Trečia diena.
Berezninkai-Trumpaliai-Pasiekos-Kazlavas-Salaperaugis-Santaka-Žiogaičiai-Liubavas-Klinavos-Saulėgrąžiai-Pagraužiai-Beržynai-Varteliai-Graužiniai-Varteliai-Pavarteliai-Čižiškiai-Vištytis-Rėčiūnai-Totorkiemis-Meiliūnai-Girėnai-Kaupiškiai-Vaidotai-Kurpikai-Matlaukys-Kybeikiai-Kybartai-Bajorai.
Startas 7:OO/7:45 val., finišas 19:45 val. Pramynėme 92 km.
Vakarykščiai „linksmakalniai“, o tiksliau bekelės Vytautui taip patiko, kad septintą ryte jis jau išmynė, semtis adrenalino,sakydamas, kad manęs kur nors palauks. Aš palengva tvarkausi, kartu ir perkasdamas kaži ką, kaip netoli, brūzgynuose, kažkas pradėjo riaumoti ir šmirinėtii, laužydamas šakas. Esu užsigimęs bailys, tai kosminiu greičiu susitvarkiau ir apsiraminau jau mindamas.
Iki Kalvarijų muitinės (Gunkliškiai), apie 10 km. vakarykštė, žiauri bekelė. Vytautą randu benzokolonkės kavinėje, patogiai įsitaisiusį ir pilna burna pusryčių. Sakau, kokia baisi bekelė, o Vyciokas – koks kaifas ;)…Papusryčiaujame. Trumpas atsipalaidavusių varžtelų (dviračiui) paveržimas ir į Suvalkijos „lygumas“. Iki Liubavo asfaltas, kalniukai, neapsakomo grožio panoramos. Pakeliui bobutės klausiu, kur gi tos suvalkijos lygumos blyn, sakė palei Šakius…bet mums tenai nereikia . Toliau, iki Vištyčio teks, „vieškeliauti“. Graužinių kaime, pasukus kairėn, į visai kuklų keliuką, šis už kelių šimtų metrų, pasibaigia gražia, vešlia, kvepiančia pieva. Vycka krenta ant pievos, psiuntęs mane šen bei ten ;)…tai aš ir einu pėstute priekin. Kelias turi būti, tai rodė ir „briedis“ ir „kosmosas“, kodėl jis pasibaigė nesuprantu. Už kelių šimtų metrų – randu. Pareinu pasipūtęs, kaip gaidys – tipo, sakiau, kad kelias yra ;). Toliau, iki Vištyčio, keliukas vėl mus linksmina – žvyras, kalnai, vandens išgriaužos, priešinis vėjas. Žiauru. Ryte, paveržti stabdžiai, vėl nebelaiko. Čia nuomonės sutapo, kad jei truputį palytų, dviračiukus su manta ir „šypsena“ stumtume .
Vyštyčio kavinėje kvaktelim alaus, užkandam, eilinį kartą šypsomės ir bendraujam su vietiniu bolvonu .
Vištytis – Kybartai. Plentas, gana nuobodus ir žiaurus vėjas į fasadą . Kiek pavažiavę už Kybartų, ties Bajorų kaimu, privažiuojam mažą miškioką, ir apsidžiaugę, kad galėsim pasislėpti nuo vėjo, statom palatkes. Šiaip, tai jau, kaip ir lygumos. Miškų nematyti. Vėjas žiaurus, o ir debesiukai grūmoja. Taigi to šabarkštyno užuovėja džiaugėmės kaip niekad . Taigi 😉 Sunki diena.
Eugenijus Šiurkus [email protected]

3 thoughts on “Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 – 08 25. Trečia diena.”
  1. Itariu, kad taip. Ne as fotografavau, bet kiek girdejau galima labai arti priplaukti ir juos paliesti. Priklauso ant kokio uztaikai. 🙂