššūkiais galima susidurti, kai į sporto renginį vykstama užsienyje. Žinoma, tai priklauso ir nuo to, kuriam laikui yra organizuojama kelionė. Jeigu tai kelių dienų išvyką, iššūkių gali būti daug mažiau, tačiau, jeigu planuojama keliauti stebėti visų futbolo pasaulio čempionato grupių rungtynių ar finalinio Europos krepšinio čempionato etapo, tuomet omenyje reikia turėti daug daugiau dalykų.

Šiame straipsnyje mes aptarsime pagrindinius dalykus, į ką reikia atkreipti dėmesį prieš planuojant kelionę į sporto renginį užsienyje.

Iš anksto susiplanuokite visus įmanomus dalykus

Yra žmonių, kurie vyksta į tam tikrą šalį dar neturėdami viešbučio rezervacijos. Jeigu jūsų tikslas yra pasižiūrėti tam tikras sporto rungtynes, iš anksto susiplanuokite dalykus, kurie jums vėliau nesukeltų nesklandumų. Pasižiūrėkite, koks yra stadiono ar arenos adresas ir netoliese susiraskite, kur apsistoti. Susiplanuokite, kaip iš oro uosto nuvyksite į savo viešbutį ir kaip nuo jo keliausite į areną.

Sporto fanai mėgsta į rungtynes dar labiau įsitraukti atlikę statymą. Jeigu planuojate rungtynių metu arba prieš rungtynes atlikti statymą, tai yra dar vienas aspektas, kurį reikia susiplanuoti iš anksto. Pasitikrinkite, kad prie savo lažybų bendrovės paskyros galėtumėte prisijungti būdami užsienyje. Dabar statymai internetu žaidėjams suteikia daug daugiau galimybių, kadangi juos dažniausiai galima atlikti iš bet kur, svarbiausia, kad turėtumėte prieigą prie interneto. Vis tik, yra šalių, kuriose tam tikros bendrovės gali būti blokuojamos. Dėl to, atlikite norimą statymą iš anksto arba būkite tikri, kad su prisijungimu šalyje problemų nebus. Kartais būdami užsienyje jūs galite naudotis įprastos lažybų bendrovės paslaugomis. Pavyzdžiui, Betsafe taip pat savo lažybų paslaugas teikia Latvijoje

futboloaistruoliaiKitas svarbus dalykas – rungtynių tvarkaraštis. Iš anksto pasižiūrėkite, kada ir prieš ką žais komanda. Yra žmonių, kurie bilietus į rungtynes nori nusipirkti jau atvykę į vietą. Nepamirškite, kad sirgalių kultūra kiekvienoje šalyje yra skirtinga, gali būti taip, kad į jūsų pasirinktas rungtynes visi bilietai jau bus išpirkti, dėl to bilietais pasiruošti reikėtų iš anksto. Jeigu norite žiūrėti stipriausios Europos klubinio krepšinio lygos rungtynes, tvarkaraštį galite matyti oficialioje Eurolygos svetainėje. Pasitikrinkite ir vietinės lygos rungtynes, galbūt, kol dar būsite toje šalyje, turėsite galimybę pasižiūrėti ir dar papildomų rungtynių.

Su savimi pasiimkite tik būtiniausius daiktus

Jeigu vykstate stebėti sporto rungtynių, su savimi pasiimkite tik būtiniausius daiktus ir neimkite nereikalingų daiktų. Neapsisunkite kelionės, juk nenorite į stadioną atvykti pervargę. Žinoma, tai priklauso ir nuo to, kuriam laikui vykstate. Bet jeigu tai kelių dienų kelionė, pasiimkite su savimi nedidelę kuprinę, įsidėkite svarbiausius dalykus ir pamatysite, kad jums visko tikrai užteks. Gali būti ir taip, kad po rungtynių iš karto išvyksite namo, tokiu atveju juk nenorėtumėte į stadioną keliauti apsikrovę daiktais, o jų palikti nepažįstamoje vietoje nebus kur. Dėl to, su savimi geriausia turėti tik svarbiausius reikmenis.

Pasitikrinkite į kokį klimatą vykstate, galbūt, reikia pasiimti šiltesnius rūbus. Atvykę stebėti norimų rungtynių, tikrai nenorėtumėte vaikščioti po parduotuves ir ieškoti naujų rūbų. Net ir Europoje klimatas sezono metu gali būti labai skirtingas, todėl pakuodamiesi daiktus į tai būtina atkreipti dėmesį.

Susipažinkite su vietinių sirgalių kultūra

Tikriausiai esate girdėję apie sirgalius, kurie nemėgsta į jų areną ar stadioną atvykstančių priešininkų komandos sirgalių. Jeigu norite ramiai pasižiūrėti rungtynes, į tam tikrus stadionus rekomenduojama eiti be išvykos komandos atributikos. Pasistenkite neišsiskirti iš minios, nes negalite žinoti, kaip tuo metu bus nusiteikę vietiniai sirgaliai, ypač, jeigu jūsų komanda tą vakarą iškovos pergalę.

Istorijų apie aršius futbolo fanus galima rasti tikrai labai daug. Prieš vykdami stebėti rungtynių, pasidomėkite, kokia yra vietinių fanų kultūra. Yra ne viena krepšinio arena, kurioje sirgaliai rūko, užgaulioja ar kitaip lenda prie sirgalių palaikančių priešininkų komandas. Kad ir kaip norėtųsi savą komandą palaikyti su turima atributika, ją tam tikrais atvejais geriausia pasilikti tuomet, kai jūsų mylima komanda žais namų rungtynes.