Na ir dar vienas, labai trumpas pasakojimas, arba gal tiksliau siužetas. Į kurio temą, pastūmėjo, keliautojas Ra. Paprašęs kito pasakojimo is Samoa. Dėja Australijoje žiema, ir į tą pusę kol kas nekeliauju,o skristi per Los Angelą ilgas ir vargingas kelias. Visgi pabandysiu mestelti keleta faktų apie Grenlandiją. Juolab, kad prieš keletą dienų teko skristi virš jos. Tad imetu ir video, kuris galbūt kai kam primins vaikystę ( ir nukels mintimis į senąją animaciją – Lolo ir Pepe ).. Nors Grenlandija ten niekuo dėta.
Taigi, keliaudami lėktuvu, daugelis žiūri naujasius filmus, bet jei tinkamu laiku, pažiūrėti pro langą, galima pamatyti tikrai gražių vaizdų

. Tad kitą karta kai keliausite, pasiklauskite įgulos, kada skrisite pro tam tikra objektą. Beje gražu ne tik Grenlandija, skrendant ir europos maršrutais, galima pasigrožėti alpių viršūnėmis… Bet ši kartą
tai Grenlandija,

ir toki vaizdą matysite keliaudami į JAV… Beje Grenlandijoje vietos valiuta – Danijos Krona, o sostinėje Nuuk’e gyvena net 16000 žmonių. Dėja arčiausia, kiek esu buvęs Grenlandijos matosi šiame video. Nors vieną dieną tikrai norėčiau patirtį tą jausmą, kai vidurnaktyje šviečia saulė.

Beje norėtusi paragauti ledo alaus ( būtent tokį, čia vartoja vietiniai, o ne bambaliais ,,ledo” kaip lietuvoje =) )
Keliu tarp miestų grenlandijoje nėra, tad visas transportas lėktuvai arba laivai

. Grenlandijos ekonomika paremta eksportu, o tiksliau žuviės eksportu.
Grenlandija – didžiausia pasaulyje sala, Australija- mažiausias kontinentas. Visgi, jei pažvelgsime į žemėlapį

, Grenlandija pavaizduota daug didesnė, nei Australija. Ir toks vaizdas susidaro žiurint į žemėlapį, bet ne gaublį.

Mat žemėlapiuose šios šalies viršus yra išplėstas. Tikiuosi šis, nors ir labai trumpas pasakojimas buvo įdomus ir naudingas, tarsi maža valandėlė su Čekuoliu =)