Pirmadienio ryta, vos pramerkus akis isvydom nepakartojamus vaizdus – iplaukinejom i Nassau… Nuostabiai atrode ne tik sios salos gamtovaizdis, bet ir zymiausi pastatai – Atlantis Hotel – brangiausias salos viesbutis, atrode tikrai ispudingai… 🙂

Tad suskubom ruostis puostis ir net nepusryciave vos laivui sustojus isejom pasizvalgyti. Issisniukstinejom kokiu ir kokiomis kainomis galima rasti ekskursiju (laivas tokias pat ekskursijas siulo dvigubai brangiau, apie tai mum dar Cozumeli papasakojo dvi pranzuces su kuriomis kartu snorklinom ir kurios i Cozumeli atplauke kruiziniu laivu:) ). Ir isitikinom patys, kad tikrai taip ir yra. Prie uosto vartu pasitinka kruvos vietiniu su ivairiausiais pasiulymais nuo kasyciu pynimo ir suvenyru iki ivairiausiu ekskursiju. Kadangi laiko saloje turim labai ribotai – renkames eskursija, kurioj galim pamatyt daugiausia salos – tame tarpe ir lankomiausias jos vietas.

Viska issiaiskine keliaujam atgal i laiva papusryciauti, susikraut kuprine (vanduo, ranksluostis ir pan.) ir keliaujam i sutarta vieta 🙂

Ekskursija vyksta 6 zmoniu grupeje su mikriuku, kurio vairuotojas ir yra gidas ponas Deivis. Pirmoji stotele – romo keksiuku gamykla, kur sustojam 10 minuciu – vyksta keksiukiu degustacija. Si keksiuku gamykla – Nassau pasididziavimas. O didziuotis tikrai yra ko – keksiukai tiesiog tirpo burnoje… Tikrai labai skanus. Pro didelius langus skiriancius parduotuve nuo gamybiniu patalpu galima stebeti gamybos procesa 🙂 Tiesa sie keksiukai turi savo verte – vieneto kaina 6 doleriai 🙂

Pasmaguriave sedam i mikriuka ir vaziuojam toliau – link sekancio musu lankytino objekto – sokolado gamykleles, taciau musu gidas mus veza marsrutu, kur galime pamatyt daugiausia miesto – praveza pro vietiniu gyventoju namuku rajonus. Pravaziuojam ir teismo rumus. Gidas papasakoja, kad Bahamuose – uz zmogzudyste budziama mirties bausme. Zudikai buna pakarti per 21 diena nuo nupsrendzio pasirasymo.

Zmogzudysciu, ir apskritai nusikaltimu cia – labai mazai, todel, kad labai grieztos bausmes. Ir nera jokio lygtinio paleidimo ar amnestijos. Jei teismas paskyre 3 metus, tai gali buti 100 procentu garantuotas, kad tris ir atsedesi.

Ponas Deivisas (jis taip pageidavo, kad i ji kreiptumemes 🙂 ) papasakoja, kad pagrindinis tiek Nassau tiek ir visu Bahamu salu pajamu saltinis – turizmas, tad laaaabai daug demesio ir lesu skiriama ju saugumui uztikrinti. Jis patikino, kad netgi antra valanda nakties vienam pilna pinigine pereiti net atokiausia rajona – visiskai saugu, mat visur visur pilna policijos. Policija apmoko JAV karines pajegos. Ir istiesu – policijos visur pilna.

Sokolado paduotuveleje – vel gaunam paskanauti sokolado ir kas nori gali jo isigyti (cia taip pat sustojam 10 min). Musu akimis, Rutos sokoladai ir skanesni ir grazesni, tad nieko neperkam, tik pasimegaujam nuostabiu kvapu ir kondicionieriaus vesa kol musu bendrazygiai sopinasi 🙂

Sekanti stotele – zymusis Atlantis viesbutis. Cia turim 40 minuciu. Jo teritorijoje – jachtu prieplauka, kur laaaaabai prabangios ir grazios jachtos, tad su Zygimantu keliaujam tiesiai ten pavarvinti seiles…. 🙂

Tada pasivaikstom po dali viesbucio teritorijos (kuri pasiekiama turistams) – tikrai ispudingas pastatas. Didelis, imantrus. Pilna visokiu meno kuriniu. Grazu.

Yra cia ir parduotuviu koridorius, bet mes negaistam cia brangaus laiko ir keliaujam i viesbucio soda. Jis igi tikrai ispudingas – jau vien tie arkiniai koridoriai lauke su kolonomis puostomis juros arkliukais ir kriauklemis atrodo ispudingai…. Ispudingas ir vaizdas plytintis tolumoj… Grazus fontaniukai, gyvatvores, baseinai… Ech… net nepastebim kaip praeina siai vietai skirtas laikas ir turim keliaut i autobusiuka 🙂

Sekanti stotele – Romo gamykla. Karibu piratai gi labai mego roma, tad visur karibuose jis labai populiarus tiek tarp vietiniu, tiek tarp turistu. Iejus i gamykla iskart pasitinka mergaite su padeklu Pina Colada kokteilio, ruosto su vietoje pagamintu romu meginuku. O jo skonis… mmm…. Tikrai pasakiskas 🙂
Toliau pasitinka gidas, kuris vedzioja mus po gamyklos teritorija, pasakoja apie skirtingu rusiu romo gamybos ir laikymo ypatumus ir is specialiai tam pritaikytu statiniu pro tokia skylute liepia uostyti. Ir kas mane labai nustebina – kad tie kvapai, tokie subtilus, tokie skanus – visiskai nesijaucia alkoholio, bet ir nera kazkokiu sintetiniu dirbtiniu kvapu… Na man labai patiko:)

Po ekskursijos zinoma patenki i romo krautuvele. Kainos romo nesikandzioja, bet i laiva isinesti gerimu negalima, tad sukam i vietoj esancia kavinuke – pinakolados :))) Niam niam 🙂

Sekanti stotele – Viktorijos laiptai – laiptai, kuriuos oloje isskaptavo vergai britu atgabent is afrikos. Daug zmoniu zuvo beirenginejant siuos laiptus… Siandien sie laiptai pavadinti karalienes Viktorijos garbei, kadangi butent ji nekente vergijos ir suteike jiems emancipacija. Pasak pono Deiviso, Viktorija liepe islaisvinti visus vergus ir suteikti jiems ju seimininku pavardes. Jis siek tiek liudi, kad vietiniams gyventojams nepavyko issaugoti savo kalbos, taciau dziaugiasi, kad del to jog ju valtybine kalba anglu – laisvai gali susikalbeti su mumis, turistais 🙂 Tiesa man naujeina buvo ir tai, jog cia ir eismas kaip anglijoje :))

Na, o laiptai – tikrai isudingi… Tiek ta uola, tiek aukstis… Kopiant jais man per nugara bego siurpas, nes isivaizdavau, kaip sunku turejo buti zmonems, kurie primytiviais irankiais juos irenginejo tokiame karstyje, kai man net nieko neveikti silpna. Ponas Deivisas sako, kad jam tie laipteliai simbolizuoja ilga juodaodziu kelia link laisves – laiptelis po laiptelio… Man kazkodel vien galvojant apie tai tvenkiasi asaros…
Uzkopus Viktorijos laiptais – atsiveria Nassau vaizdas… Pasaka… Patys paziurekit…

Cia taip pat ir forto likuciai…

Pasivaikstom, pasigrozim, pasifotografuojam, ir keliaujam i autobusiuka – baigta musu ekskursija 🙂

Gidas pasiulo pora variantu – parvesti i uosta prie laivo, arba nuvezti i papludymi netoli uosto, kur bus galima pareiti pestute. Laiko iki laivo ispaukimo dar turim, tad renkames papludymi – juk reikia isisimaudyti Bahamuose! :))

Papludymis ganetinai siauras, bet grazus. Zydras ir skaidrus juros vanduo, svelnus smeliukas, grazus vaizdas tolumoje… Pasaka 🙂

Na, o pasipliazinus – dar turim siek tiek laiko, o bevaziuojant ekskursijos mikriuku esam nuziureje netoli uosto graziu skveriuku, tad traukiam ten. Grazu, ka ir bepridurti 🙂

Grizus i laiva zinoma pirmas darbas – papietauti :))) o tada savo balkonelyje isplaukdami gozimes tolstanciais Nassau vaizdais, i jura besileidziancia saule… 🙂

Vakare pasipuose keliaujam pasivaikscioti po laiva – aptinkam graziai dainuojancia ir gitara grojancia mergaite. Pasiklausom jos pasirodymo. Pasigrozim laivo vaizdais:)

Zygimantas turi butinai atsakyti keleta emailu, bet internetas laive tragiskas (nors papildomai kainuoja 100 doleriu savaitei vienam prietaisui), tad apturim nemazai streso, kol galiausiai suprantam, kad kitaip nebus ir susitaikom su situacija.

Per vakariene, musu padavejas pataria naudotis internetu nakti (nuo 2 ryto iki 7 visi miega – tad nera apkrovos ir internetas veikia greitai) arba kai esam uoste ir visi iseje is laivo 🙂 Tad jau atsipalaidave pavakarieniaujam 🙂 Deja, internetas tuo laiku vis vien labai letas, toks letas, kad isiusti emaila arba uzkrauti, kad ji perskaityti uztruka nuo 3o minuciu iki valandos.

Po vakarienes dar pasiziurim pasirodymus vykstancius sian bei ten ir traukiam ilsetis 🙂

Tiesa, vakar laive visiskai nesijaute jokio siubavimo. Siandien nors ir nezymiai, bet jauciasi 🙂 Dabar plauksim apie 36 valandas iki Amber Cove salos Dominykos respublikoje.

3 thoughts on “Bahamos: 30 diena, Pirmadienis.”
  1. Keliavimo būdas, maršrutas, vaizdai, nuotraukos, video – viskas tiesiog super.

2. Faina kelione, viskas ne mano,taciau vis vien liuks. Vaizdai pasakiski.