Stebuklingo kalno viešbutis (angl.k. Magic Mountain Hotel) styro Čilės miškuose. Viešbutis yra vulkano formos, iš savo kraterio jis spjaudosi vandeniu, o link pagrindinių jo durų veda kabantis tiltelis.

Kas iš tiesų žavi Stebuklingo kalno viešbutyje – tai iš ties stebuklinga jo aplinka. Jis yra paskendęs fantastiškame samanų kilime bei tankioje Čilės miškų augmenijoje, todėl labai panašus į pasakišką nykštukų namą. Viešbutis yra įsikūręs Huilo Huilo privačiame gamtos rezervate, natūralios gamtos apsuptyje. Pats yra pastatytas iš medžio ir akmens, bet visuose devyniuose viešbučio kambariuose yra įrengti visi šiuolaikiniai patogumai bei įstatyti dideli langai, kad svečiai galėtų mėgautis viešbutį apsupusiu mišku.

Įsimintiniausios viešbučio siūlomos pramogos: maudynės iš didelių medžių kamienų pagamintose ir karštu vandeniu pripildytose voniose. Mirkdami jose galite gėrėtis miško vaizdais ir mėgautis jo garsais.

Šalia viešbučio, miške yra įrengtas mini-golfo aikštynas, siūlomas jodinėjimas arkliais, išbandyti raftingą ar įvairaus sudėtingumo žygius po rezervatą. Jame verta aplankyti Huilo-Huilo krioklį, pamatyti Pudu –  mažiausią pasaulyje elnių rūšį ar išbandyti ilgiausią Pietų Amerikoje skrydį lynu virš miško.

Stebuklingo kalno viešbutis labai puiki vieta apsistoti, viešint Čilėje. Nakvynės kaina: $250 – $400 / € 250 iki € 400.