Nepaisant to, kad sekmadienis, Zygimantas paskutinio sekmadienio Majamyje pusdieni praleidzia dirbdamas. As tuo tarpu pakuoju lagaminus, lyginu rubelius.

13 valanda mes jau laive. Taciau kajutes rakta gausim tik po pusantros valandos – tad visu pirma keliaujam papietauti. Pietus ir pusryciai laive – bufetas, o vakariene labai jauiame restorane „Golden pearl” – a la karte. Kiekvienai kajutei priskirtas staliukas ir vakarienes laikas, kuris nesikeicia viso kruizo metu.

Papietave keliaujam apsizvalgyti po laiva. Na man tai jis labai grazus!!! Ir cia visko daug!

Virsutiniame aukste baseinas ir bufetas. Cia kabo multimedijos sistema – diena rodomi vaizdo klipai, vakarais filmai. Po televizorium – scena, kurioje tam tikromis valandomis groja gyva muzika.

Yra bent 5 teminiai barai – viename vysta karaoke, kitame humoro vakarai, trecias – piano baras kuriame grojama pianinu, “red carpet” (raudonas kilimas) – naktinis klubas, taip pat kas vakara visokie kitokie renginukai ivairiose scenukese issibarsciusiose po visa laiva ir H20 baras vaikams (14-17 metu).

Yra parduotuviu miestelis kur galima pigiau isigyti kvepalu, laikrodziu, swarowskiu ir deimantu :)) ir zinoma pilna suvenyru krautuveliu 🙂

Zinoma koks kruizinis laivas be kazino! Jis cia – milziniskas!

Vakarienes restoranu irgi suskaiciavau 4. Ant kambario rakto buna uzrasytas laikas ir restorano pavadinimas bei staliukas kuris priskirtas konkreciam zmogui. Su sia kortele gali ieiti, iseiti is kambario, atsiskaityti laivo baruose ir parduotuvese (nes laive iskaiciuotas tik maistas).

Dar laive yra “Spectacular spectacular” koncertu sale. Cia kas vakara vyksta visokie koncertai ir pasirodymai.

Gaunam ir savo kajutes raktus. Pirkome ja vidutinio dydzio. Jauki 🙂

Isplaukeme apie 17 h, tad turejom laiko dar pasigrozeti ir Majamio vaizdais is laivo 🙂

Musu kajute – su balkonu – tad apturejom ziaaaauriai malonu isplaukima – nes sedejom savo balkoneli ir grozejomes vaizdu. Vakaras buvo visiskai ramus – jura lygi it stiklas, jokios bangeles… Ir tolstantys Majamio vaizdai bei saulelydis atrode nepakartojamai….

Taip ir prasedejom tam balkonely kol visiskai sutemo ir kol nebesimate Majamio sviesu 🙂 Visai neseniai patys stebejom tamsoje juros tolumoj svieciancius kruizinius laivus Cozumely, o dabar patys plaukiam tokiam sviecianciam laive… Smagu 🙂

Net nepastebim kaip ateina laikas vakarienei. O ji cia – tobula. Malonus aptarnavimas (viso kruizo metu vakarieniausim prie to paties staliuko, tad ir padavejai aptarnaus visada tie patys 3, tad kiekvienas ju ateina susipazinti – prisistatyti kuo vardu, is kokios salies, mokosi istarti musu vardus 🙂 Kaip ir daugeliui zmoniu uzsienyje Zygis yra Dzigi, o as Bairut 🙂 arba Buruta :))) Bet jie labai stengiasi ir tuos vardus atsimena!!! Ateini vakarienes o jie “Good evening, Bairut, Good evening Dzigi” 🙂 Nu sakykit ka norit bet labai smagu 🙂 jautiesi laukiamas 🙂

Po vakarienes Zygui labai knieti uzsukti i kazino 🙂 Nesam mes losejai dideli, bet kruizai juk garseja savo kazino – tad idomumo delei einam ir mes 🙂

Nezinau kas suveike – ar kad truputuka persivalgiau (starteris, pagrindinis patiekalas ir desertas nera mazai :))) ), ar kad reikejo priprasti prie laivo supimo – bet kai pabuvau 10 min prirukytam kazino (ten vienintele vieta kur galima viduj rukyti laive) mane pradejo pykint.
Kadangi ir diena buvo ilga, o rytoj anksti keltis kad nepramiegot Nassau Bahamuose – as einu i kambari miegoti. Zygis dar lieka kazino iki kol jis uzsidaro (tik kaip rupestingam vyrui ir dera vis grizta i kambari patikrint kaip jauciuosi :)) ). O jauciuosi puikiai – miegu! :))))

6 thoughts on “JAV: 29 keliones diena, sekmadienis.”
  1. Su kiekvienu pasakojimu apie Italiją mano norų sąrašas vis ilgėja, ilgėja… Jau vienos kelionės neužteks.

2. Loreta, gal juokauji? Italijai viena kelionė? Nebent ji truktų kelis mėnesius:)Arba labai jau kuklus tas sąrašėlis – aš jau kiek kartų ten buvau, o planų tik daugėja:))
    Kai mes buvom Brešoj – lijo lietus ir kai pažiūriu jūsų nuotraukas, supratau, kad netiesa, ,,jog nėra blogo oro, o tik netinkama apranga”. Visgi lietus kelionėje yra blogis. O jau bažnyčių gražumas – mums tada nepavyko nė į vieną patekti, o tos kolonos buvo su pastoliais. Taip, kad galima sakyti mes ten ir nebuvom.

3. Sąrašėlis tai tikrai ne kuklus. Už tai ir sakau, kad per vieną kartą tai jau niekaip :).

4. Tikrų atostogų nuotaika. Toks noras atsistoti ir išeiti iš darbo- už lango ir pas mus saulė, nors ir pro debesis ))))
    Sakot sąrašėlis. Pas mane to sąrašelio Vien Italijos gal keli lapai, o kur dar visokios kitos šalys….. Todėl ir norisi eit iš darbo ir važiuot, važiuot ten kur nebuvau …

5. Taip, lietus ir kelionių nuotraukas ir nuotaiką gadina…
    Arūna, sakai nori ten, kur nebuvai, o aš daržnai noriu ir ten, kur jau buvau, taigi tie sąrašai netrumpėja nė kiek 🙂