Šokantis namas (ček.k. Tančící dům) – tai neįprastų formų pastatas iškilęs 1996 metais tuščioje Vltavos upės krantinės vietoje, Prahos miesto centre. Šio namo statybos truko 2 metus ir pradžioje buvo labai prieštaringai vertinamos istorinio miesto gyventojų.

Labai netradicinį namą suprojektavo čekų architektas Vlado Milunić, bendradarbiaudamas su kanadiečių architektu Franku Gehry. Dėl namo panašumo į grakščią šokančių žmonių porą, projektas pradžioje buvo pavadintas „Fredu ir Džindžer“ – garsios šokėjų poros garbei. Bet dabar pastatas dažniau vadinamas tiesiog “Šokančiu namu”.

Šokančiame name įsikūrę verslo biurai, kurie yprastai nevilioja turistų. Tačiau viršutiniame Šokančio namo aukšte yra prašmatnus restoranas, kurio lankytojai gali pasimėgauti ne tik puikia prancūzų virtuve, bet ir atsiveriančia nuostabia miesto panorama į Prahos pilies pusę.

Adresas: Rasinovo Nabrezi 80, Naujamiestis, Praha 2, Čekija
Artimiausia metro stotelė: Karlovo Namesti (B kelias)

One thought on “Šokantis namas”
  1. Vienas pastebejimas:
    Artimiausia metro stotele yra jungtine – sakoma Karlovo namesti, bet isejima reikia pasirinkti kryptimi Palackeho namesti.
    Taip pat priesais Sokanti nama yra tamvaju stotele – Jiráskovo náměstí.

O siaip si nama pamatyt verta, ypac jei domites architektura. Geriausiai aisku jis atrodo vakare 🙂