Kaip gi nepasinaudojus Ryanair paskelbta akcija ir į Kopenhagą už 4,99 eurus nenuskristi ?!?
Mūsų grupė šia akcija pasinaudojo ir mes aštuoniese nuskridome į Kopenhaga teoriškai trims dienoms, faktiškai dviems. Po bilietų įsigijimo pradėjome ieškoti kurgi apsistoti. Pasinaudojus booking.com paieška radome studentiško tipo viešbutėlį Urban House Hotel pačiame centre už padorią kainą. Užsisakę viešbutį pradėjome žiūrinėti ką galima nuveikti Kopenhagoje per dvi dienas. Lankytinų vietų buvo laaabaaai daug. Atsirinkome keletą, bet ir tai nespėjome visus apeiti, kadangi fiziškai viską apeiti neįmanoma.

1 diena
Atskridome 6.50 val. Visi lankytini objektai dar nedirba, todėl oro uoste praleidome iki kol prašvito. Iki pirmojo lankytino objekto nuo oro uosto ateiname per pusvalandį, einame krantine. Miestas kol kas tik bunda.

Pirmasis mūsų lankytinas objektas pagal planą buvo didelis akvaparkas Den bla planet. Tai vienas iš labiausiai įsiminusių dalykų matytų Kopenhagoje. Kas nėra matęs kažko panašaus, tai siūlau būtinai apsilankyti. Bilieto kaina buvo apie 23 eur/žm.

Vėliau su metro M2 nuvykome iki centro. Bilieto kaina 36 kr. Už metro bilietėlius atsiskaitome banko kortelėmis, nes taip paprasčiau, bet ir neradome kur mokėti už bilietėlius grynaisiais. Kelionė iki centro truko apie 20 min.

Išlipome šalia Orsteds Park. Parkas, kaip parkas. Didelis vandens telkinys, augalija ir statulos. Manau, kad čia būtų įspūdingiau pavasarį, kada viskas žydi.

Pats Kopenhagos senamiestis ir visas centras yra labai žavus, daug įdomių pastatų ir be galo daug dviračių. Taip beklaidžiodami atėjome iki miesto rotušės.

Pasivaikštome po ją ir toliau traukiame apžiūrėti centrinės stoties, ji yra viena iš seniausių Europos stočių. Stotis yra graži, medinėmis lubomis, bet kaip ir visose stotyse yra tam tikrų neigiamų detalių pakampėse. Taip bevaikštant ir sulaukėm laiko, nuo kada galėjome įsiregistruoti į viešbutį.
Pailsėję, pavalgę traukėme apžiūrėti naktinio miesto. Kadangi tai žiemos metas visas miestas pasipuošęs ir pasiruošęs Kalėdoms. Prasivaikščiojame pagrindinėje Kopenhagos pėsčiųjų gatvėje – Stroget.

2 diena
Anksti kėlėmės, kadangi laukė labai aktyvi diena. Pirmasis planuose objektas buvo nacionalinis muziejus. Tačiau kol ieškojome šio muziejaus užėjome į Ny Carlsberg Glyptotek. Įėjimas mokamas, tačiau mes pataikėme užeiti būtent tą dieną, kai įėjimas nemokamas. Muziejus pilnas įvairių skulptūrų, kadangi mes nesame tokių muziejų lankytojai, todėl muziejų praeiname pakankamai greitai.

Kitoje gatvės pusėje mūsų ieškotas nacionalinis muziejus. Įėjimas į muziejų nemokamas. Jeigu reiktų apeiti muziejų ir iš širdies apžiūrėjus viską, tai reikėtų bent jau pusdienio muziejus, nes jis labai didelis. Mes buvome paskyrę dvi valandas.

Praeiname įžymiąją Nyhavn prieplauką.

Vėliau traukiame link Christiansborg rūmų. Patys rūmai labai įspūdingi, planavome užlipti į rūmų bokštą, tačiau pamatę kokia eilė laukia prie įėjimo, pasitarėme ir nusprendėm grįžti čia vakarop. Užlipimas į bokštą nemokamas.

Toliau traukiame link Karališkųjų rūmų (Amalienborg) ir Marmurinės bažnyčios (Marmorkirken). Į rūmų vidų nėjome, tačiau į bažnyčią užėjome.

Ir galiausiai traukėme link Kopenhagos simbolio. Taip, taip. Prie undinėlės. Ėjome krantine nuo Karališkųjų rūmų, praėjome kelis įdomesnius pastatus.

Ir galiausiai tai JI – undinėlė.

Grįžtant kaip ir žadėjom grįžome prie Christiansborg rūmų ir užlipome į bokštą. Apžiūrėjome naktinę Kopenhagą iš viršaus.

Grįždami užsukame į miesto biblioteką – The Black Diamond, tai viena iš seniausių Europos bibliotekų, jeigu turite laiko, tai siūlau užsukti.

Kadangi jau sutemo traukėme link viešbučio. Vėlgi pailsėjome, pavalgėme ir išėjome paskutinį kartą apžiūrėti miesto. Užeiname į Tivoli sodą. Įėjimo kaina 99 kr., jeigu norint ir pasivažinėti atrakcionais tai kaina jau virš 200 kr.

Reziume:
Kelionė puiki, per trumpą laiką pamatyta nemažai. Šalis yra brangi, tačiau yra ir nemokamų lankytinų objektų. Taip pat yra ir prekybos centrų tokių, kaip Lidl. Mūsų viešbutis buvo geras tuo, jog jame buvo virtuvėlė, kurioje gaminomės maistą.
Ko mes nepadarėme, bet labai stipriai gailėjomės?
Nenusipirkome Kopenhagos kortelės. Paros kaina apie 40 eurų, bet kur ėjome viskas būtų buvę nemokamai, viešasis transportas nemokamas. Būtume galėję ir paplaukioti su laivuku.

Sąmata (žmogui):
9,98 eur lėktuvo bilietai
50 eur 2 nakvynės
36 eur lankytini objektai
72 kr viešasis transportas
apie 20 eur kitos išlaidos.

5 thoughts on “Danija: Kopenhaga 2015”
  1. Liuks, patiko. Mane visada ganėtinai stebino, kad mytripse yra tiek mažai pasakojių apie Jungtinę Karalystę, jei atmestume Londoną. O juk tiek lietuvių, tiek važiuojančių paviešet, apsilankyt. Atrodo, rašyk ir rašyk. 🙂

2. Dėkui už teigiamą atsiliepimą. Tikiuosiu mano pasakojimas atneš kam nors naudos planuojantis savo keliones. Neseniai užskaičiau vieno žymiausiu lietuvių keliautojų Antano Poškos mintį:
    „Kelionę planuoti – džiaugsmas.
    Kelionę vykdyti – katorga.
    Kelionę prisiminti – visko atpildas”
    Manau šiais laikais vykdyti kelionę jau nebėra tokia katorga, kaip jo amžiuje.

3. Aišku patiko, labai šauniai pasivėžinote po gražias vietas. Aš irgi jau pasiilgau Anglijos, tik proga kažkaip nepasitaiko.
    O tie Poškos žodžiai kažkokie keisti 🙂 Nors dalelytė teisybės tame yra, nes tam, kas planuoja kelionę jos metu šioks toks rūpestis yra – ar rasi , ar suspėsi, ar patiks bendrakeleiviams… Bet su laiku tas rūpestis tampa tiesiog savo darbo rezultatų mėgavimusi:))

4. Aišku patiko, labai šauniai pasivėžinote po gražias vietas. Aš irgi jau pasiilgau Anglijos, tik proga kažkaip nepasitaiko.

5. Prieš maždaug metus buvau Anglijoje ir liko sužavėta. Turėjau puikią galimybę aktyviai atostogauti. Norėčiau dar kartelį  nusipirkti kelionę į šią šalį.