Nebepirmą kartą Tenerifėje ,bet dabar nusprendžiau keliauti kitaip ir tai padaryti su minimaliomis išlaidomis. Kelionei pradėjau ruoštis prieš tris mėnesius. Kad mano kelionė su visomis išlaidomis nekainuotų daugiau nei 200 eurų turėjau mažiausiomis kainomis įsigyti bilietus. Kai viskas buvo pasiruošta kelionę pradėjau iš Kauno 4 val 11 minučių sėdau į 29 Nr autobusą Skrydis iš Kauno į Kopenchagą 22 eurai. kai kas pasakys kad i Kopenchagą nuskristi galima ir už 4,99 eurų ir už tiek pat grįžti ,bet reikia suderinti ,kad ir skrydis iš Kopenchagos kainuotų minimaliai. Tai tiesa ,nes pats išbandžiau. Skrydis į Kopenchagą ir atgal kainavo 9,98 eurų. Tokia kaina naudojant debitine kortelę su kreditine kortele kaina šiek tiek didesnė. Iš Kopenchagos į Tenerifę bilieto kaina 31 euras Visa kelionė į Tenerifę 53 eurai. Buvo pasiruošta gyvenimui palapinėje . Kadangi aš vegetaras tai dėl maisto jokių problemų neturėjau. Buvo pasiruošta ir pagaminta krosnelė maisto gaminimui ir arbatos ar kavos virimui . Kuriai pakakdavo vienos sauso spirito tabletės pagaminti 0,5 kg košės ar užvirinti 500 gr. arbatos. Kruopas visai kelionei pasiėmiau iš Lietuvos. Maisto teko pirkti ir Tenerifėje ,nes viską pasiimti neįmanoma. Viskas buvo sukomplektuota taip ,kad visas bagažas svertų nedaugiau kaip 10 kilogramų ir tiktų pagal leidžiamus išmatavimus ryanair lėktuvams. Kadangi gyvenau laukinėje gamtoje netoli vandenyno turėjau problemų su miegu. vandenynas bangueja visiškai kitaip kaip mūsų baltija nuo kurios girdisi malonus monotoniškas bangų ošimas ,kuris ramina. Vandenyno bangos nėra monotoniškos ,nors ir visiškai nepučia vėjas jos gali būti didžiulės ir su didžiuliu trenksmu atsiristi į krantą ,nors tolumoje jos nėra nei didelės nei grėsmingos . Visos vulkaninės kilmės salos dažniausiai būna piramidės formos. Netoli nuo kranto gylis būna žymiai didesnis kaip mūsų pajūryje ir staigiai mažėjant gyliui banga ,kuri nėra aukšta risdamąsi į krantą greitai išauga sukelia didžiuli triukšmą, kurisgirdisi ištoli. To aš nežinojau ir palapinę pasistačiau netinkamoje vietoje ,kur risdamosi į krantą bangos sukelia kartais panašų į griaustinio garsą . Mano vieta buvo bloga dar ir tuo kad risdamosi į krantą bangos pakeldavo į krantą didžiuli kieki nugludintų akmenų, kurie atslūgus bangai ,risdamiesi žemyn, sukeldavo nemažesnį triukšmą kaip pati banga. Keletą kartų keičiau palapinės vietą ,bet normaliai išsimiegoti taip ir nepavyko.

Tenerifėje yra du oficialūs kempingai . Vienas nuo pietinio oro uosto link vandenyno netoli kalno ,kuris puikiai matomas nuo oro uosto ,tik iki jo pakliūti tektų važiuoti su persėdimu ,o kitas Nuo oro uosto važiuojant link pagrindinių kurortų Los Cristianos ar Costa Adėja. Nuo oro uosto pravažiavus apie 8 km. Kelionei buvo numatyta ,kad Telefonus ir navigacija galėčiau pasikrauti nuo saulės baterijų ,nes kad ir gruodi saulės tikrai pakako. Mano įsigyta saulės baterija pasirodo neveikianti ,nors pagal instrukcija turi veikti. Taip išsikrovus prietaisų akumuliatoriams papildžiau iš saulės baterijos akumuliatoriaus ,bet kai šis akumuliatorius išsikraudinėjo bandymas papildyti naudojant saulės energija buvo nesėkmingas. Taip likau be ryšio su civilizuotu pasauliu. Vėliau ir pasikrovus telefonus iš tinklo ryšys neatsistatė ,nes mano naudojami Ežio planai nėra patikimi ir kartais neveikia .Kadangi bilietai gryžimui nebuvo užsakyti nors ir viskas buvo suderinta į koki el paštą man atsiūs be ryšio turėjau problemų juos surasti ir atsispausdinti ,bet viskas buvo išspręsta. Maistui ,kaip vieną iš egzotiškiausių vaisių naudojau kaktusų opuncijų vaisius. pirmieji bandymai buvo pakankamai skausmingi . Kiekvienas augalo lapas tyri daugybę spyglių kurie žymiai smailesni už adatą , bet tai ne pati didžiausia problema . Problema pats vaisius ,kuris turi plonyčių ir begalo smailių adatėlių lizdus kuriuos rekia neutralizuoti. pradžioje buvo nekas ,bet už poros dienų sėkmingai išsprendžiau problemėlę ir kasdien mėgavausi puikaus skonio nemokamais egzotiniais vaisiais.

Jeigu Tenerifėje nesinuomoji automobilio galima naudotis viešojo transporto Titsa paslaugomis ,bet žymiai pigiau jeigu nusiperki bonus kortęlę. Oro uoste jos nepavyko niekur aptikti . Pirmą kelionę iki Los Cristianos važiavau be jos . Los Cristianos. pagrindinėje stotelėje yra kioskas kuriame įsigijau 15 eurų bonus kortęlę kurios man nepakako. Norint daugiau pavažinėti geriau pirkti 30 eurų vertės kortęlę. Tenerifė tai ne vien prabangių viešbučių , nuostabių vaizdų ir amžino pavasario sala . Man teko pavaikščioti nuošalesnėse vietose kur slėniuose už La Caleta miestelio (ten važiuja 467 autobusas) gyvena benamiai .Vaizdas visiškai nekoks. Iš ivairiausių statybinių atliekų susiręsti labai primityvųs keletos kvadratinių metrų būstai ,kiti iš palmių lapų ar salafaninių atraižų pašiūrės

Palapinė tai prabangi gyvenamoji vieta.

Netoli nuo tokios gyvenvietės įsikūręs pliažas kuriame kas kaip nori taip ir deginasi .kas daugiau kas mažiau ,o daugiausi visiškai be jokios aprangos. Taip vadinamas nudistų pliažas.

Teko ir man prie šių aplinkybių prisitaikyti ,nes kitokio pliažo arti nėra. Dešimt dienų prabuvus visais atžvilgiais egzotinėje vietoje atėjo laikas gryžti į savo ūkanotą ir lietingą Lietuvėlę.

Grįžau per Frankfurtą i Vilnių .Iš tenerifės į Frankfurtą bilietas 47,17 eur iš Frankfurto į Vilniu 19,88 eur viso 67,05 eurų gryžimas. Viso skrydžiams išleista 120,05 eurų maistui išleista 19 eurų transportui Tenerifėje ir Lietuvoje 31,58 eurų. viso kelionė man kainavo 170,63 eurų. Tokios mano egzotinės kelionės išlaidos. Tokio amžiaus žmonės kaip aš nelabai linkę keliauti ,nes pensininkai dažniausiai sėdi namuose žiūri teliką ir atlieka keliones iki parduotuvės ir namo. Gal jaunimas mėgstantis keliauti kelionei išleistų truputi daugiau ,nes aš Lietuvoje už transportą moku 50 proc kainos visos kitis išlaidos gali nieko nesiskirti. Tokiai kelionei gal ir nereikia daug pastangų ,bet mano situacija kiek kitokia ,kadangi pagrindinė gyvenimo dalis praėjo sovietų sąjungoje ir dėl susideriusių aplinkybių nemokų užsienio kalbų išskyrus rusų, kuria galiu laisvai kalbėti. Anglų kalba labiausiai reikalinga keliaujantiems ,bet aš mokiausi prancūzų priėš 50 metų tuos mokslus baigiau, o dabar bandau mokintis ispanų tik nelabai sekasi ,nes matyt geriausias mokymosi laikas pasibaigė priš koki pusšimtį metų. Planai didžiuliai norėtųsi apkeliauti visą pasaulį ,bet gali nepakakti laiko . Teko pabuvoti 17 -koje šalių ,bet juk tik lašas jūroje. Viena iš egzotiškiausių tai Kuba ,kurioje kaip terybinis kareivis praleidau beveik du metus .Daugyma tuometinių kareivukų Kubos beveik nematė, nes nebuvo galimybės laisvai išeiti iš uždaros teritorijos . Man šiuo atžvilgiu pasisekė ,nes buvau neblogas sportininkas ir keletoje sporto rungčių galėdavau užimti pirmas vietas ,nes praktiškai rimtų konkurtntų neturėjau ir kaip sporte pasižymėjęs įgaudavau teise į organizuojamas išvykas ir tokiu būdu šiek tiek pamačiau kubą.

2 thoughts on “Ispanija: Kitokia ir neiprasta kelionė į Tenerifę”