Aštunta diena.
Kalčių ež.-Vyžančiai-Dibikiai-Bučiai-Petraičiai-Židikai-Dautarai-Parakalnis-Lūšė-Pikeliai-Griežė-Kuodžių HE per Ventos upę-Mantvydai-Leckava-Ferma-Kabaldikai-Buknaičiai-Auksūdys-Lendriškiai-Laižuva.
Startavome 9:00 val. finišavome 20:00 val. Dienos antirekordas, tik 65 km. 
Rytas, iš po lietingos nakties, išaušo su stipriu vėju ir gąsdino šlapumu, gerai, kad nors vėjukas palankus. Židikuose, kapinėse apžiūrim koplyčią ir kapą Šatrijos Raganai. Kapuose besitvarkanti moteris įleido į koplyčios vidų. Mano supratimu labai kuklu ir labai skoninga. Miestelyje apsiperkame, pusryčiaujame-pietaujame, pasivaišiname aliuku/vyneliu ir giedriejant ir šylant orui palengva minam. Pikeliuose bendražygis „pasiima stogą“ t.y. norėdamas pabajaruoti neatsargiai užmanevruoja ant ponaktinės balutės autobusų stotelėje, ir tekšt į balą :-DDD, gaila, be manęs daugiau nebuvo žiūrovų , būtų skaniai pasijuokę iš seniuko ;). Varduvos upėje šaunus akmenų slenkstis, maudomės. Kuodžių HE užtvanka persikėlę į kitą Ventos upės pusę, vos nepapuolame į spąstus – žiaurę įkalnę nuo upės. Jei lietus nebūtų liovesis ir gruntas nebūtų padžiūvęs, vargiai ar būtume įbuksavę . Šiaip taip užsiropštę, atgulėm pokaičio, tiksliau kolega, o aš viską išsipakavau ir išsidžiovinau. Nuo buknaičių iki Laižuvos fantastinis lauko/miško keliukas einantis palei pilną vandens Vadaksties upę, kuri vėl gi mus rubežiuoja su braliukais latviukais. Labai faina atkarpa. Vakarop, oras vėl pradėjo biurti, tai prieš Laižuvą apsidžiaugėm pamatę didelę daržinę ir kritome miegučio. Aš į kairę, Vycka į dešinę, taip protestavau prieš „nedarbingą“ dieną (Vycka buvo tikras stabdis – vyniukas, pokaičiukai, maudynės, stogai ir t.t.), dėl ko rytojaus (paskutinei planuotąi) dienai lieka apie 130 km. Vakarieniaujame atskirai. Dar bendražygis mane išvadina “didžiuoju navigatoriumi”, pyzdavoja, žinoma., ir “draugiškai” užmiegame :-DDD Taigi .