31 diena, antradienis.

Siandien prabudus ir pazvelgus pro langa – kiek tik akys uzmato vien tik dangus ir vanduo.

Visada svajojant apie kruiza, man keldavo baime tai, koks bejegis esi vidury juros ar vandenyno budamas laive. Juros “rankose” jei taip galima pasakyti 🙂 Ir man paciai sukele nuostaba jausmas isejus i balkona ryte…
Tas dangaus ir juros vaizdas, bangeliu, susidaranciu laivui skrodziant jura garsas, tas silto vejelio plauku kedenimas… Tooookia ramybe, tooooki gera jausma suteike, kad nezinau kaip tai aprasyti zodziais. Tas jausmas paprasciausiai i juos netelpa…

Kadangi siandien visa diena busim juroje – tai laive dar daugiau ivairiausiu renginiu nei iprastai. Bet diena pradedam nuo pusryciu 🙂 Siandien renkames benedikto kiausinius 🙂

Po pusryciu pasiziurim kaip menininkas skaptuoja ledo figura. Veliau stebim barmenu sou.
Dar veliau – uzsukam i kazino. Pirma karta pameginu pazaisti rulete 🙂 Ateinu su 20 doleriu iseinu su 65 🙂 Pradedanciojo skeme kaip sakoma :)))

Tada keliaujam i piano bara, bet pianistas ir groja pro sali ir dainuoja taip pat (net mes be klausos ta girdim :)) ) tad cia ilgai neuzsibunam. Einam i humoro sou sale – ir cia paziurim valandos laiko “Stand Up” tipo homoro sou. Puikiai praleidziam laika – valanda laiko juoko turejo prailgint gyvenimus 🙂

Virsutiniame denyje prie baseino atsigeriam kas alaus ir kas kokteili paziurim pasirodyma jamaikietisko ritmo dainu 🙂

Pradeda lyti – visas virsutinis denis uzdengiamas stikliniu stogu kuris isvaziuoja is laivo priekio 🙂
Siandien jura ne tokia visiskai rami, tad laive nuolatos jauciasi siubavimas. Bet ne per ikyrus. Visada galvodavau, kad toks siubavimas mane pykintu – bet pasirodo ne 🙂

Beeet…. ziauuuuriai traukia prie miego 🙂 Lietus, siubavimas matyt puiki komanda uzliuliuot :)))
Tad iki vakarienes valandele numingam 🙂

Vakarienes metu, nustebina padavejai, kurie patieke desertus visi kartu susoko bendra soki! :)) susoko – ir toliau kaip niekur nieko darbavosi. Bet vaizdas buvo netiketas ir smagus – jie visi uzsilipo ant spinteliu (ant kuriu paprastai pasideda padeklus su patiekalais) ir soko pagal kazkoki juriveiska marsa 🙂 o tie vakarieniautojai, kurie jau buvo ne primajame kruize ir zinojo kaip elgtis – iskele i virsu stalo serveteles ir jas suko virs galvos ratu :)) Smagus vaizdelis – cia turbut toks pasveikinimas visa diena praplaukus laivu :)))

Po socios ir skanios vakarienes dar pasivaikstom po laiva, pasiziurim keleta pasirodymu ir trumpam paslinakom kazino 🙂

Kadangi rytoj atplaukiam i Dominykos Respublika ir norisi anksti atsikelti, nes ir taip pakankamai mazai laiko turesim – nuo 8.30 iki 16.30 tai atsigulam anksti 🙂

32 diena. Treciadienis.

Vos pramerke akis pro langa isvystam nuostabu vaizda – tolumoje matosi kalnai, kitoje puseje – tekanti saule. Atplaukem i Puerto Plata Dominykos respublikoje. Vaizdai pasakiski…

Tad skubam ruostis, pusryciauti – ir lekiam lauk is laivo 🙂

Mus pasitinka Kaledines dekoracijos – labai jau neiprasat akiai tokiame karstyje matyti kaledinius papuosimus 🙂 Visai jie kazkaip nedera prie oro. O karstis nuo pat ryto sunkiai pakeliamas… Bent jau mes tai dusavom abu :)))

Besigrozint ( ogal labiau tiktu sakyti besistebint :)) ) tomis dekoracijomis prie musu prieina vyriskis pasiulyti ekskursijos, na ir ka – negaistam laiko – lekiam! Ekskursija zada pravezti pro svarbiausius miestelio objektus – centrine aikste, baznycia, forta, papludymi 🙂 Vienam zmogui tai kainuoja 29 dolerius.

Sedam i tvarkinga autobusa su oro kondicionieriumi (aciu Dievui ) ir judam pirmojo objekto link – tai centrine miestelio aikste. Ji taip pat jau papuosta Kaledoms – pastatytas didziulis ir begalo grazus beatliejus 🙂

Aikstes vidury stovi du painklai su karo dydvyriu paminklais, o aplink juos vaikstineja Domininkietis ant kojuku :)) Pasivaikstom aiksteje ir gidas veda i link baznycios, kuri netoliese – kitame aikstes gale.

Baznycia kaip ir dera didele ir erdvi, bet kazkodel nejauki. Man joje patiko vitrazai 🙂

Kai apziurim baznycia – gidas veda i suvenyru krautuvele. Na visai nieko apziureti tuos suvenyrus, bet kainos – specialiai turistams – magnetukas 9 doleriai :)) Tad tik apziurim, pazaidziam, pasifotkinam 🙂 Cia atsibosta, nes gidas mus skubines Baznycioje (kur leido 15 min pabuti), cia skiria visa pusvalandi – kad tik daugiau nupirktume 🙂

Patiko uzrasas prie tuoleto – „Kiek ilgai Tau trunka minute priklauso nuo to, kurioje tualeto duru puseje esi :))) ”

Pagaliau judam toliau – sedam i autobusa ir vaziuojam prie vandenyno. Pries islipant – velgi gidas mus nuvilia – sako skiriam siam sustojimui 15 minuciu… Nei isimaudyti nei pasivaikscioti normaliai… Na tai islipam pafotografuoti, paeinam 500 metru i viena puse, o grizinejant jau gidas mojuoja grizineti i autobusa… Na bet vaizdas buvo grazus…

Paskutinioji stotele – muziejus – fortas. Bet cia velgi gidas (jei galima ji taip pavadinti) mus informuoja, kad “iprastai mes cia nestojam, tik leidziam pafotografuoti is autobuso, bet sikarta greitai susisukom tai galite 15 min pasivaikscioti…”
O si vieta – laaabai grazi. Graziai sutvarkyta teritorija. Forto pastatai taip pat zavus, pilna visokiu monumentu… Uzejus uz pagrindinio forto pastato atsiveria nuostabus salos vaizdai… Idomu butu ir i vidu uzeiti, bet gidas jau mojuoja grizineti, tai net is isores nespejam visko dorai apziureti – viskas prabegomis…

Parveza mus is kur paeme ir paleidzia. Pasivaikstom siek tiek po miestelio gatveles ir traukiam link uosto. O jame – kruizo linija irengusi baseinus, kavinukes, poilsio zonas, groja vietiniai muzikantai – labai grazius ritmus 🙂 Laiko liko nebedaug, tad paskutines poro valandu iki isplaukimo cia ir praleidziame 🙂 Oras karstas, alus saltas, vaizdai uostabus – tikras relaksas… 🙂

Grize i laiva, kambaryje randam musu kambario priziuretojo vardu Putra (is filipinu) staigmena 🙂

Vel savo balkonelyje grozimes iplaukimu – stebim tolstancius Dominykos vaizdus ir saulelydi… Na kazkada butinai reikes cia sugrizti – artimiau susipazinti :))

Atsigaivinam duse ir keliaujam gardzios vakarienes 🙂

Po jos – paziurim pasirodyma Komdiju klube, ir keliaujam i “Meile ir vedybos” sou didziojoj pasirodymu saleje 🙂 Siame sou dalyvauja trys poros – medaus menesi svencianti porele, 17 metu kartu gyvenanti sutuoktiniu pora, ir pora senuku, kartu nugyvenusiu jau 48 metus!!! Visi jie kruizo keleiviai. Visi susodinti nugaromis vienas i kita, turi po popriauriaus lapa ir rasikli – o vedantysis jiems uzdavineja ivairius klausimus ir liepia uzrasyti atsakymus – veliau kai jie tuos astakymus skaito – visa sale leipsta juokais 🙂 atpasakoti neatpasakosiu, bet prisijuokem is sirdies :)) Jau vien kai paklausia vedejas „kur ir kada buvo pirmasis jusu su zmona bucinys?” ir tas senukas pradeda muistytis ir visokias mimikas daryt galima numirt is juoko :))))
Ta linksma gaida nukeliavom i kazino, kur prie baro susipazinom su mokytoju porele is Ohajo, turincia keturis vaikus 🙂 Labai malonus zmones, tad linksmai pasisnekuciavom 🙂

2 nakties kazino uzsidaro, tad traukiam miegucio – juk rytoj – atplaukiam i Grand Turk 😉

2 thoughts on “31-32 dienos. Diena laive ir Dominykos Respublika”
  1. Labai gerai, kad yta tokiu pasakojimu, ir tokiu graziu musu salies nuotrauku. Gal ir migrave zvilgtels, gal supras, kad turtas ne tik pinigeliai.Komentuoju is Kenijos, ir jau noriu namo.

2. Dar vienas stimulas aplankyti šį kaimą. Ruošiuosi apie jį parašyti į rusų keliautojų puslapį, tai manau tikrai apsilankys, nes yra ką pažiūrėti.
    O Alvydas štai kur nusibeldė, dabar bus egzotinių pasakojimų )